,,Jste na Větrné hůrce,to je takový malý kopeček nad Cornwallem. Asi jste se ztratila,nemám pravdu?" Victoria přikývla,ale pak jí došlo,že ji asi muž nevidí. ,,Ano,ještě to tu pořádně neznám,"řekla, a podívala se do údolí. Pod sebou viděla několik domů s rozsvícenými okny. ,,Děkuji. Nevíte, kde bych našla dům,kde bydleli Sheerovi? " Max se zamyslel. ,,To je hned vedle naší chaty,hned pod kopcem,tam vlevo,u lesa." ,,Děkuji," odpověděla Vicky, a vydala se směrem, kam ji neznámý navedl. ,,Počkejte, doprovodím vás. Už jsem se stejně chystal k odchodu," zastavil ji Max. ,,To byste byl velmi hodný,"zareagovala na jeho nabídku Victoria. Měla strach,a proto doufala, že jí muž nenechá jít samotnou.
Hvězdář se zvedl. Už měl všechno zbalené,tak se vydal k doposud neznámé dívce. Třasla se zimou. Beze slova si sundal kabát, a přehodil jí ho přes ramena. Dívka poděkovala. Beze slova ušli pár metrů. Ticho prolomil Max: ,,Jmenuji se Max Johnson. Jsem hvězdář,jak jste si už asi všimla," řekl, a podal jí ruku. ,,Victoria Maorilová, studentka chemie. Teší mě. " stiskla jeho ruku. Už ji nepustila. Měl ji příjemně teplou. Neprotestoval. Jen se pro sebe usmál.
Sešli opatrně kopec až k domům. U dveří před jejím domem se zastavili. ,,Děkuji vám mnohokrát, Maxi. Nevím, jak se mám odvděčit," omluvně se na něj usmála. ,, To nechte být. Teď hlavně jděte do tepla a spát. Dobrou noc." Rozloučili se. Jakmile Victorie vešla do domu,už k ní přicházela ustaraně její matka. ,,Měla jsem o tebe strach. Kde jsi byla?" ,,No,trochu jsem se zamotala v lese, ale nic mi není, mami." ,,Ať se ti to už nikdy nestane. Teď ti uvařím teplých čaj a...Čí to je bunda?" ,,No,víš, potkala jsem tam nahoře na kopci takového hvězdáře, Maxe, který bydlí v sousedství. To on mi pomohl najít cestu." ,,Aha. Gentleman. Zítra mu ji vrátíš, teď už jdi spát. Dobrou noc." Dobrou,maminko."
Usla až po nějaké době. Nemohla na něho přestat myslet. On na ni vlastně taky ne.Ahoj,velmi se omlouvám za velmi dlouhou neaktivitu. Přiznám se,že jsem ne Wattpad tak trochu zapomněla. Ale už se zase pokusím být aktivnější.
A.M.
ČTEŠ
Hvězdář
عاطفيةLáska nebo vysněná práce/koníček? Jak se rozhodne hvězdář Max Johnson,kterému se splnily dva sny: být hvězdářem a najít si hodnou,milující,usměvavou a hlavně tolerantní dívku?Ale teď musí bohužel jedno opustit pro to druhé.Co obětuje?