"אבל, רגע... למה מחקתם אותי?" ג'ונגין שאל את צ'אניול. "סיפור ארוך, אני רק הייתי צריך לוודא שזה באמת אתה." הוא ענה לו.
"ומה אתה רוצה מהבן זוג שלי?" הצעיר יותר שאל."קיונגסו...? היינו זוג בעבר, באמת אהבתי אותו... אבל יום אחד גיליתי מאבא שלי שהייתם זוג ושאתם סוג של עדיין כזה אז נפרדנו, בדרך קצת מסריחה אבל זה נגמר והיום פשוט הייתי צריך לראות אם זה אתה באמת או לא אז בדקתי את זה דרכו." הוא ענה לו.
"ג'ונגין..." קיונגסו מלמל וג'ונגין ניגש אליו במהירות. "אתה בסדר?" הוא שאל אותו.
"טוב, אני אלך." צ'אניול אמר. "רגע היונג." ג'ונגין אמר לו ולפני שהספיק לראות איפה הוא, הוא כבר נעלם. "הוא... הוא גם ערפד. אני, איך זה, אני, אני לא מאמין." קיונגסו מלמל לעצמו וג'ונגין חייך אליו במקצת."רגע, ג'ונגין הוא פגע בך?! הוא עשה לך משהו?! אתה בסדר?!" הוא שאל אותו במהירות ובדק את כל גופו. "תרגע בייב, הוא לא עשה לי כלום." הוא אמר לו כשליטף את פניו והתיישב לצידו. "אני צמא." הוא אמר והחל לנשק את צווארו.
"אז לך תשתה." הצעיר אמר לו. "אני לא צמא לדם." הוא אמר לו בקריצה וחייך אליו, מתנפל על שפתיו ומנשק אותו בתשוקתיות רבה. "ג'.. ג'ונגין, אה..." הוא גנח בקולניות כשג'ונגין נגע באיבר מינו הלבוש עם ידו, מעסה אותו.
"תפסיק לגרות אותי." הוא אמר לו וקם מהר ממקומו. "קיונגסו, אני רוצה אותך, כאן ועכשיו." הוא אמר לו כשהתקדם אליו והצמיד אותו אל גופו. "לא פה, יש פה אנשים..." הוא אמר לו כשפניו סמוקות וג'ונגין שראה את פניו כה אדומות החל לצחוק.
"אני לא מסוגל לחכות." הוא לחש לו באוזן, גורם לרעידה נעימה בגופו. "ב.. בלי שתהיה מסוגל. אני הולך הביתה." הוא מיהר לומר לו ויצא מהמשרד במהירות, משאיר אותו חרמן מת לגמרי במשרדו.
קיונגסו יצא מהבניין וחיכה לאוטובוס, בזמן שחיכה הוא שיחק קצת בפלאפון שלו ושם לב לפתע לבליטה שצצה לו במכנס. "לא נכון." הוא אמר בייאוש והזמין לעצמו מונית שהגיעה פחות מדקה.
הוא הגיע אל ביתו ושנכנס ראה כי אין אף אחד בבית. "אמא." הוא קרא בקול רם. "אמא." הוא קרא שוב וראה בשולחן שבמטבח פתק. 'קיונגסו-יה, הלכתי עם לי יול לבקר את סבתא שלך, אני אחזור בעוד כמה ימים.' הוא קרא בליבו והוציא מהמקרר שלו בקבוק מים ושתה.
הוא הלך להניח את דבריו בחדרו ושנכנס ראה מישהו שוכב על המיטה שלו שהשמיכה מכסה אותו ונבהל. "מי זה?!" הוא שאל בקול תוקפני והרים את אלת הבייסבול שלו מהריצפה. "מי זה?!" הוא שאל שוב ובא להחטיף לו עם האלה אך הוא תפס לו את זה במהירות.
"בייב, אתה מנסה לפגוע בי?" ג'ונגין שאל אותו בשירבוב שפתיים כשהוריד מעצמו את השמיכה. "מ.. מה אתה עושה פה? ולמה אתה עירום?!" הוא שאל אותו בקול עצבני וג'ונגין קם ממקומו, תפס בגופו בחוזקה והפיל אותו על המיטה, רכן מעליו והחל לנשק אותו.
YOU ARE READING
נשימה עמוקה (Boy×Boy)
Ma cà rồng*1# בערפדים - 19/11/17* קים ג'ונגין הוא יורש של חברה גדולה ומצליחה בסיאול, הוא נולד למשפחת ערפדים והוא מסתיר את זה מהעולם. דו קיונגסו נולד למשפחה ענייה, והוא התקבל לחברה המצליחה של ג'ונגין שהוא המנכ"ל שם. הוא מתאהב לאט לאט בקיונגסו וקיונגסו בו ומה ק...