Hoofdstuk 4

340 28 2
                                    

-Ik vind het maar vreemd. 19 jaar en Alpha zijn. Ik vraag me af waarom.- zegt hij. Maar mijn gedachten dwalen alweer door. Naar zijn helderblauwe ogen....
----------------------------------------------

We lopen naar de geïmproviseerde hutten waar we ons tijdelijk kunnen installeren. Ik slaap blijkbaar met 4 anderen. Als karma een beetje meezit deze keer slaap ik niet met Darcy en haar groepje. Het lot heeft tot nu toe een hekel aan me gehad, dus hopelijk....

Ik loop de gang op waar buiten mijn kleding in een klein tasje ligt. Als iedereen een koffer mee zou nemen zou het veel te vol worden en dat kunnen we niet op de kar mee laten nemen.

Hailey, Green, Hallow en Darcy lopen de gang in. Gauw zet ik een stap naar achteren. In de deurpost houd ik mijn vingers gekruist. 'Please God, Godin, Heilige of wie dan ook nu op me neerkijkt, laat dit niet gebeuren,' mompel ik. De voetstappen komen dichterbij. Ze staan voor mijn deur. 'Wat hebben we hier. De nerd met haar vingers gekruist? Hoop je dat je er beter uit van gaat zien dan kan ik je alvast vertellen dat het niet lukt,' hoor ik Hallow zeggen

Ik staar haar verslagen aan.

'Ja vervelend kind. Je had beter net als al die Rogues dood op de grond kunnen liggen. Of naast mammie en pappie,' zegt Hailey onschuldig, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Er knapt iets binnenin mij. Ik ben misschien niet zoals hen, maar aan het bloed dat door mijn aderen stroomt voel ik dat ik dit niet tolereer.

In een fractie van een seconde heb ik haar tegen de muur gedrukt. Met mijn hand houd ik haar nek vast. Mijn vlijmscherpe nagels boren in haar tedere huid. 'Waag nog ook maar één ding te zeggen, en jij en je vriendjes gaan eraan,' fluister ik onvoorstelbaar krachtig met mijn tanden op elkaar geklemd. Ik laat haar los, en wend me daarna tot de anderen. Die staan gebukt voor mij.

'Je bent misschien wel dochter van de Beta in je oude pack, hier ben en blijf je niks. Mislukkeling,' met deze woorden lopen ze weg, Hailey dramatisch ondersteund. Gelukkig weten zij niet dat ik meer ben dan alleen een dochter van de Beta. Als ze zouden horen dat ik ook gedeeltelijk tot een van de Alpha'families behoor....

Het laatste uitgesproken woord van hen doet me pijn. Als een steek door mijn hart. Mijn ouders zeiden dat ook vaak, als ik weer iets fout had gedaan.

Ik loop mijn kamer in en laat me met een plof op het bed vallen. 'Claim,' zucht ik. Ik sluit mijn waterige ogen.

'Ik claim deze!' Hoor ik een stem schreeuwen. Ik schrik op en kijk naar de mensen die de kamer ingekomen zijn. Twee jongens en een meisje rennen de kamer in, hun bedden claimend. Als ze mij zien blijven ze even staan. 'Hey, deed het pijn toen je uit de hemel viel?' Hoor ik de jongen met platinablond haar flirtend tegen me zeggen.
'Nee, deed het wel pijn toen je op je gat door de hel gesleept werd?' merk ik op. Meteen is zijn mond gesnoerd. Het meisje met de rode haren en de andere jongen met paars geverfd haar barsten in lachen uit. Mokkend pakt de platina jongen zijn spullen uit.

'Ik ben Chara, hij..,' ze wijst naar de mokkende jongen. '....heet Owen. De andere heet Quint. We zijn van de SeaWolfPack,' zegt ze glimlachend. 'Ik ben River van de BloodMoonPack,' zeg ik zacht. Quint verslikt zich kort daarop in zijn water en Chara kijkt hem bestraffend aan. 'Je lijkt niet erg op..eh..hen,' legt ze uit.
Rara hoe komt dat. Niet verbaast haal ik mijn schouders op.

Ik wil ze eigenlijk nog niet te veel over mij laten weten, dus ik stel voor om naar de gezamenlijke kantine te gaan. Opgelucht stemmen ze toe.
--------------------------------------------

Alweer 4 hoofdstukjes ge-update! Shoutout naar de reagerende, likende en delende mensen✨❤

Xx StoryWriterLarissa

Strijd der wolven [Dutch/Nederlands]✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu