Hoofdstuk 4 ☆

26 2 0
                                    

We zetten een stap in de club, waardoor we meteen worden overspoeld door de geur van alcohol en zweet. De muziek staat keihard waardoor je de boxen gewoon hoort bonken. We lopen naar de bar en bestellen een wijntje. Gelukkig zijn we achttien dus we mogen eindelijk alcohol. We gaan zitten op een barkruk, kijkend naar de mensen die aan het dansen zijn. Plots trekt Romy mij van de kruk af. Een klein gilletje verlaat mijn mond. Ze trekt me mee naar de dans vloer en gaat dansen. Ik doe maar een beetje awkward mee, want even tussen ons, ik kan niet dansen. 'Kom op maak je heupen los!' Gilt Romy om boven de muziek uit te komen. Romy is echt een feestbeest-type, ze gaat naar alle feestjes en kan ook goed dansen en anders maakt het haar helemaal niks uit. Opzich ben ik hetzelfde als Romy, want vroeger ging ik altijd met mijn ouders naar feestjes. Na een tijdje kom ik wat los, dat heb ik van mijn moeder geërfd, zij had dat ook altijd. 'Ik ga even zitten' Zeg ik tegen Romy, na een tijdje. Ik loop naar de bar en neem plaats op de kruk. 'Wat wilt deze mooie dame te drinken?' Vraagt de barman. Ik rol mijn ogen maar besluit toch mee te spelen. 'Een colaatje'. Ik knipoog naar de man, die op weg gaat om mijn cola te pakken. Ik kijk een beetje rond tot de cola voor mijn neus komt te staan. 'Van het huis'. De barman loopt weer weg. Vast om iemand anders te versieren. Ik neem een slokje van de cola. Het brand in mijn keel. Ach, het zal vast aan mij liggen. Als de cola op is, voel ik me lichtjes in me hoofd. Ik bestel nog een cola en drink het weer op. Ik kan goed tegen alcohol, maar ik weet niet wat erin mijn cola zat maar het voelt voor even goed. Ik loop naar de dansvloer en zonder na te denken, begin ik te schuren tegen een jongen aan. De jongen doet met plezier mee. Hij pakt mijn heupen vast en knijpt erin. Ik draai me om maar ik maakte een verkeerde beweging waardoor ik op de grond val. Ik maak me alvast klaar om de koude, harde vloer te raken maar na een tijdje voel ik nog steeds niets. Ik open mijn ogen, die ik blijkbaar net dicht had gedaan. Ik sta gewoon nog op de grond. Voor me staat Mason. De jongen waar ik net mee had gedanst, heeft zich al uit de benen genomen. 'Heei Mason' Giechel ik. 'Ben je dronken?' Vraagt Mason, een tikkeltje bezorgd. 'Nee' Giechel ik weer. In mijn hoofd is het een groot zwart gat. Ik kan niet eens meer goed nadenken. 'Ik breng je naar huis'. 'Nee ik heb het net zo leuk!' Zeur ik en laat me op de grond vallen. Mason slaat een zucht en tilt me op. 'Help! Ik word meegesleurd door een haai!' Gil ik. 'Haaitje? Je gaat me niks aan doen toch?'. 'Dit word nog wat' Zucht Mason. Hij zet me voor even op de grond, als zijn vriend eraan komt rennen. 'Mason waar was je?'. Voor de rest luister ik al niet meer want ik ben te gefocust op die jongen van net. Ik loop weg, zonder dat hun het door hebben. 'Hey schatje' Zegt de jongen. Ik giechel. Hij pakt mijn pols en sleurt me mee naar buiten. We lopen een steegje in. 'Wat ga je met me doen?' Vraag ik stom dronken. Ik wankel een beetje op mijn hakken. Zelf kan ik bijna niet meer staan.

Vanaf hier word het een beetje seksueel, als je hier niet tegen kan sla dit dan over!

Plots zoent hij me ruw op mijn mond. Ik kan niet meer goed nadenken dus doe ik maar gewoon mee. Hij gaat met zijn handen naar mijn kont. Hij gaat steeds verder met zijn hand onder mijn jurkje. En dat was het moment waarop ik me realiseerde waar ik mee bezig was. Ik probeer hem van me af te duwen maar hij pakt me stevig vast. Met 1 hand pakt hij, mijn beide polsen vast en houdt ze boven mijn hoofd. Tranen lopen inmiddels van mijn wangen. Net was ik nog dronken maar hoe één beweging me opeens weer terug naar de realiteit kan brengen. Hij laat me voor even los om op adem te komen. Hij kijkt me grijnzend aan, om daarna weer zijn lippen op mijne te drukken. Ik probeer heb een knietje te geven maar die houdt hij al snel tegen met zijn been. Nadat hij me los laat, lukt het me om een klein gilletje uit te brengen. Hij slaat me op mijn wang. 'Waag het niet om nog één keer te gaan gillen' Sist hij in mijn gezicht, waardoor er speeksel op mijn gezicht komt. Hij gaat weer met zijn handen onder mijn jurkje en doet met 1 hand mijn bh uit. Op een harde en pijnlijke manier begint hij mijn borsten te kneden. Ik probeer weer los te komen, wat niet lukt, het enige wat gebeurd is dat hij nog harder gaat kneden. Wanneer hij er genoeg van heeft, gaat hij snel naar beneden met zijn handen en probeert er een vinger in te steken, wat hem nog niet lukt. Ik slaak weer een gil. Meteen trekt hij weer terug me en slaat me weer op mijn wang. Hij trekt zijn broek en meteen zijn onderbroek erbij, uit. Hij duwt me naar beneden en ik begin nog harder te huilen dan dat ik deed. Hij komt langzaam dichterbij met zijn ''edele delen''.

Vanaf hier is het weer normaal!

'Tori!' Roept er plots iemand mijn naam. Ik draai mijn huilende gezicht om, net als de jongen voor mij. Mason en zijn vriend trekken de jongen van mij af. Meteen stort ik me in Masons shirt. Ik hoor een paar schreeuwen uit de jongens mond komen. Ik kijk naar de jongen die een paar flinke klappen ontvangt. De vriend van Mason slaat hem een bloedneus en een blauw oog. Hij trapt nog een keer in de buik van de jongen en loopt dan naar Mason en mij. Ondertussen stromen er als een waterval tranen over mijn wangen. Ik draai mijn hoofd weer naar Mason, om mijn hoofd in Masons shirt te duwen.
~~~

Ze hebben de politie gebeld, die ondertussen al is aangekomen. De serines blijven maar door gaan. De jongen word door de politie in de auto gezet. En ik weet niet hoe maar er zijn hier al een paar journalisten aanwezig. Want ja het is ook zo bijzonder dat een bekent iemand bijna word verkracht. Ze komen op mij af. Mason wilt ze uit de buurt houden maar het enige wat ik nu wil is dat hij bij me blijft. Ik krijg een paar vragen naar mijn hoofd geslingerd maar ik reageer en niet op. Ik ben moe, ik wil naar huis en ik wil gewoon even rusten. 'Scott hou de journalisten op afstand' Hoor ik dichtbij me. Waarschijnlijk Mason maar ik wil niet meer opkijken.

Ik ben betast en bijna verkracht. Met die gedachte begin ik nog harder te huilen. 'Tori!'. Ik kijk op als iemand mijn naam begint te schreeuwen. Jackson, mijn vader en Romy komen eraan gerent. 'Ik heb je overal gezocht in de club, zelfs boven en je wilt niet weten wat ik daar allemaal heb gezien!' Hijgt Romy als ze bij ons staat met een vies gezicht. Een klein lachje verlaat mijn mond. 'Wat is er gebeurt? En hoezo sta je met Mason te knuffelen?' Vraagt Jackson en pap. Het lijkt allemaal opnieuw in mijn hoofd af te spelen. Ik stort me weer opnieuw in Masons armen terwijl Mason alles uitlegt aan hun. Al snel voel ik nog een paar armen om mij heen.

Hee! Lang niet gesproken, sorry daarvoor! Best een heftig hoofdstukje he? Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed. En ik heb vakantie!

Vote! :)

Comment! :)

Chiau! :)

The GuitarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu