Pohled Gejmra
,,Tak znova. Zdravím všechny gejmrovce a gejmrovkyně a já vás vítám u dalšího let's playe z miniher a dneska si zahrajeme minihru deathrun.''......
,,To byly pěkně povedené hry." řekl jsem si sám pro sebe po úžasném výkonu z deathrunu a zkontroloval jsem jestli všechno natáčelo a jestli jsem se nezapomněl rozloučit - o tak dobré video bych přijít teda nechtěl. Všechno bylo v pořádku a tak jsem si v klidu mohl jít připravit nějakou menší svačinu před tím, než v osm půjdeme s klukama natáčet UHCčka. Sice jsme prvně měli natáčet jen s Marwexem murdera, ale když už je tu aji Jirka, tak jsme se rozhodli pro 4kové UHC runy s jedním náhodným člověkem. Něco málo jsem snědl a pak jsem chvíli chilloval, že jsem si ani neuvědomil, že se blíží osmá hodina večerní. Když jsem se kouknul na hodiny bylo 19:58 a tak jsem rychle běžel k počítači. Když jsem dorazil na TeamSpeak, tak na mě byli kluci celkem mírumilovní... Jen mě pak celou hru zasypávali narážkami typu ,,Hele Gejmre, nezapomeň na to, že za 3 minuty je konec mining timu, to na tebe nikdo čekat nebude." chechtal se Marwex, nebo se mi taky posmíval Jirka: ,,Hele Gejmřeji myslím, že i ten co se jmenuje šnek65 a právě umřel na lávu, by přišel na TeamSpeak rychleji."
---
,,No jo to jsou prostě oni, kámoši, kteří si z vás udělaj při každé možnosti srandu. Ale jsou fajn, co bych bez nich dělal bez těch kulišáků... :D" Říkal jsem si s úsměvem jen tak, sám pro sebe, když jsme dohráli a když jsme skončili náš dlouhej rozhovor o teorii "taktiky piraně", která byla ve videu klíčová, protože 2 z nás tří (mě a Marwexe) hráč, co tuto taktiku používal dneska zabil. A mimochodem Marwex zase chytnul rage :D. Tak jsem toto video dostříhal, pak jsem se pustil do stříhání videa z deathrunu, které jsem točil sám a pak už byl čas jít spát, ale já jsem si ještě musel zajít pro noční svačinku, skládající se z toustových chlebů s nutelou, protože můj žaludek by to přes noc nevydržel... Po vydatné večeři jsem pak samozřejmě šel do hajan...
---
Tohle se vám opravdu nezdá! Možná si to někdo přál když zrovna padala hvězda... Kdo ví :)
Jisté je jen to, že jsem se pokusila o kapitolku k dávno zapomenutému příběhu s názvem Gejmrovkyně. Tato kapitola sice není nic moc ale musím se znovu do příběhu vžít. Každopádně bych teď chtěla zkusit nějakých pár kapitol napsat a trochu se tomu wattpadu věnovat. Ale nic neslibuju! Přeji vám pěkný den.
Vaše Felis ;)
ČTEŠ
Gejmrovkyně
FanfictionGejmrovkyně --- Upozornění, velká neaktivita autorky, jen pro VELMI trpělivé čtenáře! ;) --- Gejmí, Batgirl, Dogee tak jí tak jí fanoušci říkají. Jací fanoušci?Ti co ji sledují na youtube. Gejmrovkyně je youtuberka která natáčí let'splaye z minecraf...