Veda

444 36 96
                                    

Ne yazsam, ne desem açıkçası bilemiyorum. Başlıktan da anladığınız üzere bu bir veda yazısı. Bu hikayeyi yazmaya devam etmeyeceğim.

Belki bazılarınız yeni okudu, belki en başından beri takip ediyordu, kiminiz hikayeyi çoktan unuttu kiminizse hala yeni bölüm bekliyor. (cidden hala bekliyor musunuz çok tatlısınız ya ajdjsj) 

Ama benim için bu hikaye de, K-POP'da tam 1 yıl önce bitti. Bazılarınız biliyor üniversite sınavına hazırlandım, o süreçte buralarla hiç ilgilenmedim ve haliyle bayağı uzaklaştım. Ben şimdi yazmaya devam etsem gerçekten çok kopuk olacak ve çok severek oluşturduğum kurgunun hiçbir büyüsü kalmayacak.

Fanfic dünyası benim için tamamiyle son bulmuştur. Hikayelerimi de sileceğim zaten. Ben bu hikayenin sonunu her zaman güzel düşünmüştüm. O yüzden siz istediğiniz şekilde kendi içinizde tamamlayabilirsiniz. :D Accident gibi kötü bir son hazırlamamıştım.

Evet diyeceklerim bu kadar. Bu açıklamayı yapmadan da silebilirdim ama bazılarınız hala yorum ve mesaj attığı için yapma gereği duydum. Bu hikayeyi yazarken hisettiklerimi ve yorumlarınızı okurkenki mutluluğumu unutmayacağım. :)

Bu arada sınav geçti, okulumun açılmasına daha 1 ay var ve ben çok sıkılıyorum. O yüzden yazmak istediğim bir şey var ama tam emin değilim açıkçası. Fanfic değil merak etmeyin. :D Burçlarla alakalı minik minik hikayeler ya da ona benzer bir şey yazmak istiyorum. Bunu deme sebebim beni tekrar burada görürseniz "Eee hani gitmiştin? Genie yazsana bunu yazacağına." falan dememeniz için ahdhsh.

Öyleyse hoşçakalın. Bu yazıyı herkes görebilsin diye 1 gün bekleyip sonra sileceğim. ♡

-kimkaitty

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GENIE || BAEKYEONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin