Hatırlatma;
Bulut: Test sonucu başarılı test geçildi. Kardeşimi üzersen ölürsün. Dedi. Ve gitti.
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
Akşam o mutluluğun üstüne aşırı güzel bir uyku çektim. Sabah kalktığımda abilerim gitmişti. İstanbula döndüler herhalde pijamalarıma baktım.Derin'in Pijamaları
Üstümde ayıcık resmi olan beyaz askılı bir tişört altında ayıcıklar olan beyaz bir şort....Çok şahane bir kahvaltı hazırladım. Sadece kuş sütü eksikti. Yukarı çıktım. Üstümü değiştirdim.
Derin'in Kıyafeti
Saçımı salık bıraktım. Makyaj yapmadım. Meriç'in odasına doğru ilerledim. Komidinin üstündeki suyu alıp başından aşağı döktüm. Bağıracakken beni gördü.
Meriç: Günaydın birtanem. Dedi. Gülümsedim. Yıllarca aşık olduğum adama baktım.
Derin: Günaydın sevgilim. Kahvaltıya bekliyorum. Dedim. Ve odasından çıkıp aşağı inmeye başladım. Birkaç dakika sonra aşağı gelmişti. Onu süzdüm. Üstüne mavi bir tişört ve altına beyaz bir pantolon giymiş aslında çok yakışıklı olmuş mavi gözleriyle uyum içerinde neyse ya keseyim ben çocuğa gözümü diktim bakıyorum. Sessiz bir şekilde yemeğimizi yemeye başladık.
Meriç: Bugün sana bir süprizim olacak. Dedi.
Derin: Ne sürprizi? Dedim. Ama sesini çıkarmadı. Sessizce yemeğini yemeye devam ettim. Merak tan öldürecek bu adam beni ya. Yemeğimizi bitirdikten sonra masadan kalktık. Onu takip etmeni işaret etti. Arabaya bindik. Uykucu diye boşuna deniyorlar bana gözlerimi kapattım. Derin hayallere daldım.
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋Bölüm biraz kısa oldu biliyorum. Ama çok bekletmek de istemedim. Söz verdiğim gibi devam ediyoruz. Hepinizi çok özledim. Sizleri çok seviyorum. İyi bayramlar birtanelerim.
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Abilerim (Bitti)
ChickLitMafya Abileri olan bir kızın hayatı bu kız hayatındaki zorlukları aşarken abileriyle sorunlar yüzünden dibe iyice batıyor. Bakalım nasıl bir hikaye olacak... Mafya Abilerim❤