Seperti biasa,Song Kwang Soo a.k.a president Seoul High School menjalankan tugasnya untuk memeriksa para pelajar yg keluar masuk dari skolah.Sdng dia memeriksa plajar yg lain,dia terlihat kelibat jihyo berdiri didepan pagar skolah sperti sdang menunggu seseorng...
Maka,bermulalah plan jahat si abang,kwang soo kpda si adik,jihyo.Kwang Soo merangcang ingin mengejutkan jihyo dari belakang.Lalu..makin dekat..makin dekat dan...
Kwang Soo~Bah..!!
Jihyo~O..mak..aku nak kahwin dngan Yugyeum..!!Yaish..c..#**&**#!!Yah..Song Kwang Soo.!!Jahatlah oppa ni..(Nak Nangis)
Kwang Soo sngat terkejut apbila mendengar adiknya melatah dan menyumpahnya.
Kwang Soo~Alolo...uljima...siapa ajar adik menyumpah ni.Terkejut oppa tahu tak...
Jihyo~(Lap air mata lepas tu tenung author and tunjuk author)
Kwang Soo~(Dari belakang.,author dpat nmpak aura kegelapan yg dikeluarkan oleh kwang soo...)
Me~Op..oppaaaa...bkan niat sy nak ajar dia...lagipun...pun...bkan sy tahu yg si jihyo ni akan terikut-ikut...mianhae...
Kwang Soo~Hem...ok.Sbab kau mengaku..,aku lepaskan kau dari hukuman aku.Tapi klau kali kedua aku dngar dia menyumpah lgi..pgi ambil beg pkaian kau dan tunggu dkat atas sna(tunjuk atas langit).
Me~Ok..ok..!!Jangnlah emo sngat..oppa.Sy cma main-main.Mm..bye..!!(Lari sekuat hati dari Kwang Soo)
KwangHyo~Hahaha....tau takut.Ajar lagi...
Jihyo~Mianhae..oppa.Jihyo bkan sngaja nak menyumpah.Dah oppa yg tiba-tiba kejutkan adik...mna bleh tahan..!!
Kwang Soo~Yelah..maafkan oppa ye..?Oh ya..,yg jihyo ni tercegat dekat sini lma-lma knpa..?Tunggu namjachinggu hyo...?
Jihyo~Ish...oppa ni.!!Mcam tu pla...bkan..,jihyo tengah tunggu kwan hyo,Yoona.
Kwang Soo~O...
Begitu rancak mereka berbual,seorang yeoja yg begitu cntik dtang menghampiri mereka.Yeoja itu ialah Kim Yoona atau Yoona iaitu bestfriend jihyo.Wlau pun jihyo seorang yg nerd,yoona sorang yg sudi berkawan dngannya.
Yoona~Hai..hyo.Oh..anyeonghasaeyo sunbae(maaf klau terslap eja).
Kwang Soo~ Nae..anyeonghasaeyo.Hyo..oppa nak pergi dah ni.Nak buat pemeriksaan.Oklah..,kita jmpa habis skolah nanti..ok?Anyeong..(Wah..cntiknya dia ni.Agak-agaknya,dia dah ada namchin ke.?)
YooHyo~Nae...
Yoona~Hyo..tu ke oppa kau..?
Jihyo~Yelah..knpa.?Dah terpikat ke..?
Yoona~Taklah..apa nma oppa kau tu..?
Jihyo~Song Kwang Soo.Dahlah...nanti lambat kita masuk kelas..dah lah skrang waktu Cikgu Tiger.Kau nak ke pusing 10 kali padang tu...
Yoona~(Geleng kpala)
Lalu mereka berdua berlari masuk ke klas dan nsib baik cikgu tiger tu blum msuk.Tiba-tiba ketua kelas dtang dngan mmbawa berita gmbira.
Ketua Kelas~Wey..ckgu tiger tak da.Dia balik rmah sbab hal dia..Huurray...!!Jadi korang buatlah kerja korang masing-masing...
Apalagi..menjeritlah diorang happy.Jihyo pula sdang termenung tapi tdak lma kmudian dia tertidur.
#Sorry guys klau tak best..btw sla vote .and comment ye...tapi tak paksa.
YOU ARE READING
My Dream Knight(DISCONTINUED)
FanfictionKehidupan Song Jihyo berubah dari slalu dibuli ke gadis pling dilindungi di Seoul Highschool stelah dia bertemu dngan 4 org lelaki yg teramatlah handsome iaitu Mark,Youngjae,JB dan Jackson yg sbenarnya knight dirinya.Tetapi tidak lma kemudian dtang...