"אני לא אתיידד איתו, אבל אני עדיין אצטרך לומר לו שלום." הצעיר אמר כשהביט בפניו של ג'ונגין. "זה בסדר, תגיד לו שלום, רק אל תסתובב איתו." ג'ונגין אמר כשקם ממקומו.נשמעו דפיקות בדלת וקיונגסו ניגש לפתוח כשפתח, גילה כי זה היג'ון. "שכחת את תיק העבודה שלך." הוא אמר לקיונגסו וקיונגסו שהסתובב שניה לאחור ראה כי ג'ונגין עצבני ושעוד שניה הוא חושף את ניביו.
"ת.. תודה." הוא אמר להיג'ון כשלקח את תיק העבודה שלו מידיו וסגר את הדלת.
ג'ונגין עדיין היה עצבני אך כשהיג'ון הלך, הוא נרגע קצת. "אתה רוצה לספר לי מה קרה באותו זמן?" קיונגסו שאל אותו בשקט כשהחזיק את ידו."כשהייתי בן 10, הלכתי לטייל ביער עם סאהון, באותו זמן הייתה תקופת המלחמה בין הערפדים לזאבים וגם בין הזאבים לשדים.
להקה של אלפות ראו אותי ואת סאהון משחקים ובגלל שאנחנו חצויים הכוח שלנו גדול יותר משל ערפד רגיל. שמתי את סאהון על הגב שלי וקפצתי על ענף של איזה עץ אחד והנחתי אותו שם בשביל שלא יפגעו בו והתחלתי לרוץ אל כיוון הבית שלי להזעיק עזרה. אלפא אחד הצליח לתפוס אותי ופשוט עלה עליי וניסה לנשוך אותי, גם כשבכיתי הוא לא ריחם עליי. הייתי כולה בן 10, ביקשתי ממנו שיתן לי לקחת את סאהון וללכת איתו משם. אבל הוא בא לנשוך אותי ובמזל אבא שלי הגיע והעיף אותו ממני..."ג'ונגין סיפר לו עם חיוך קטן אך גם כואב.
"בני זונות!" קיונגסו אמר בעצבים וג'ונגין שהיה מופתע ששמע אותו מקלל החל לצחוק בקול רם. זה היה משעשע אותו לשמוע אותו מקלל."מה אתה צוחק?" הוא שאל אותו בשירבוב שפתיים עם פרצוף נעלב וג'ונגין מיהר לתפוס את ידו ולמשוך אותו אל גופו. "בייבו שלי שלי שלי שלי ורק שלי." הוא אמר לפני שנשק לשפתיו במתיקות.
"אני אוהב אותך." הוא אמר לו בשקט.
קיונגסו חייך למשמע דבריו והרים את ראשו בכדי להביט בפניו של ג'ונגין, אך במקום להביט בפניו הוא הביט בעיניו, מלטף את הלחי שלו ברכות, בעדינות. "גם אני." הוא לחש לו באוזן בהתגרות, גורם לגופו של ג'ונגין להגיב לו."בייבו במצב רוח שובב?" הוא שאל אותו עם חיוך ממזרי וקיונגסו ציחקק והנהן בראשו לחיוב. "אני לא אסתובב איתו, אני מבטיח. אבל אם הוא ידבר איתי אל תכעס, הוא לא שווה את הכעס." הוא אמר לו ונתן לו נשיקה מהירה בלחי ויצא מהמשרד.
"היונג!" סאהון קרא לקיונגסו כשראה שהוא יצא מהמשרד. "או, סאהון, איך הולך לך ביום הראשון?" קיונגסו שאל אותו ושניהם התקדמו אל הגג לאכול ביחד ג'אנגג'אמיון שסאהון קנה. "למעשה היונג, אני קצת מפחד." סאהון אמר.
"ממה? קרה משהו?" קיונגסו שאל אותו במהירות. "עובדים איתי שני זאבים שאחד מהם התחיל איתי לא מזמן... ואני לא יודע אם ג'ונגין היונג סיפר לך, אבל" "-אני יודע, הוא סיפר לי." קיונגסו קטע אותו ואמר.
YOU ARE READING
נשימה עמוקה (Boy×Boy)
Ma cà rồng*1# בערפדים - 19/11/17* קים ג'ונגין הוא יורש של חברה גדולה ומצליחה בסיאול, הוא נולד למשפחת ערפדים והוא מסתיר את זה מהעולם. דו קיונגסו נולד למשפחה ענייה, והוא התקבל לחברה המצליחה של ג'ונגין שהוא המנכ"ל שם. הוא מתאהב לאט לאט בקיונגסו וקיונגסו בו ומה ק...