Pohled Gejmrovkyně
,,No dobře jsem tam často..."
Holky už se dále nevyptávaly a začaly mi ukazovat věci co si koupily. ,,Hele omlouvám se, ale nezajímá mě to." řekla jsem a odešla do svého pokoje. Holky na mě koukaly s otevřenou pusou.
Sice jsem s nima nechodila nakupovat, ale na koupené věci jsem se vždycky koukla. Popravdě mě to nikdy nebavilo, ale nechtěla jsem holky zklamat úplně.
Šla jsem editovat to video s melounkem. Po chvilce někdo zaťukal na dveře. ,,Musím něco dodělat." řekla jsem a ani jsem se neobtěžovala jít otevřít dveře. Když jsem chtěla být sama tak jsem se zamkla v pokoji. Měla jsem totiž samostatný pokoj a Dana a Linda měly pokoj spolu. Bylo to tak nejlepší, protože jsem měla klid na natáčení. ,,Prosím otevři mi." zavrněla Linda (pozn. autorky - řekla velmi příjemně) ,,Běž pryč Lindo." poznala jsem, že je to Linda, protože vždycky když jsem neměla náladu tak se mnou začala mluvit takto. ,,Prosím, prosím pusť mě dovnitř." zase vrněla. ,,Prosím, prosím prosím! už jsem to nevydržela a šla jsem otevřít. Vždycky jí nakonec ustoupím a Linda to dobře ví. Otevřela jsem. Linda mě objala. ,,Já věděla, že mi otevřeš." zašeptala mi Linda do ucha. ,,Tak jo, zavři oči." řekla Dana a odtrhla ode mě Lindu. ,,Proč?" řekla jsem. Dana na mě vrhla vražedný pohled. ,,No dobře no." zavřela jsem oči. Cítila jsem, že mi něco navléká na ruku. ,,Otevři oči!" vykřikla Linda vzrušením a radostí dohromady. Otevřela jsem oči. Na ruce jsem měla náramek nápisem TEAM. Líbil se mi, protože byl zelený a zelená je moje oblíbená barva. Koukla jsem se na ruce holek. Obě měli ten samý náramek jako já akorát Dana měla fialový a Linda oranžový. ,,Team?" řekly Dana a Linda současně a tázavě se na mě koukly. ,,Team." řekla jsem a objala je.
Omlouvám se za celkově moc nezajímavou a nezáživnou kapitolu, ale chtěla jsem něco vydat. A nemyslete si, že se knížce vůbec nevěnuju. Věnuju akorát trochu jiným způsobem PixieCatherin ví :D
Vaše Felis ;)
ČTEŠ
Gejmrovkyně
FanfictionGejmrovkyně --- Upozornění, velká neaktivita autorky, jen pro VELMI trpělivé čtenáře! ;) --- Gejmí, Batgirl, Dogee tak jí tak jí fanoušci říkají. Jací fanoušci?Ti co ji sledují na youtube. Gejmrovkyně je youtuberka která natáčí let'splaye z minecraf...