07//

119 25 15
                                    

                Mi-e greu, Ale. Mi-e greu să rezist când eu sunt aici şi tu acolo. De ce suntem departe unul de altul? De ce nu am fost suficient de puternic ca să te păstrez lângă mine? De ce ţi-am dat drumul, îngeraşul meu?

               Mă doare atât de tare, mai ales când mă gândesc că nu am fost tot timpul lângă tine. Plecam pe unde apucam şi te lăsam acasă, iar când mă întorceam, ciudat, nu te supărai. Nu mi-ai reproşat niciodată că te neglijez, sau că nu îţi acord suficientă atenţie. Ai crezut că dacă mă lăsai liber atunci, acum aş fi fost împăcat cu plecarea ta? Te-ai înşelat. Mă simt legat de tine, şi mi-e frică. Mi-e frică de ce se poate întâmpla; poate înnebunesc. 

                Te aud. De ce încă te aud? 

                Te visez. De ce încă te visez?

                Te simt. De ce încă te simt?

              De ce încă îţi simt degetele firave plimbându-se prin părul meu? De ce încă simt corpul tău lipit de al meu? De ce încă îmi simt degetele legate cu ale tale? De ce încă îţi simt buzele moi presate peste ale mele? De ce nu ai plecat de tot? De ce nu ai luat şi amintirile? De ce num-ai omorât înainte să pleci, ca să nu fiu nevoit să trăiesc în halul ăsta? De ce, iubito? De ce ai vrut să mă vezi suferind?

                  Mai ţii minte certurile noastre? Erau aprinse, dar niciodată n-am reuşit să stăm supăraţi unul pe altul mai mult de câteva minute. Eu nu rezistam fără tine, şi credeam că şi pentru tine era la fel. Credeam că mă iubeşti. Dar de ce ai renunţat atât de uşor? De ce ai refuzat să lupţi?

                    Dar eu de ce încă te mai iubesc?

                  - Pentru că şi eu încă te iubesc, Zayn. 

My Heart Will Go OnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum