Part 1

282 35 2
                                    

Song Jihyo atau jihyo hanya seorang gadis yg hidup senang tetapi dia tidak meninggi diri dngan semua hartanya.Sejak usia 9 tahun,ibu bapanya meninggal dunia dan mewariskan rumah,harta dan tanah-tanah yg dimilikinya kpada dia.......

Bibik jihyo~Cik jihyo..,bangun.Nanti cik lmbat turun ke skolah.

Jihyo~Nantilah,bik.Jihyo nak tidur kejap...ngantuklah...

Kata jihyo smbil menguap dngan sngat kuat.

Bibik jihyo~Klau cik jihyo tak nak bangun,nanti bibik kena pecat dan cik takkan dpat rasa lagi masakan bibik...

Mendengar sja kata-kata bibiknya itu,jihyo melompat dari katil dan berlari masuk ke dlam bilik mandinya.Begitulah jihyo stiap hari.Klau bibiknya ingin mengejutkan jihyo,dia mesti menyebut jampi sedih untuk jihyo.Nasib baik ia berkesan.

20 minit kemudian...

Setelah bersiap untuk ke sekolah,jihyo turun bersarapan.

Jihyo~Bibik..,oppa jihyo mna....?

Bibik jihyo~Oppa cik dah pergi ke skolah dngan kawan-kawan dia.Yg peliknya,awal juga dia turun skolah.Baru pukul 6:00 pagi dia dah turun.Biasanya dia turun pukul 7:30 pagi tapi pelik dia turun awal.Cik ada gaduh dngan oppa cik ke..?

Jihyo~Eh..tak dalah...diakan president dekat skolah jihyo jadi mmang tugas dia datang awal.Dahlah bik,jihyo nak pergi skolah nanti lmbat,tak pasal-pasal kena denda dngan oppa sndiri..bye.

Bibiknya hanya mampu ketawa mendengar cerita jihyo.Bibiknya happy melihat jihyo sdah kmbali tertawa semula stelah dia kehilangan orng tuanya.

Bibik jihyo~Emm...hati-hati jlan tu.Tengok kiri kanan.

Jihyo~Araseo...

Jihyo mengambil masa 10 minit saja untuk sampai ke skolahnya kerana dia mempunyai suatu keistimewaan yg tersendiri.Btw..,jihyo ada oppa.Namanya Song Kwang Soo(Lee Kwang Soo).Dia ialah president di skolah jihyo dan juga pantang melihat jihyo didekati oleh pljar-pljar lelaki yg byuntae itu.

#sorry klau tak best dan klau ada yg terslah eja..im really sorry.
#btw jngan lupa vote..and comment..

My Dream Knight(DISCONTINUED)Where stories live. Discover now