1.kapitola

966 56 10
                                    

Pohled Gejmrovkyně

,,Wow tak to bylo pěkně těsný, zbylo mi jedno srdíčko.'' řekla jsem a oddychla jsem si po výhře v UHC runech. ,,Vyhráli jsme to juchů!!'' radovala se z výhry Mel. ,,Já jsem to vyhrála jen kdyby tě to zajímalo.'' chtěla jsem Melounka trochu naštvat a narážet tím na to jak ho nějaký hráč shodil do lávy a proto jsem musela hru dohrát sama. Zasmála jsem se a Mel uraženě řekla: ,,Jsme přece tým.'' Sice ji to trochu naštvalo, ale pak se taky začala smát. Chechtaly jsme se a pak jsem si vzpomněla že musíme ukončit video tak jsme se postavily na lobby. Kolem nás se postavilo pár fanoušků co s námi hráli a mezi nimi i ten koho jsem na konci porazila - ,,MLÉKO, to je ten co jsem ho porazila" řekla jsem melounkovi a ten ještě dodal ,,A tohle SUŠENKA myslím že spolu byli v týmu." Souhlasila jsem. Dala jsem si pohled abych na sebe viděla zepředu a začala jsem "mávat rukou" a ostatní se přidali. Pak jsem začala odříkávat: ,,Tak jo tohle bude všechno z dnešního videa. Můžete dát like, odběr nebo komentář a těšíme se u dalšího videa a ahoj!" a Mel taky pozdravila ,,Čau čau!" Vypla jsem natáčení a rozloučila se s Mel.

Mel byla super sice na youtube nenatáčela, ale v mých videích byla poměrně často. Párkrát jsem jí říkala, že si má youtube channel založit ale nikdy nechtěla. Vždycky jí stačil instagram na který přidávala své obrázky. Bavilo ji kreslit stejně jako mě.

Šla jsem si dát jídlo a pozdravila jsem svoje dvě kamarádky Danu a Lindu, které se mnou bydlely v bytě. Právě přijeli ze ,,sobotní nakupovačky" jak tomu říkají. Já osobně bych tomu říkala sobotní ztráta času nebo zbytečné utrácení peněz, protože celou dobu chodí po obchodech a utrácejí peníze. Tyto soboty když jsou pryč většinou využiju na natáčení videa - stejně jako dnes.

,,Pořád nechápu co tady celou tu dobu děláš." řekla Linda a nechápavě se na mě koukla. ,,Však ona je furt na tom kompu." řekla Dana a dělala jako kdyby se ve mně nějak vyznala. ,,Nejsem tam pořad!" vykřikla jsem a pak jsem nejistě a o dost tišším tónem řekla: ,,No dobře jsem tam často..."

---
První kapitola je za mnou všechny návrhy, poznámky a připomínky mi můžete napsat do komentářů. Děkuju za přečtení.

Vaše Felis ;)

GejmrovkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat