En sla dan recht op iemands hoofd...
Ik draai de persoon om, die op zijn buik terrecht kwam. Aan zijn gespierde lichaams bouw te zien is het een jongen en hij is best lang. Vanaf achter zie ik dat hij kleine blonde krullen heeft.
Als ik zijn gezichts zie, is het eerste wat ik zie een kaaklijn. Shit! Het is een bewaker van mij! Overbezorgde ouder toch altijd.
Ik pak zijn arm vast en probeer hem naar de bank te slepen, ja probeer, want hij komt geen centimeter vooruit. Dan pak ik maar een kussen van de bank af, til zijn hoofd op en schuif de kussen onder zijn hoofd. Ik loop naar de keuken en vul daar een glas met water, voordat ik weer terug naar de woonkamer loop. Ik neem rustig een slok en gooi dan het water over de jongen heen.
Met een ruk schiet hij omhoog, waardoor ik meteen in zijn groene ogen kijk. Vrijwel meteen grijpt hij naar zijn hoofd. 'Het spijt me zo erg! Ik dacht dat het een inbreker was! Trouwens hoe ben je binnengekomen?' Ratel ik aan een stuk door. 'Rustig, het geeft niet. Je vader gaf mij de huissleutel, zodat ik hier op hem kon wachten tot hij terug kwam' zegt hij kalm maar toch trekt hij een pijnlijk gezicht door de waarschijnlijke hoofdpijn, van de klap. Ik ren snel naar de keuken, pak een asprientje met een glas water en ren zo voorzichtig mogelijk terug. Snel geef ik het glas water. Die hij meteen gulzig opdrinkt en het asprientje ook erbij inneemt.
Nadat mijn vader terug kwam, en een hele uitleg later, heb ik nog wat gepraat met hem op mijn kamer. Ik ben erachter gekomen dat hij Nate heet en dat hij 20 is, dus 2 jaar ouder dan mij, nog best jong voor een bewaker maar er zijn nog jongere bewakers.
~~~~~~
En nu sta ik opeens hier in een huis waar een feestje is, vol met dronken tieners en niet te vergeten naast mijn broer die me zowat gesmeekt heeft om mee te komen. Ik heb een rood jurkje aan met aan de bovenkant kant en aan de onderkant een randje kant. Plots word Jackson meegesleurd door een vriend van hem. En daar sta ik dan, bij een wildvreemde in huis, met een alcohol geur en slechte boxen. Ik loop naar de dranktafel waar vooral sterke drank opstaat maar gelukkig ook sinas en cola. Ik pak een rood bekertje en schenk er sinas in, want ik denk dat ik straks een dronken Jackson aan mijn schouder heb hangen.
Ik kijk een beetje rond, tot mijn ogen blijven hangen bij de ravenzwarte haren, net zoals bij Mason.
De jongen kijkt een beetje rond, tot zijn ogen blijven haken bij de mijne. Mason. Ik verdrink bijna in zijn oceaan blauwe ogen, die nu lijken te glimmen door het licht. Langzaam draait Mason zich weer om, zodat ons oogcontact word verbroken.
Ik neem een slok van mijn sinas. Ik ga een beetje rondlopen, tot ik opeens weggetrokken word. Ik kijk omhoog recht in de blauwe ogen. 'Wat kom je hier doen?' Vraagt hij. 'Wat doen we altijd op een feestje? Feesten natuurlijk!' Zeg ik en begin een beetje met mijn heupen te swingen. Hij rolt zijn ogen en loop weer weg. Recht naar een meisje met mooi, lang blond haar. Opeens drukt Mason zijn volle lippen op die van het meisje. Ik krijg tranen in mijn ogen. Langzaam loop ik maar buiten, daar barst ik in huilen uit. Blijkbaar had ik toch gevoelens opgebouwd voor mijn bewaker, wat eigenlijk helemaal niet mocht. Ik ga zitten op een bankje.
Plots komt er een jongen op me af lopen. 'Dit kan jij beter gebruiken dan mij' zegt hij en geeft me een flesje en loopt dan weer weg. Ik ruik er voorzichtig aan en neem er dan een slok van. Het brand in mijn keel, alcohol. In een keer gooi ik het flesje achterover.
Ik sta op en wankel al een beetje. Ik loop een stukje verder, trillend van de kou en bijna omvallend van de sterke drank. Opeens word ik terug getrokken, recht tegen een sterke borstkast aan. 'Wat heb je op?' Vraagt een stem aan mij. Ik kijk op en kijk recht in de blauwe ogen van Mason. 'Niks' Giechel ik. Nu pas ziet hij mijn betraande gezicht en bezorgd veegt hij ze weg. Boos trek ik mijn gezicht weg. 'Nu ben je opeens wel bezorgd?' Vraag ik plots boos en wankel een beetje op mijn benen. Hij negeert mijn vraag en tilt me op. 'Zo kan je niet naar huis' En hij loopt naar zijn auto en zet me erin en loopt zelf naar de bestuurdersplaats.
'Ik denk dat ik gevoelens voor je heb gekregen'.
Heeii, niet veel te zeggen. Hoe vonden jullie het hoofdstukje?
Chiau! :)Comment! :)
Vote! :)
JE LEEST
The Guitar
Teen FictionVictoria oftewel Tori. De dochter van een beroemdheid. Haar moeder is overleden, de persoon die Tori gitaar en piano heeft leren spelen. Haar vader wist nooit zo veel van muziek maar door haar moeder kreeg hij er meer van te weten maar hij werd nooi...