Bir Rüya

31 5 1
                                    

Ayaklarım çıplaktı.toprağa basıyordum..ormanda koşmaya başlamıştım..Ellerimde çamur vardı.Üstüm ise tertemizdi.Bilmediğim daha önce hiç görmediğim bir yerdi burası.Eski zamandaymışım gibi hissettim.İleride bir ev vardı.Çok net göremesemde eve benziyordu.Oraya doğru koşarken bir anda tanıdık bir ses duymuştum.

-Burcu! Burcu! yardım et!!

-Teyze?Teyze sen misin? Nerdesin!!! 

-Burcu! haberim yoktu...haberim yoktu...gitmeliydin...burada kalmamalıydın.

Teyzemin sesi yankılanıyordu tüm ormanda.

-Ne demek istiyorsun teyze?Seni göremiyorum...

Tam o sırada o kuyuyu gördüm.Başında da eniştem duruyordu.Elinde Duyguya verdiği bebek vardı.Bebeğin başını koparıp kuyuya attı.Ve bana bakarak gülmeye başladı...

-Herkes değişecek benim gibi..sıra teyzende..Ona isminin neden Asrın olduğunu sor cesaretin varsa..Teyzeni kurtaramayacaksın !!!! Bir tek sen kalacaksın.Yalnız kalacaksın..Sonun burada Taşovada..

Gözlerimden yaşlar süzülmeye başlamıştı...O anda aklımdan Selim geçti.Nedense onun beni kurtarabileceğini düşünmüştüm.

-Selim mi seni kurtaracak.Atladığın bir şey var. Selim seni kurtaramayacak çünkü o da değişecek..Artık uyan!!!

Uyan artık!! Uyannn

Sesinin şiddeti ile etrafta ağaçlar sallanmaya yapraklar uçuşmaya başlamıştı.Toprağın ortasında bir çukur oluştu ve o çukurun içine düştüm...

**************************

Gözlerimi yerde açtım.Çukura düştüğümü zannettiğim zaman yataktan düşmüştüm meğerse.Ama gözyaşlarım hala süzülüyordu yanaklarımdan.Korkuyordum.Rüya o kadar gerçekçiydi ki...Daha öncekilerden farklı.Doktorumu aramak geldi içimden.Daha önce çok fazla rüya gördüğüm ve etkilendiğim için psikologa gitmiştim.Belki tekrar bana yardım edebilirdi.Ama aramadım.Bu yaşadıklarımın başka bir anlamı vardı.Ayağa kalkıp balkona çıktım.Kimseler yoktu etrafta sonra saatin çok erken olduğunu anladım.

Düşün Burcu..Düşün rüyanda enişten sana ne dedi? Asrın teyzene isminin neden Asrın olduğu sor dedi..

Sahiden de neden Asrındı.Asrın erkek ismiydi.Teyzemin gerçek ailesiyle ilgili bir hikaye olduğunu düşünmeye başlamıştım.İçeriye girdim ve tekrar yatağıma uzandım.Düşünceler içinde boğulurken uykuya dalmıştım.Sekize doğru odamın kapısına vurulma sesiyle uyandım.

-Uykucu kızımın uyanma vakti!!!!

Annemler bir önceki gün gitmişlerdi.Daha eve varmadan on kez telefonda konuşmuştuk.Artık burada üç kişi kalmıştık.Teyzem ben ve eniştem.Aşağıya indiğimde teyzem kahvaltıyı hazırlıyordu.Eniştem ortalıklarda yoktu.Artık bu duruma şaşırmıyordum.

-Günaydın teyzecim.Uyuyakalmışım kusura bakma.Kahvaltıyı ben hazırlayacaktım normalde.

-Kızım hiç olur mu öyle şey.Sen zaten İstanbul da çok yoruluyorsun burada tatil yapacaksın.Ama tabi ekmeğimizi alsan hiç de fena olmaz.Hem biraz da sabah yürüyüşü olur sana.

-Alırım tabiki.On dakikaya ekmeğiniz burada teyzecim.

Ayaklarıma terliklerimi geçirip sokağa çıktım.Hava her zamanki gibi sıcak ve bunaltıcıydı.Saçlarımı yukarıdan dağınık topuz yaptım ve derin bir nefes aldım.Güne iyi başlarsan güzel gider Burcu diye söylendim kendi kendime.

-Haklısın!.Bende güne seninle başlamalıyım Burcu.

Selim...En başından beri yan tarafta beni izliyormuş.Sırıtarak yanıma geldi.Ben ise ona aldırış etmeden yürümeye başladım.

-Bence güne güzel başlaman için bana günaydın demen gerek.Eskiden olduğu gi..

-Eskiden olduğu gibi mi ? eskiden olduğu gibi beni aldatacak mısın peki Selim.

Hızlanmaya başlamıştım.O da arkamdan bir şeyler mırıldanıyordu.Aldırış etmiyordum.Tam o sırada kolumdan tutup beni kendine çekti.Burun buruna geldik.Kokusunu hissediyordum.Hiç değişmemiş...Hiç mi değişmez?

-BURCU YETER! beni affet unut eskiyi.gel geleceğe bakalım.Ben o kızla bir şey yaşamadım yani yaşayamadım.Ona dokunmadım.Onu öpmedim seni öptüğüm gibi..

Susarak dinliyordum onu.Sadece hızlı hızlı nefes alarak..

-Beni dinle.Burcu.Buna bir son ver.Sen iyi değilsin ve bunu ben dahil herkes biliyor.Sana yardım etmek istiyorum.Herkes istiyor.

-Ne demek bu Selim.Benim bir şeyim yok.Yoksa annemlere bir şey mi söyledin?Bu aralar rüyalarım sıklaştı o kadar.Geçen gün ki bayılmam ise tansiyonum düştüğü içindi.Buraya gelme..

-Buraya gelmeden önce bayıldın.Biliyorum.Sen benimle konuşmasan da annen konuşuyor.Kimseye bir şey söylemedim.Burcu o gün seni gördüm.Gittin ve oradaki kuyunun kapağını açtın.Sonrada koşmaya başladın.Bodrumun kapısına geldin ve bir süre orada durdun sonrada yere düştün.

-Kuyuyu mu açtım! saçmalık! ben oraya tam yaklaşmadım bile.

-Burcu..sadece bu da değil eniştene oyuncak bebek vermişsin Duyguya hediye etmesi için.Duygunun o bebekle ilgili hiç iyi anıları yokmuş.Eniştenle kavga etmişler.Enişten dün bana anlattı.

-YALAN! sana bunları eniştem mi söyledi.Neden böyle yapıyor?Bak o çok değişti eskisi gibi değil.Bana inanmalısın Selim hiçbir şey göründüğü gibi değil.Anlatıcam her şeyi ama bana deli gözüyle bakma lütfen..

-Sana deli gözüyle nasıl bakabilirim ki.Ben sana aşık gözüyle bakıyorum..Seni dinleyeceğim.Hatta dinliyorum.

-Burada olmaz.Kahvaltıdan sonra eski gittiğimiz yere gel...

Sizce bölümler daha uzun olmalı mı ? yorumları alalım :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin