פרק 3 | צ'אניול

1.5K 97 43
                                    

הבוקר הגיע וקרני השמש חדרו אל חדרו של ג'ונגין. קיונגסו התעורר וקם מהמיטה, נכנס אל השירותים וכשראה את עצמו במראה הבחין כי הוא רק עם בוקסר, בחדר שלא שלו.

הוא יצא מהמקלחת וראה את ג'ונגין שוכב לצד עם חיוך, שידו מחזיקה את ראשו.
"בוקר טוב." הוא אמר לקיונגסו וקיונגסו מיהר לכסות את עצמו. "למה אני בלי בגדים? מה עשינו? מי הוריד לי את הבגדים? מה אני עושה פה?" הוא התקיף את ג'ונגין בשאלות.

"מה אתה חושב שעשינו?" ג'ונגין שאל אותו כשהחל להתלבש וכך גם קיונגסו. "ל.. לא יודע, אל תתחמק מהשאלה שלי!" קיונגסו רטן וג'ונגין תפס את ידו, השכיב אותו על המיטה ורכן מעליו. "עשינו כיף." הוא לחש לו באוזנו. "כ.. כיף?" קיונגסו גימגם.

"כן, עשינו כיף, ישנו." ג'ונגין אמר לו עם חיוך וקיונגסו הרגיש הקלה. "מפגר!" הוא נזף בו ונתן לו מכה בכתף. "אה! מה עשיתי?" ג'ונגין רטן וקיונגסו שירבב את שפתיו. "כולה ישנתי עם הבייב שלי."

הוא לחש לו עם חיוך והתנפל על שפתיו, אך לא למלא זמן, קיונגסו הזיז אותו ממנו.
"עוד לא צחצחתי שיניים." הוא אמר לו מובש וג'ונגין חייך וקם ממנו, מוביל אותו אל חדר האמבטיה, מוציא לו מהמגירה שהייתה שם מברשת שיניים חדשה ושניהם ציחצחו שיניים.

הם נכנסו לחדר וסיימו להתלבש, קיונגסו הביט בג'ונגין והרגיש משהו מעקצץ בליבו והחלו לרוץ לו פלשבאקים על עצמו ועל עוד מישהו מתנשקים, אך הוא לא הצליח לראות עם מי. "קרה משהו?" ג'ונגין מיהר לשאול אותו.

"לא, לא, הכל בסדר." הוא ענה לו וג'ונגין נשק לשפתיו. הם יצאו מהחדר והתקדמו אל מכוניתו של ג'ונגין. "כשישנת אחותך התקשרה ועניתי." ג'ונגין אמר לקיונגסו כשהתחיל לנסוע. "ומה היא אמרה? שאני שלה ושלא תעז להתקרב אליי?" קיונגסו שאל אותו.

"משהו כזה..." ג'ונגין ענה לו וגיחך. "אני לא יודע למה היא כל כך אובססיבית אליי. בהתחלה זה היה נחמד, זה היה כאילו היא מראה את האהבה שלה אליי אבל כל מי שהייתי מביא הביתה היא הייתה מבריחה אותו, זה חולני." קיונגסו אמר.

"כל מי שהיית מביא הביתה?" ג'ונגין שאל אותו עם פרצוף לא מרוצה. "אה... כן." קיונגסו ענה לו. "עם כמה היית בקשר ארוך?" הוא שאל אותו כשכמעט חשף את הניבים שלו, הוא הרגיש עצבני.

"אתה בטוח שאתה רוצה שאספר לך?" קיונגסו שאל אותו כשהם יצאו מהאוטו.
"כן." ג'ונגין ענה לו כשהם נכנסו אל החברה.
"עד עכשיו ה..." "קיונגסו?" קריאה של מישהו קטעה את מילותיו. "מה אתה עושה פה?" קיונגסו שאל את הבחור הגבוהה שקרא בשמו בקרירות.

"אני עובד במתחם ממול, נשלחתי בתור נציג באירוע שיהיה היום." הוא ענה לו. "מי זה?" ג'ונגין שאל את קיונגסו. "אה, שלום, שכחתי להציג את עצמי. אני פארק צ'אניול, נעים להכיר אותך המנכ"ל קים." צ'אניול הציג את עצמו בפני ג'ונגין.

נשימה עמוקה (Boy×Boy)Where stories live. Discover now