#2 I'm sorry ..

34 4 0
                                    

Episod 2 ;

Gadis tersebut begitu marah dengan Taeyeon kerana merampas Baekhyun darinya .

" Haha ! aku akan balas dendam Taeyeon . Just wait and see , tak sabar rasanya haha ! " kata gadis tersebut dalam hati dengan ketawa jahatnya .

Kring Kring ~ ( menandakan bahawa waktu rehat sudah tamat )

Di kelas 5 Hibiscus ~

" Cikgu datang cikgu datang !! " kata budak lelaki itu . Semua pelajar tergesa gesa ke meja masing2 kerana takut kene marah dengan cikgu nya . " Mana cikgu nya ? awak tipu kami ya " kata budak perempuan itu dengan perasaan geram . " hehehe ! jangan lah marah saya hanya bergurau je " jawab lelaki itu dengan nada suara yang lemah lembut .

Cikgu NamSori bergerak masuk ke dalam Kelas 5 Hibiscus dengan membawa rotannya . ( Cikgu NamSori merupakan guru mata pelajaran Math mereka , dia juga seorang yang garang dan dia juga ialah guru kelas 5 Hibiscus )

Selepas mereka memberi salam sejahtera , mereka dibenarkan duduk .

" Sila keluarkan buku teks math dan buka muka surat 57 . Sekarang ! " kata Puan NamSori untuk anak2 muridnya dengan nada suara yang sederhana . Mereka semua mengeluarkan buku teks nya dan letakkan di atas meja . Tetapi Taeyeon sahaja yang tidak meletakkan buku teks nya di atas meja kerana dia tidak membawa buku teks tersebut .

" Baek ! boleh kita kongsi buku teks ini " kata Tae Yeon dengan nada suara yang rendah . " Boleh Tae ! " jawab Baekhyun dengan senyum manisnya itu .

Cikgu NamSori mula bergerak ke tempat duduk Baekhyun & Taeyeon . Dan dia bertanya Taeyeon .

" Mana buku teks awak Taeyeon ? " tanya Cikgu NamSori dengan nada suara yang kuat . " Sasasa... " jawab Tae dengan suara yang ketakutan . " Tu lah buku Tae cikgu ! saya yang tidak bawak buku , bukan Tae " menyampuk Baekhyun . " Okey ! tulis nama awak dalam buku log displin ini " jawab Cikgu NamSori dengan marahnya .

Selepas Baekhyun tulis namanya di dalam buku log displin itu . Taeyeon mula dekati Baekhyun dan berbisik di telinga kanan baekhyun .

" Apa yang awak lakukan ni ! " tanya Taeyeon dengan riak mukanya yang sedih dan marah . " Apa yang saya lakukan ? " jawab Baekhyun . " Tolonglah lepas ni jangan buat macam tu lagi . Saya merayu Baek . Awak buat saya rendah diri dengan awak Baek . " jawab Taeyeon dengan rayuaan nya . " Saya sedih tengok awak Taeyeon , saya tahu awak orang susah . Saya nampak awak pagi tadi berlari ke sekolah dengan tergesa gesa . Saya tahu , awak balik dari sekolah terus tukar pakaian untuk ke kebun menolong nenek awak cari duit " jawab Baek dengan nada suara yang sedih . " Tolong Baek ! jangan kacau hidup saya lagi " jawab Taeyeon dengan menitiskan air matanya .

BERSAMBUNG ...




I'm sorry..Where stories live. Discover now