4. kapitola

631 58 5
                                    

Pohled Gejmra

,,Žádné ale!" řekl jsem a začali jsme se chechtat.

Sice Kelo chvíli protestoval, ale když jsem mu nabídl, že i k němu natočíme dvě videa, tak nakonec přikývl.

Jakmile jsme dotočili, tak jsem si šel dát něco k jídlu a pak jsem šel stříhat video z bedwars. Video s Gejmrovkyní jsem chtěl vydat až potom co ho vydá ona, tedy pokud ho vydá. Doufal jsem v to.

Jamile jsem video dostříhal a dal na youtube nevěděl jsem co dělat. Ze zvědavosti jsem se kouknul na yt kanál Gejmrovkyně. Video tam ještě nebylo. Škoda. Ale za to tam měla spoustu jiných videí. Klikl jsem na nejnovější video. Bavilo mě to, hrála minecraft buildbattle s melounkem. Všiml jsem si, že spolu natáčí dost často. Dokoukal jsem nevydržel jsem to a musel jsem se kouknout na další a další videa. Zaujalo mě video ,,Gejmr všude kam se podíváš!" Byla to sbírka věcí na kterých jsem byl já. ,,Není to egoistický, že se koukám na takové video?" řekl jsem si pro sebe. Měla trička, mikinu, náramky a spoustu dalších věcí se mnou. Obdivuji její kreativitu. Většinu věcí si upravila na "gejmr styl" sama. Opravdu jsem na to koukal s otevřenou pusou. Je to opravdu velká fanynka. Usmál jsem se. Už jsem se těšil na to video.

Z přemýšlení mě vyrušilo upozornění mobilu. Zapnu mobil a kouknu se kdo mi psal. Byl to Marwex.
-----

Chat: (M = marwex, G = gejmr)
M:Nenatočíme zítra video?

G:Klidně ;)

M:Ok v kolik můžeš?

G:No asi v 8 večer
A co natočíme?

M:Murdera ;3


G:Ok :3
Čau

M:Ahooj :D
-----

Po ještě nějakém tom brouzdání na youtube jsem vypnul počítač a šel spát. Dneska jsem byl celkem unavený.


Po dlouhé době další část. Omlouvám se za to čekání a děkuju za skvělé ohlasy.

Vaše Felis ;)

GejmrovkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat