🎈1🎈

18.4K 583 618
                                    

" 𝟸𝟶.𝟶𝟺."

Yeni bir eve taşınmıştık ve henüz hiç arkadaşım yoktu...

Annemler eve yerleşirken bende bahçede oyun oynuyordum. O sırada annem çağırdı ve beni yanındaki kadın ile tanıştırdı.

'' Sen ne tatlı şeysin öyle, Senin adın ne bakalım prenses"

" Miyn Ya , Lee Miyn Ya

"Ahh isminde senin gibi tatlı Min Ra"

"Teşekküy edeyim-"

Kadının ismini bilmediğim için anneme baktım annem de bana fısıldıyarak ismini söyledi..

" Bayayn Jeyon"

Kadın gülümsedi ve tekrar konuşmaya başladı.

" Kaç yaşındasın?"

" Beyş"

"Hmm çok küçükmüşsün. Benimde 8 yaşında bir oğlum var sizi tanıştırmayı çok isterim."

Gülümsedim.

Anneme dönüp oyunuma kaldığım yerden devam etmek için izin aldım.

Merdivenlerden aşağıya inerken aklıma BinBin geldi.
Bağırarak anneme nerede olduğunu sordum ama annem bilmediğini söyledi. Bahçeye çıkıp aramaya başladım.

Bir süre sonra sokaktan BinBin'in havlama seslerini ve bir kaç erkek çocuk sesi duydum.

Koşar adımlarla sokağa çıktığımda bir kaç çocuğun BinBin ile uğraştığını gördüm ve hemen yanlarına gittim.

" Yaaa şiz ne yayptığinızi şaniyoyşunuz!!"

En ortada duran ve BinBin'in kuyruğuna ip bağlayan çocuk beni umursamayarak ipi bağlamaya devam etti.

Koşarak yanlarını gittim.

" Hey şişe şeşleniyoyum bıyakın BinBin'i!!"

Çocuk alaycı bir tavırla bana bakarak konuştu.

" Bırakmazsak ne yapacaksın küçük, bu köpeğe zarar verdiğimiz için bizi anneciğine mi söyleyeceksin"

Ardından hiçte güzel olmıyan bir kahkaha attı ve o atınca diğerleri de katıldı.

" Yaa kesin çenenişi ayyıca onun biy adı vay, BinBin. BinBin gey kıyzım buyaya"

BinBin koşarak kucağıma geldi ve ben onun kuyruğundaki ipi çıkartıp eve gitmesi için elim ile evi gösterdim.

Bende gitmek için arkamı dönmüştüm ki o çete daire olup benim etrafımı sardılar ve sinir bozucu çocuk tekrar konuşmaya başladı.

" Nereye gidiyorsun küçük sen benim eğlencemi bölüp böyle çekip gidemezsin!"

" Ya çekiyin önümden"
" Ya çekiyin diyoyum"

" Şuna bakın daha doğru düzgün konuşamıyor bile"

Sinir Bozucu çocuk iyice yaklaşmaya başlığında ona geri çekilmesinj onu uyardıkça umursamıyordu.

İyice yaklaştığında yanağını ıssırdım o ise saçımı çekiyordu.

"Yaa ahh bırak artık ıssırma köpekmisin sen,Yaahhh yardım edin!!

" Asıl şen beyim şaşımı biyak"

Sinir Bozucu Çocuk//Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin