GENÇLER UYARI!! MEDYADAKİ ŞARKIYI MUTLAKA DİNLEYİN AŞIK OLMA İHTİMALİNİZ VAR AMA @EXOLAROHA VE @SangBin_SeJu SİZ AŞIK OLMAYIN UGFHGDSFHJ!!!
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim.
Jungkook elini tutmuş bir şeyler fısıldıyordu.
"Üzgünüm! Üzgünüm! B-Ben çok özür dilerim M-Min Ra b-Ben seni çok s-seviyorum."
".........."
"Sadece sana çok kızgınım, bir yanım sana seni sevdiğimi söylememi istiyor ama diğer yanım......."
"Beni neden kandırdın ki neden beni hiç sevmedim neden numara yaptın!"
Sonra iç çekti ve boynumu okşadı.
"Bunu cidden ben mi yaptım?"
Sonrada yanağıma yaklaştı yumuşak ve narin bir öpücük bıraktı.
Ve eski haline geri döndü kafasını tekrar yatağa koydu.
İçimde tuhaf bir his vardı b-bu gerçek miydi yoksa ben şu an bitkisel hayattayım saçma saçma rüyalar mı görüyorum.
Aradan yaklaşık 10 dk geçmişti ve ben hala uyumuş numarası yapıyordum sıkılmıştım.
Bir kaç kıpırdanmamdan sonra kafasını kaldırdı ve benim gözlerimi kırpıştırarak ona baktığımı fark etti.
Hemen toparlandı ve dışarı çıktı.
Jungkook çıktıktan 3 saniye sonra kapıdan "Gelinim iyi mi?" sesleri gelmeye başladı.
Gülüsümsedim.
Çünkü sanırım Bayan Jeon onu annem öz annem gibi görüyorum yani annemin bile beni bu kadar sevdiğinden şüpheliyim.
Yanımdaki hemşirenin beni izlediğini fark ettim ve özelliklede boynumu incelediğini hemen kafamı boynuma çevirdim ve el izleri vardı.
Ve Bayan Jeon'lar kapıdaydı.
Ahhg napacam ben hemşireye tekrar baktığımda boynundaki flörü fark ettim.
Dakikalarca dil dökmemin sonucunda flörü ele geçirdim ve boynuma bağlattım.
Sonra birden kapı açıldı.
Bay ve Bayan Jeon hemen yanıma geldiler Jungkook ise aralarında kaldığı için o da geldi.Tamam komik bir görüntüydü hatta baya bir komikti.
O an gülmemek için kendimi zor tuttum.
Bayan Jeon bana gülümsedi.
"İyi misin?"
Kafamı salladım.
Geldi ve yanıma oturdu.
Ben ise doğrulmaya çalışıyordum.
Sonuçta benden büyükler ve ne bileyim yatamıyordum.
Bayan Jeon kalkmaya çalıştığımı fark etti.
"Kızım sen rahatını bozma"
"Yo-yok Bayan J-jeo-n yani anne ben sadece yataktan sıkıldım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Bozucu Çocuk//Jeon Jungkook
FanficTekrar kapı kolunu kavradım ve çevirdim Jungkook arkamdan kıkırdıyordu umursamadım ve kapıyı açıp içeriye geçmek için adım attığımda başımdan aşağı bir kova buzlu su dökülmesini beklemiyodum. Arkamı döndüğümde en başta Taehyung olmak üzere beni vide...