Hoofdstuk 7

14 0 0
                                    

Nadat ik deze woorden heb uitgesproken, kijkt hij me aan. 'Je bent dronken, Tori, je meent er niks van'. Meen ik er echt niks van? Geen idee. Ik ben te aangeschoten door dat beetje drank dat ik op heb, dat ik er niet goed meer over na kan denken.

Ik kijk uit het raam en begin dan vrolijk een liedje van k3 te zingen. '10.000 luchtballonnen kleuren de hemel blauw. 10.000 luchtballonnen zijn op weg maar jouuu' met een lange uithaal op de ''ou'' zing ik weer vrolijk verder alleen dan met 'welkom, welkom bij de twee biggetjes'. Nadat ik die zin heb uitgesproken begin ik heel hard te lachen om mijn eigen grap. Hebben jullie dat nooit dat je lacht om je eigen grap? Nou ik heb dat dus altijd.

Mason kijkt me raar aan. Hij snapt dus duidelijk de grap niet. 'O-omdat we met zijn t-tweeën in de a-auto zitten' Lach ik hakkelend over mijn eigen woorden, vooral door het lachen maar ook door de drank. Ik denk dat jullie wel door hebben dat ik niet zo goed tegen drank kan.

Mason die de grap na een tijdje pas door heeft, ookal had ik hem al uitgelegd, kijkt me beledigend aan. Ik kijk hem met mijn liefste blik aan, maar al snel begin ik alweer te lachen.

'Handjes draaien, handjes draaien. Alle kindjes zeggen ja-ah-ha' De tekst volgensmij helemaal verkeerd zingend, draai ik mijn handen, waardoor Mason mijn handen in zijn gezicht krijgt. Hierdoor begin ik weer te lachen.

'Onthoud dat ik Victoria nooit drank moet gev-' Boos onderbreek ik hem mijn lachbui weer in een klap over 'Tori niet Victoria'. Ik begin opeens te huilen. Jezus ik lijk wel een zwangere vrouw met die stemmingswisselingen en dan nog een jankmens in èèn.

Raar en bezorgd kijkt Mason me aan. 'Wat is er?'. Ik negeer hem en leg mijn hoofd op de stoelleuning. Langzaam voel ik toch mijn ogen dicht gaan.

~~~

'Wakey up sister!'. Boos komt Jackson de kamer binnen. 'Huh?' Mompel ik nog slaapdronken. 'Gister was ik jou overal aan het zoeken, maar ik kon jou nergens vinden! En raad eens?' Voordat ik antwoord kan geven, praat hij al verder. 'Kom ik Mason tegen! Hij moest mij inlichten waar je was!'. Ik kijk hem schuldig aan. 'Sorry' antwoord ik. Hij zucht en loopt weg, weetje wel zoals ze bij films altijd doen.

De beelden van gisteravond kan ik me maar wazig herinneren. Het enige wat ik nog weet is de beelden van voor ik de drank van een jongen kreeg. Het was trouwens wel hele sterke drank, want meestal kan ik er best goed tegen, maar nu zit ik dan hier met een hele grote kater.

Maar heb ik gevoelens voor Mason? Hij is wel aardig en knap, maar verliefd? Nehh niks voor mij. Dat kan gewoon niet. Ik en mijn bewaker? Nee dat kan gewoon niet.

Ik stap langzaam uit mijn bed. Wacht? Hoe kom ik in mijn bed. Nouja ik zal er maar niet te veel over nadenken. Ik kleed me aan in een rokje met een croptop erbij. Het rokje doe ik hoog optrekken zodat hij bij het randje van de croptop komt. Eerst kwam het rokje tot mijn knieën, maar nu niet verder dan mijn bovenbenen. De outfit heeft een bloemenprintje erop wat het een leuk setje maakt. (A/N had ik al een seizoen gezegd? Zo niet het is daar zomer :))

Als ik de woonkamer binnenloop, word ik meteen overvallen door Mason.

'Hey, hoe gaat het? Voel je je wel goed?'.

'Het gaat prima' Snauw ik bot naar hem, want door de kater word ik echt chagrijnig.

'Kater?'

'Hm-hm'

Ik loop naar de keuken en slik daar een paracetamol in met wat water. Ik snap echt niet hoe sommige mensen daarop kunnen zuigen om ze in te nemen. Ik word al misselijk als ik ze te lang in mijn mond houdt.

'Tori! Het galmt er van de paparazzi daar buiten en ze roepen naar jou. Wat heb je gedaan?' Nate komt naar me toe lopen als ik weer in de woonkamer zit.

Ik denk na, maar kan me niet echt bedenken waarom ze er voor mij staan. Misschien hebben ze me in de auto met Mason in zien gaan?

Oke lady's and gentlemen, sorry dat ik zolang niet heb geüpload (alweer) maar omdat ik het druk heb met school enzo kan ik niet echt updaten, maar ik probeer zo veel mogelijk weer te updaten :)

Chiau! :)

Vote! :)

Comment! :)

The GuitarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu