Part 5

161 23 0
                                    

Setiba di hospital..,

Jihyo dimasukkan kedalm bilik biasa stelah diperiksa oleh doktor.JB,Mark,Youngjae dan Jackson hanya menunggu diluar kerana mereka disuruh agar tidak mengganggu jihyo yg sedng tidur di bilik.Sedang mereka menunggu di luar bilik,tiba-tiba dtang seorang yeoja yg amat dikenali Youngjae.

???~Maaf..ni bilik pesakit bernama Song Jihyo ke..?

Mereka berempat menoleh dan yg paling terkejut ialah Youngjae.

Youngjae~Noona..(bisik youngjae tapi didengar oleh jackson)

Jackson~Ni Noona kau ke..?Tapi slama kita berkawan aku tak tahu pula kau ada noona.

Mark dan JB saling berpandangan kerana apa yg dkatakan oleh Jackson adalah betul.Mereka berdua juga tidak tahu Youngjae ada noona yg sngat cntik.Yeoja cntik itu hanya melihat mereka yg msih lagi ternganga dngan kecantikannya lalu dia bertanya lagi...

???~Hello..awk dngar tak..?Sy tanya awk ni.Betul ke ni bilik pesakit bernama Song Jihyo.??

JB ragu-ragu menjawab..~Y..ya..du..dugusaeyo..?

???~Na..?Anyeonghasaeyo Kim Yoona immida.Songjihyo chinggu.Awk semua siapa pula..?

Mark~Uri..?Yah..JB.Boleh ke beritahu dia siapa kita pada jihyo.

Youngjae~Yelah..JB.Nanti habis bocor rahsia kita klau noona aku beritahu kat jihyo.

Jackson&Mark&JB~😒😒😒

Youngjae~Betullah..dia mmang noona aku.

Jackson~Agh..biarkanlah dia.Ok..so mcam mana..?Beritahu ke tidak...?

JB~Beritahu jelah..lagipun nanti kita mintalah kerja sama dari dia.Untuk kebaikan jihyo,dia mesti sejutu.Ok..biar aku beritahu dia.Korang tunggu sini.

MarkSonJae~Nae hyung...

JB menceritakan segalanya kepada yoona.Wlaupun baru kenal,tapi hanya JB sorang yg dpat merasakan Yoona boleh dipercayai.Yoona pula masih lagi terkejut stelah mendengar penjelasan dari JB.

JB~Jadi...,mcam mna?Awk setuju tak..?Sbab ini untuk kebaikan jihyo juga.

Yoona~Mmm...baiklah,sy stuju.Tapi,mcam mna kita nak smbuhkan penyakit jihyo tu.Makin risau sy dngan dia...

JB~Tak pa...yg penting,awk mesti rahsiakan siapa kmi dari jihyo..ok..?

Yoona~Ok..sy stuju je.

Yoona perasaan ada sepasang mata sdang merenung lama wajahnya lalu dia bertanya..,

Yoona~Mm..awk,knpa awk tenung muka sy lma-lma.Ada sesuatu ke dkat muka sy..?

Youngjae~Eh..tak dalah..sy cma nak tanya..awk knal sy tak..?

Yoona~Maaf..tapi sy tak kenal awk.

Youngjae~Mm..maaf sbab buang msa awk dngan pertanyaan sy.

Yoona~It's ok..emm..nanti klau jihyo dah sedar,call sy ok..Ni no fon sy.(Bagi kat JB)

JB~(Smbut kertas yg ada ni fon yoona)

Secara serentak,JBMarkJaeSon~Kamsahamida..

Yoona~Ok..Anyeong..

#Maaf klau merepu-rapu dan vote and comment..
#Jangan terkejut part seterusnya..

My Dream Knight(DISCONTINUED)Where stories live. Discover now