Yüzebiliyordum. Boğulma korkusuyla yüzmeyi öğrenmiştim. Süperdi. Denizden çıkınca herkes bize tuhaf tuhaf bakıyordu. Islandık tabiki. Hemen Ayaz'ın kucağından indim. Ve karşıma baktım. Ve Aşkım dedim. Bana döndün koşup sarıldım. Özlemiştim onu beni bırakıp gitmişti.
Meriç Taş
17 yaşındayım. Hobilerim gitar çalmaktır. Fobim yoktur. Çok fazla kıskancım. Mafyayım.Ayaz'ı hatırlayınca sarılmayı bıraktım. Kıskançlar beni bulur.
Ayaz: Merhaba. Dedi. En soğuk sesiyle.
Meriç: Merhaba ben Meriç. Dedi. Çok fazla soğuk sesi çıkmıştı.
Ayaz: Ben Ayaz. Dedi.
Meriç: Derin abinler nasıl? Dedi.
Derin: İyiler. Dedim. Moralim bozuktu. Meriç benim ilk aşkımdı. Ama ona itiraf etmedim. Aşkım diye sesleniyorum. Nedenini sorduğunda konuyu değiştiriyorum. İtiraf edemem.
Ayaz: Derin eve gitmeliyiz. Dedi. Eyvah Meriç'in kaşları çatıldı.
Meriç: Ev nasıl yani? Dedi. Bağırarak.
Derin: 1 haftalığına sadece abinler izin vermiş. Dedim. Ağlicam. Bağırmasın.
Ayaz: Derin gidelim. Dedi.
Derin: Tamam. Dedim.
Meriç: Bende sizinle kalcam. Dedi.
Ayaz: Olmaz. Dedi.
Derin: Lütfen nolur nolur? Dedim.
Ayaz: Tamam. Dedi.
Meriç: Gidelim. Dedi.
Derin: Ben Meriç'in arabasıyla gidicem. Dedim. Başlarıyla onayladılar. Hemen Meriç'in favori arabasına koştum. Bu arabayı çok seviyordum.
Meriç'in favori arabası Derin'in bayıldığı araba👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇Hemen arabaya bindim. Meriç'de gelip binince Ayaz'ın arabasını takip etmeye başladık. Ama benim çok uykum geldi. Ve etraf kararmaya başladı.
Meriç'den devammm;
Boş olan yere arabamı park ettim. Ev güzeldi. Derin'in tarzı olması için daha bahçesi büyük olmalıydı. Derin hayvanları severdi. Özellikle kedi, köpek ve kuş olarak. İnmeden önce Derin'e baktım. Büyümüştü. Melek gibiydi. Arabadan indim. Derin'in olduğu taraftan Derin'i kucaklayıp. Arabayı kilitledim. Kapının önünde Ayaz'la karşılaştık. Allah allah hoşlanıyor mu yoksa. Hoşlanıyorsa Derin'i buraya bırakmam. Derin'e en yakın zamanda açıklicam. Derin'in odasını gösterdi. Odası normal evlerindeki odasına benziyordu. Yatağına yatırıp odadan çıktım. Ayaz benim odamı gösterdi. Derin'in odasının sağındaki oda benim, Derin'in odasının solundaki oda Ayaz'ındı. Hemen odama girdim. Benim zevkime göreydi. Sayılır diyelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Abilerim (Bitti)
ChickLitMafya Abileri olan bir kızın hayatı bu kız hayatındaki zorlukları aşarken abileriyle sorunlar yüzünden dibe iyice batıyor. Bakalım nasıl bir hikaye olacak... Mafya Abilerim❤