Part 4:Suka-suka aja..

176 24 2
                                    

JB~Yah..!!Jihyo..!!Bangun bangun..aduh..mcam mna ni..??

Youngjae~Andwae..!!My lovely girl...

Mark~Aigoo...knapa kau ni..?Dah gila..jihyo cma pengsan.Kau tak ingatkah dia ni mmang ada penyakit dari eomma dngan appa dia meninggal..!!Kau tu jangan nak jadi mcam kwang soo hyung pula..!!

Kwang Soo~Amboi..!!!Sedap-sedap je korang smakan aku dngan si pondan tu.Aku,Song Kwang Soo,tak kan pernah setuju dngan kau..dasar idol bibir tembam.

Mark~Sorry,hyung.Sy terlepas ckap.Itu cmu skadar gurauan.Jngan ambil hati.Lagi stu,sy memang bibir tembam.Sebab tu banyak fans..bukan mcam hyung.Tinggi dah mcam jiraffah.Klau hyung tak caye,hyung tanya dngan author noona..betulkan author ku syang..?

Me~E..noona tak tahu tapi klau dah mark ckap mcam tu..noona stuju jelah..

Kwang Soo~Woi..!!Smpai hati noona ckap mcam tu..i never give u my no fon.!!

Me~Sjak bila aku jadi noona kau..lagi pun aku tak pernah mintak no fon kau..e...kwang soo oppa perasan..!

JaeMarkSon~Hahahaha..kwang soo hyung perasan je lebih.

Kwang Soo~Takpe,nanti klau korang mintak tolng aku.Aku takkan peduli korang..slamat tinggal..

MeJaeMarkSonJB~😒😒😒😒😒

Ok..berbalik kpada citer kita,mark dan youngjae yg asyik bertekak dari tadi ditegur oleh Jackson.

Jackson~Sdahlah tu.Korang tak nak tolong JB angkat noona ke...kesian JB.(Tunjuk JB dngan jihyo yg msih lagi belum sedar.)

Mark&Youngjae~Ohh...kejab-kejab.

Diorang apalagi,berlarilah kearah JB dngan jihyo.Smpai sna terus merka angkat jihyo pergi ke hospital.

#Harap maaf klau terlalu merapu-rapu.
#maaf juga klau ada tersilam eja dan kpada fans mark...nan chincha mianhae..yeureobeun...

My Dream Knight(DISCONTINUED)Where stories live. Discover now