-32-

5.7K 299 67
                                    

Bebeğimi doğuralı bir kaç gün olmuştu.
Ama ben bir kere bile onu görememiştim.

Geç doğum yapmamdan dolayı onu da tüpe almışlardı her ihtimale karşı,

Ben ise dikişlerimin patlaması nedeni yüzünden henüz yürüyemiyordum.

Gerçekten salaktım...

Neden doğumumu geciktirdim ki?
O an ki piskoloji ile aklıma bu gelmişti.
Her neyse artık iyi olacağım...

Sadece oğlum içindi bütün bunlar.
Evet cinsiyetini öğrenmiştim benim bir oğlum olmuştu inanılır gibi değil.

Küçüklüğümden beri bir erkek kardeş istemiştim ama avcumu yalamıştım ama şimdi ise benim bir oğlum olmuştu.

Hastenede kaldığım süreçte annem, babam, Bay ve Bayan Jeon da sürekli beni ziyaret ediyorlardı.

Jungkook'da her gün pişman olduğunu söyleyip duruyordu ama sanırım artık onu sevmiyordum beni çok yıpratmıştı...

Kapının çalması ile gel komutunu verdim.

Içeri Seo Min'in girmesi ile gözlerimi devirdim.

Bir bitmiyorlardı abi ya...

"Ooo Min Ra hanım sonunda oğlumu doğurmuşsunuz artık benim ve Jungkook için bir değerin kalmadı"

"Neden geldin? Ne istiyorsun?"

"Ne istediğim belli değil mi Lee Min Ra? Oğlumu ve kocamı"

"Sen hala hangi yüzle onlara oğlum ve kocam diye anıyorsun? Onlar benim oğlum ve kocam! Bunu sende biliyorsun kendi kandırma artık Seo Min kaybettin Jungkook hiç bir zaman seni sevmedi söylediğim gibi"

"Yaşadığım sürece kaybettiğimi düşünmüyorum Min Ra hala bir şansım var ve denemekten yana geri adım atmayacağım"

Aniden üstüme doğru gelerek kafamın altındaki yastığı çekerek yüzüme gömdü.

Aklı sıra beni boğmaya çalışıyordu.

Başlarda bağırıp yardım istemiştim.
Ama gelen yoktu...

Bu işi kendim halledecektim anlaşılan.

Yıllarda dizilerde bu sahneyi görmüştüm çok saçma bu bir dizi veya film değil.

Sinir Bozucu Çocuk//Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin