2. kapitola

746 60 10
                                    

Pohled Gejmra

,,Zdravím všechny gejmrovce a gejmrovkyně a já vás vítám u dalšího let'splaye z miniher a dneska jsem...",,GEJMRE NA TO SA MUSÍŠ POZRIET!" Kelo prostě nepochopil, že chci uvést video a skočil mi do řeči. ,,Kelo ale..." zase mi skočil do řeči. ,,Žiadne ale pojď sa pozriet!" Kelo si nedal říct a tak jsem neochotně přišel za ním. ,,Co je tak zajímavého, že mě přerušuješ?" zeptal jsem se. ,,Podivaj sa na skin tej holky.'' koukl jsem se okolo a pak jsem si toho všiml. ,,Páni ta holka má stejný skin jako já akorát v holčicí verzi." ten skin se mi líbil, jó já vím je to můj skin akorát trochu předělaný ale i tak. ,,A koukni sa na ten chat." Zapl jsem si chat a četl si ho.

Chat:
Gejmrovkyně: Ahoj můžete pozdravit do videa ;)
Minecat: Ahoj!
David01:Čau Batgirl :))
Nat2002:Čau čau :3
JsemKatka: Ahoj přišla jsem z IG ;)
Terry88:Čau jak se má gejmr xD
SUŠENKA: AHÓÓJ :D
---
Kelo tam taky napsal jak jsem si všiml.
---
Gejmrovkyně: Dneska budem hrát UHCRun pro dva
Gejmrovkyně: Server 27
---
,,Kelo jdem se tam připojit." řekl jsem a rychle jsem šel na uhc run. ,,Ale gejmre nemali sme náhodou hrát bedwars?" Na to byla jediná odpověď: ,,Žádne ale." A oba jsme se začali smát.
,,Pro jednou chci udělat radost fanynce." řekl jsem abych utnul dlouhý záchvat smíchu. ,,Gejmre a co naše tajné nicky?" řekl Kelo. Zamyslel jsem se a pak jsem klidně řekl: ,,Uvidí to na videu."

Portlo nás to do hry. Probíhalo to asi takhle: Klasicky jsme si nasbírali jablka a dřevo. Pak jsme šli hledat jeskyni. Já jsem našel průrvu a Kelo neuměl nic najít tak šel za mnou. Dále jsme si vycraftili a naenchantovali věci myslím, že jsme měli celkem štěstí, nebylo to nejlepší, ale byly to hodně dobré věci. Začlo PVP a my jsme se objevili na povrchu. Zabili jsme pár hráčů a Kelo bohužel umřel při jednom velkém boji.
---
,,Za chvíľu vás to portne. Ste už len štyria a každý z iného tímu to sa len tak nevidí. " Snažil se to Kelo komentovat jako spectator. ,,No tak to je super. A je tam ta Gejmrovkyně?" zeptal jsem se Kela. ,,Hej, prečo sa pýtaš?" řekl a zasmál se. ,,Kdyby tam nebyla, tak by tohle video bylo celkem nanic." odpověděl jsem a taky jsem se zasmál.
,,PORT!" zakřičel Kelo.

Portli jsme se. První jsem se vrhl na někoho s nickem ZombieCZ. Gejmrovkyni jsem si chtěl nechat na závěr. ,,Toho porazíš!" povzbuzoval mě Kelo. A taky jsem ho porazil. Hned pak jsem začal bojovat s Gejmrovkyní, která už taky někoho porazila. Byl to napínavý boj.
,,Máš päť srdiečok ona štyri." Informoval mě Kelo.
,,Máte rovnako."
Chtěl jsem vyhrát, ale ona taky. Popravdě musím říct, čekal jsem lehčí soupeřku.
A najednou...
,,To né ona mě porazila!" Napsal jsem do chatu gg a Kelo dodal ,,Ona mala len jedno srdiečko!"

Šli jsme na lobby a ještě jsme se k ní (ke Gejmrovkyni) postavili na ukončení videa. A udělali jsme z toho i ukončení na moje video. ,,Kelo koukej! Ta holka má skin jako ty! Akorát v holčičí podobě a taky je tak trochu meloun!" všiml jsem si holky co stála vedle Gejmrovkyně při ukončování videa. ,,Však ja to viem, hrály spolu." řekl Kelo.

,,Tak ahoj Gejmre.'' rozloučil se se mnou Kelo. ,,Kelo počkej! Ještě musíme natočit ty bedwars!" zasmál jsem se. ,,Ale Gejmre!" řekl Kelo trochu naštvaně. ,,Žádné ale!'' řekl jsem a začali jsme se chechtat...

---
Tak jo tady máte další díl. Uvidíme jak dlouho mi to psaní vydrží. :D
PS: Nevěděla jsem jaký tam mám dát obrázek tak jsem tam nedala žádný ;) a taky se omlouvám za tu slovenštinu nechce se mi používat překladač.

Vaše Felis

GejmrovkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat