Am luat micul de jun, dar nu am mâncat prea mult, nu mai simt nevoia de a mânca de când ai plecat. Mi-am petrecut toată după-amiaza pe canapeaua pe care am cumpărat-o când ne-am mutat împreună, îţi mai aminteşti?
Te uitai prin magazin, şi nu îţi plăcea niciuna. Ziceai că sunt prea mari, prea mici, sau prea colorate. Ai găsit-o pe asta, iar ochii au început să-ţi sclipească. Te-ai întors iar lângă mine şi mi-ai spus că e perfectă. Ţi-am zâmbit, şi în final am cumpărat-o. Când am ajuns acasă cu ea, m-ai împins, căzând peste pernele de pe ea. Mă uitam la tine confuz, neînţelegând ce voiai să faci, până te-ai apropiat de mine subtil, rânjind. Ţi-ai pus picioarele de o parte şi de alta a bazinului meu, stându-mi în poală, cu mâinile înfăşurate pe după gâtul meu. M-ai tras pe nepregătite într-un sărut apăsat, degetele tale jucându-se în părul meu, ştiu că mereu ţi-a plăcut să faci asta. Mai ştii ce a urmat? A urmat o seară de neuitat. Prima noastră seară de dragoste. Erai hotărâtă, am simţit asta din mişcările şi atingerile pe care corpul tău le transmitea corpului meu. Nu ai mai fost atât de timidă în acea seară, dar ştii la fel de bine că nu m-a deranjat deloc.
Pregătisei cumva totul. Când te-am luat în braţe şi am urcat până în camera noastră, petalele de trandafir înşiruite prin toată camera îşi răspândeau parfumul puternic. M-am uitat uimit la tine, dar tu doar mi-ai zâmbit. Te-am pus cu grijă pe pat. Mereu mă comportam cu tine de parcă ai fi un bibelou. eu aşa te vedeam, şi ţie nu îţi plăcea asta. Am văzut că pe noptiera de lângă pat era o sticlă de şampanie şi două pahare. Mi-ai făcut cu ochiul, trăgându-mă de gulerul tricoului peste tine. Am rânjit. Îmi plăcea că voiai să faci tu totul, dar ştiam că ai nevoie de ajutor. Tensiunea începea să crească, cel puţin aşa simţeam eu. Mi-ai dat tricoul jos, şi eu nu am rezistat nici măcar o secundă după asta, aşa că ţi l-am dat şi eu jos pe al tău. Era pentru prima dată când mă lăsai să văd zonele "interzise". Întotdeauna te-ai ferit de expunere, ceea ce te făcea mult mai misterioasă, până ce eu am reuşit să dezleg misterul. Am simţit cum începi să respiri des când mâna mea s-a lăsat uşor peste sânul tău. Ţi-am zâmbit, asigurându-te din priviri că este normal.
Îmi spuneai mereu că nu înţelegi de ce trebuie să se mai facă şi oral, când te exciţi destul doar când stă "unul" dezbrăcat lângă tine. Mereu râdeam de comentariul tău. Puneai un strop de inocenţă în orice ziceai sau făceai, şi n-ai idee cât mă amuzau comentariile tale la adresa blowjobului.
În seara aceea, însă, nu s-a întâmplat aşa ceva. Nu am vrut să te pun să faci acel lucru, chiar dacă am văzut că erai determinată să o faci. Te-am luat încet, era prima ta dată şi eram conştient de asta. Îmi amintesc cât de tare mi-ai strigat numele când am intrat în tine. Voiai să mă împingi iniţial, să scapi de durere, dar ai renunţat la ideea asta când ai văzut că uşor-uşor, nu te mai durea.
Am băut în cinstea acelei seri, şi a relaţiei noastre. A fost frumos, chiar dacă nu a durat mult, acea seară părând cea mai scurtă de până atunci. Dar aşa mi s-a părut mie, pentru că am lăsat sentimentele să mă conducă, şi tot s-a terminat. Prea devreme, poate.
Mda, e un short-story, defapt, nici eu nu ştiu exact ce e. Probabil o să o şterg când o să mă plictisesc de ideea asta.
CITEȘTI
My Heart Will Go On
FanfictionIubirea noastră a fost ca povestea de pe Titanic. Doar că nu am murit eu, ci tu. carte dedicată în întregime lu' _skittles69 , a.k.a. malik'ul meu ♥. sper să-ţi placă, ale .♥ copertă făcută de una dintre cele mai dulci persoane pe care le-am cunos...