Pohled Gejmra
Po ještě nějakém tom brouzdání na youtube jsem vypnul počítač a šel spát. Dneska jsem byl celkem unavený.
Probudil jsem se v půl sedmé ráno. Protáhl jsem se a nazul jsem si svoje růžové papučky. Dokončil jsem ranní higienu a pak jsem šel do kuchyně. Udělal jsem si kafe, abych měl dneska dost energie. Poté jsem šel zapnout počítač a vrátil jsem se do kuchyně pro nějaké to jídlo. Udělal jsem si tousty.
Když jsem zase zasedl k počítači tak už byl zapnutý. Levou rukou jsem jedl tousty a pravou psal na klávesnici a upíjel kávu. Zapnul jsem youtube a hned mi v hlavě uvízla myšlenka. Nevydala Gejmrovkyně už to video? Pousmál jsem se když jsem viděl že ho vydala. Klikl jsem na něj a pustil ho.Video:
,,Zdravím všechny, já jsem Gejmrovkyně a vítám vás u tohoto videa. Dneska je to video z miniher konkrétně hrajeme minihru UHC Run. A jak jste si asi všimli tak jsem tady s Melounkem."
,,Helo tu melo!"
,,No a Mel jak jste si možná všimli teď se mnou natáčí celkem často a já doufám, že vám to nevadí."
,,Tím narážíš jako na co? Však videa se mnou jsou nejlepší!"
,,Myslím, že bys to ego mohla trochu uklidnit a pokud by to nešlo tak bys ho mohla alespoň zkusit zaměřit na cíl vyhrát!"
,,Hlavně myslím, že bych už mohla najít nějakou kejfku."(pozn. autorky - nevěděla jsem jak to napsat)
,,Já už jsem našla průrvu takže to mám dobrý."
,,Jo tak to jó mistrině Gejmrovkyně a její průrvy" *pff*
,,Hele jako já nemůžu za to, že jsem prostě lepší." *checht*
,,A prej že já mám uklidnit ego."
---
Šlo jim to dobře, ale Gejmrovkyně měla větší štěstí. Mel umřela dříve a Gejmrovkyně zůstala sama. A Mel ji podporovala jako spectator stejně jako mě Kelo. Pak přišla ta osudná chvíle....
Portlo ji to a vrhla se na jednoho náhodného hráče, kterého samozřejmě porazila. Pak jsme začali bojovat spolu a ona vyhrála. Ještě jsem se kouknul na závěr kde jsme stáli aji já a kelo a pak jsem šel rychle napsat komentář.
--
Gratuluji že si mě porazila ale bylo to opravdu těsný! :D
--
Už jsem se těšil na reakci, ale věděl jsem, že neodpoví hned. A tak jsem se rozhodl, že vydám svoje video. Chtěl jsem aby si to mohla hned potom jít zkontrolovat jestli ten komentář není jen nějaký troll.---
Video už vyšlo a já jsem se kouknul na můj komentář. A hned jsem se začal smát nad reakcí.
--
Stala se nějaká chyba nebo snad mám šťastný den? Tohle je opravdu záhada. A jaký důvod má váš příchod na můj channel mistře Gejmre? Sice jste byl v mém videu ale nečekala bych že se tady v komentářích zastavíte.
--
Bylo tu celkem dost dalších odpovědí na můj komentář například typu Gejmí ty máš ale štěstí! Nebo Omg gejmr!!! ale její odpověď byla mezi všemi odpověďmi jasně rozpoznatelná.
Ještě jsem jí odpověděl na její otázky a nasměroval jsem ji na nové video.
--
Asi máš šťastný den. A přišel jsem abych ti mohl pogratulovat k výhře. Ehm omlouvám se těm co to ještě nezkoukli za spoiler a všichni se běžte kouknout ještě na moje video!
--
Tak a hotovo. Odnesl jsem hrnek a talíř do myčky a zase jsem zasedl k počítači. Ještě neodpověděla. Nevadí. Rozhodl jsem se, že si zajdu zaběhat. Převlékl jsem se, vzal si sluchátka, mobil, klíče a vyrazil jsem ven...Po strááášně dlouhé době nová kapitolka. Nechci se vám tady vymlouvat proč jsem nevydávala kapitoly. A tak se jenom omluvím. ,,Omlouvám se." Hlavní je, že jsem teď tady :D tak doufám, že se vám kapitolka líbila a veškeré názory a kritiku můžete psát do komentářů.
Vaše Felis ;)
ČTEŠ
Gejmrovkyně
FanfictionGejmrovkyně --- Upozornění, velká neaktivita autorky, jen pro VELMI trpělivé čtenáře! ;) --- Gejmí, Batgirl, Dogee tak jí tak jí fanoušci říkají. Jací fanoušci?Ti co ji sledují na youtube. Gejmrovkyně je youtuberka která natáčí let'splaye z minecraf...