Sdang dia tidur tiba-tiba sesuatu terkena kpalanya dan jihyo amatlah mrah dan bangun.Rupa-rupanya,Minzy dngan geng gerdiks dia bling kertas tapi keras mcam batu.Ntah apa yg diorang msukkan dkam kertas tu,aku tak tahu.
Jihyo~Woi..!!Yaish..c..Knapa kau bling dkat aku.Aku tak kcau korang pun.
Minzy~Suka hati akulah...aku punya tngan jadi kau tak payah sibuk.Oh..btw,eomma kau dkat mna...ops.,lpa yg eomma kau dah tak ada...hahaha...
Jihyo hanya berdiam diri saja.Malas ingin mlayan mereka.Makin dilayan,mkin menjadi-menjadi nanti.Jihyo tnpa membuang masa,berlalu pergi daripada mereka tetapi hajatnya terbantut apbila dia tersandung kakinya sndiri dan jatuh kedebuk di lntai.Smua orng mentertawakan jihyo dan itu saat yg memalukan bgi nya.
Tiba-tiba empt org lelaki yg sngat handsome masuk kedalam kelas dan kemudian slah sorang dri mreka menolong Jihyo bangun.Jihyo dngan mulutnya yg ternganga hanya membenarkan lelaki itu mengangkatnya bangun.
???~Kwaenchana..?
Jihyo~Nae..sy ok.Terima kasih..
???~You are welcome..btw nma awk Song Jihyokan..?Awk tak ingat kmi tak..?
Jihyo~Maaf tapi sy tak knal awk smua and mcam mna awk tahu nma sy..?
???~Aah...tak palah.Mungkin awk msih lupa tentang kmi.Sy pergi dulu..anyeong.
Jihyo~Ok..terima kasih skli lagi.Bye..
Setelah jihyo berlalu pergi,keempat-empat mereka berjalan mnuju geng gerdiks tadi tu dan memulakan plan mreka untuk mmbalas dendam.
First,JB membekukan Minzy.Second,Youngjae meniup Somin.Third,Jackson membakar beg tangan Chorong dan Forth,Mark memanah Hyerin dan Seolhyun dngan kuasa Cupidnya.Setelah semua dari mreka berkelakuan pelik,JB dan rakan-rakannya keluar mencari Jihyo.
Situasi Jihyo..
Stelah kejadian tadi..,jihyo pergi ke tempat rahsianya di rooftop skolah mreka.Sempat lagi dia menyumpah geng gerdiks itu krana terlalu marah.
Jihyo~Tak guna betul..!!Knapa diorang dengki sngat dngan aku..?Knapa diorang benci sngat dngan aku..?Ke diorang cemburu sbab aku adik president skolah a.k.a Song Kwang Soo..?Aduh..!!Stress aku dibuatnya...Argh..!!Alngkah bagusnya klau aku dpat je tendang punggung diorang..!!
Kwang Soo~Woi..!!Knapa kau libatkan aku dlam hal kau.Aku tahu aku ni handsome tapi tak payahlah nak libatkan aku..kang pasal-pasal diorang serang aku..!!
Jihyo~Kau diamlah...giraffe!!Sebok je..!!
Kwang Soo~Sampai hati..kau adik.😭😭
Jihyo~Pahal..😒😒😒
Itulah perangai si jihyo ni.Suka berangan nak tendang punggung geng gerdiks tu tapi tak kesampaian sbab dia terlalu lemah slepas mendapat tahu dia mempunyai suatu penyakit yg tidak dpat dipulihkan.
Sedang jihyo berangan jauh..,tiba-tiba dtang plajar lelaki tadi.Mereka melompat dngan penuh bergaya menuju jihyo(cuba bayangkan).Slah seorang dari mereka menyentuh bahu jihyo,membuatkan jihyo melatah kerana terkejut.
Jihyo~Oh..Bambam I Love U..!!Ishh..siapa pula yg sentuh bahu aku..!!
???~Mian..tak sngaja.Apa awk buat kat sini sorang-sorang...?
Jihyo~Kau sebok apahal..!!Suka hati akulah nak pergi sini.Aku cop dulu..!!
???~Wo..wo..janganlah marah.Sy tanya je.Btw..,nma sy Im Jae Bum,bleh panggil sy JB.Yg putih melepak tu Mark Tuan,bleh panggil dia Mark.Yg Asyik pakai topi warna hitam tu Jackson Wang.Bleh panggil dia Jackson.Dan yg terakhir,Youngjae.Dia ni pelik sikit,tapi awk jangn risau.Dia cuma girls sikit je.Sikit je...
Jihyo~O..tapi mna kmu semua tahu tmpat ni dan untuk kali terakhir,siapa sbenarnya kmu semua..?
Jackson~Baby..,my heart will break if you don't remember us...
Mark~Yah..jihyo.Awk mmang tak kenal kmi ke..?
Youngjae~Yelah..jihyo.Sy ingat lagi awk yg bagi nma kami.
JB~Kmi tak paksa awk ingat pada kmi tapi kmi kenal mak awk..
Sebaik sja perkataan ibu disebut,jihyo terus pengsan.Pada masa itu,yg paling terkesima ialah JB krana dia pling rpat dngan jihyo cma dia tak tahu knpa stiap kali diorang sebut perkataan ibu mesti jihyo pengsan.
Author~Eh..jihyo.Knapa stiap kali orang sebut nma ibu,kau mesti pengsan..??
Jihyo~Entahlah..secara automatik aku mesti pengsan...yg kau sibuk knapa..?!!
Author~Ooo...kau marah aku ye..??Takpa..,aku potong kaji kau nanti..baru tau...!!Hahahha..!!
Jihyo~Tak dalah..main-main je.Jngn potong kaji aku...please..(Buat aegyo)
Author~Tau takut..yelah....menyampah..
Jihyo~Yeah..thank you..
Author~😒😒😒
#Mian...klau slah eja dan siapakah JB dan rakan-rakannya..??
#Jngan lupa vote dan comment..
YOU ARE READING
My Dream Knight(DISCONTINUED)
FanfictionKehidupan Song Jihyo berubah dari slalu dibuli ke gadis pling dilindungi di Seoul Highschool stelah dia bertemu dngan 4 org lelaki yg teramatlah handsome iaitu Mark,Youngjae,JB dan Jackson yg sbenarnya knight dirinya.Tetapi tidak lma kemudian dtang...