8.Bölüm Evden Kaçış1

3.4K 165 29
                                    

Derin'den devammm;
Sevdiğim çocuk bana aşıkmış. İnanamıyorum. Ama artık umrumda değil. Gül ile odama gittik. Hemen elimi dolaba daldırdım. Ve kıyafeti üstüme geçirdim.

Derin'in giydiği kıyafet👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Derin'in giydiği kıyafet👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı saldım. Makyaj yapmadım. Aşağı indik. Vay kaşları çatılmış kızgın surat beklemiyordum.
Lannnnnn
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Meriç: Lannnnnn. Diye bağırdı.
Bulut: Sen karışma. Diye bağırdı.
Bulut: Derin yetti ama tüm kıyafetlerini yırttıcam. Diye bağırdı. Ben ağlamaya başladım. Çok kötü bağırmıştı. Gül'e döndüm. O da böyle olunca üzülüyordu. 3 abiyle başa çıkılır mı? Evden kaçıcam. Kimsenin haberi olmayacak Gül'e de söylemicem. Hemen yukarı çıkıp kıyafetlerini valizime yerleştirdim. Telefonumu, şarj aletimi, cüzdanımı ve kulaklığımı kattım. Çantamı ve valizimi sakladım. Aşağı indim. Yiyecek birşeyler hazırlayıp bir kaba koydum. Yukarı çıkıp çantama koydum. Leptopu açıp Amerika' ya bilet aldım. Bu akşam gidicem. Aşağı inip meyve suyu kattım. İçlerine uyku ilacı kattım. Ve dağıttım. Hepsi içmişti. Ve uyukaldılar. Hemen valizi mi ve çantamı aldım. Ve havaalanına arabayla gidememiş. Taksi çağırdım. Hemen taksiye binip havaalanına geldiğimde eşyalarını yerleştirip çantamı yanıma aldım. Koltuğuna oturdum. Yanıma bir kız oturdu. Tanışmaktan zarar gelmez.
Derin: Merhaba benim adım Derin senin adın ne? Dedim.
Kız: Merhaba benim adım İlayda tanıştığıma memnun oldum. Dedi.
Derin: Bende tanıştığıma memnun oldum. Dedim.
İlayda: Sende mi evden kaçtın? Dedi.
Derin: Evet evden kaçtım. Dedim. Birbirimizle tanıştıktan sonra uyukaldık.

İlayda Demir(Nilay Deniz)
Derinle tüm özellikler aynı abileri veya abisi yoktur. Kardeşi de yoktur.


Uçak iniş yaparken gözlerimi açtım. Kemer hep takılıydı zaten. İlayda tatlı bir kız. Onunla kalıcam. Beni bulamicaklardır. Çantamı aldım. İlaydayı uyandırdım. Oda çantasını aldı. Uçaktan indik. Valizlerimizi aldık. Havaalanından çıktık. Yandaki banka oturduk. Ona yaptığım sarmalardan ikram ettim. Çok iyi anlaşmıştık. Artık herkesten uzaktım. Daha mutluyum.

Derin'i bulabilecekleri mi?

Üzgünüm kısa oldu. Yb yazmaya başladım. İki bölüm yayınlayacağım bugün veya yarın sizleri çok seviyorum.

Mafya Abilerim (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin