Gizli Sırlar

20 6 6
                                    

Yukarıya çıktığımızda Selim elimden tutuyordu.O an ki korkumdan dolayı bunu fark edememiştim.Fark ettiğimde ise ellerinin ne kadar sıcacık olduğunu ve bana ne kadar güven verdiğini hissettim.Ama ona olan kızgınlığım bitmemişti.Bitemiyordu.Elimi hızla çektim.O da yüzüme bakıp başını öne eğdi.

-Teşekkür ederim Selim..Yardımların için.Bundan sonrasını kendim halledebilirim.

-Burcu bugün buraya gelme sebeplerimden birisi de sensin.En son Taşova ya geldikten sonra babanı kaybetmişsin ailenin tüm yükünü sen üstlenmişsin inan bana seni çok aramak istedim eskisi gibi sana sarılmayı yaralarını sarmayı çok istedim.Ama cesaret ede..

Selim sözlerini daha bitiremeden annem uzaktan bize seslenmişti.

-Burcu nerelerdesin sen !

-Ah anne.Geliyorum hemen yanınıza.Selim bunları sonra konuşuruz nikah kıyılıyor.

Onunla hem yorulana kadar konuşmak istiyordum hem de suratına bir tane tokat patlatmak.Aşk nefrete ne yakınsın diye bir söz vardı.Sanırım bir şarkıda geçiyordu.Gerçekten öyleydi aşk ve nefret birbirlerine o kadar yakındı ki.En azından benim için öyleydi.

Düğünü teyzemler kendi bahçelerinde yapıyordu.Zaten çok fazla da davetli yoktu.Birkaç akraba ve tanıdıklar...Annemlerin yanındaki masada yerimi almıştım.Naz ile İpek etrafta heyecanlı heyecanlı dolanıyorlardı.Sonra Selimlerin olduğu masaya baktım.Annesi ve yanında birkaç arkadaşı vardı.Her zamanki gibi şakalar yapıyordu.Etrafındakileri güldürmeyi çok iyi beceriyordu.Bir an da göz göze geldik.Yine gözlerindeki ışıltıyı görmüştüm.Ona tekrar bakmamak için kafamı bu sefer teyzeme ve enişteme çevirdim.Eniştem dikkatli gözlerle nikahın kıyılacağı masaya bakıyordu.Elinde ise hediye paketi ile kaplanmış kutu vardı.Acaba Duygu ya vereceği hediyeyle ilgili bir şey miydi?

Ve nihayet nikah kıyıldı.Oyun havaları vs. şeyleri beceremediğim için masada oturuyordum.O sırada eniştemin Duygunun yanında olduğunu gördüm.Konuşmalarını duymak için biraz daha yanlarına yaklaştım.Ağacın yanına geçip konuşmalarını anlamaya çalışıyordum.

-Duygu..sen benim biricik kızımsın.Şimdi de benden ayrılıyorsun.Hayatta neler karşına çıkaca..

-YETER! Lütfen bana iyi bir baba rolü yapma.Şuanda susuyorsam sırf annemin hatırına o gün olanları hiçbir zaman unutmayacağım.Şimdi al hediyeni ve misafirlerle ilgilen.Ayrıca bana küçüklükte en nefret ettiğim bebeğimi süsleyip mi veriyorsun.Senden nefret ediyorum.

Oyuncak bebek mi? Nasıl yani hani araba..Bana arabayı hediye edeceğini söylemişti.O gün neler oldu.Duygu babasını ne kadar çok severdi anlayamıyorum.

Tam o sırada Naz arkadan abla diye bağırdı.Eniştem kafasını sesin geldiği yöne çevirdi ve göz göze geldik.Hemen normal davranmaya çalıştım.Hızlıca kızının ayrıldı ve sahnede oynayan insanların kalabalığından geçti.Duygu ise elindeki bebeği yere atıp misafirlerin yanına gitti.Bende Naza doğru döndüm

-Naz !! Ne oldu neden bağırıyorsun?

-Selim abi çok komik biri baksana misafirlere şarkı söylüyor.Bunu kaçırma diye yanına koştum hemen.

-Ahh şu anda duymak istediğim son ses Selim abinin sesi canım.Sen git dinle ben teyzeme bakayım.

Kalabalığa doğru baktığımda Selim gerçekten de eline mikrofonu almış şarkı söylüyordu.Fırat Tanış tan yani şarkısını söylüyordu.Sesi güzel değildi ama o kadar özgüvenliydi ki şarkıcılara taş çıkarırdı.

-Özgüvenli yalancı..

-Efendim? Bir şey mi dedin güzel kızım.

-Şey..yok teyzeciğim ben kendi kendime söyleniyordum.Teyze sen nasılsın?Yorgun görünüyorsun

-İyiyim.Düğün telaşı tabi biraz koşuşturmadan yoruluyor insan.Ama iyiki varsınız geldiniz yardımcı oldunuz.Seni de çok özlemişim canım kızım.Biliyorsun bende senin annen sayılırım.Burası iyi gelecekse tatilini biraz daha uzatabilirsin.Sanırım bana da iyi gelecek.Duygunun yokluğuna daha kolay alışabilirim.

-Teyze bilemiyorum.Yani biliyorsun ki çalışıyorum.Annemleri yalnız da bırakmak istemiyorum.

-Annenle de konuştuk senin için de iyi olacağını düşünüyor.Hem bayadır senelik iznini kullanmamışsın bence kalmalısın.

Kalmalı mıydım?eskiden buraya gelmek için can atardım.Ama şimdi geldiğimde her şey değişmişti...Kişiler evler hatta kaldığım oda bile.Ve burada yaşadıklarım.Çözemedim sırlar olaylar...

Annemin ve teyzemin ısrarları üzerine senelik iznimi burada kullanmaya karar vermiştim.Annem ve kız kardeşlerimi uğurlarken içimde bir hüzün oluştu.Ama alt tarafı iki hafta ne olabilir ki hem burada bir şeyler oluyor. Çözmeliydim.

ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)



KuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin