14| A Love To Fear

417 58 8
                                    

Mano didžiausia baimė gyvenime visada buvo vanduo.. Bet laikui einant, JIS tapo mano didžiausia gyvenimo baime.

•••

Šiandieną
buvo ta diena, kai aš einu į BTS koncertą! Mano didžiausia svajonė visada buvo sudalyvauti jų koncerte, ir šiandieną ta svajonė pagaliau išsipildys. Netgi po visko kas nutiko, aš vistiek buvau didžiulė fanė, kuri negalėjo susisavldyti nuo 'fangirl'inimo.

Iš pradžių aš net nenorėjau ten eiti, dėl vienos priežasties. Priežastis- Jiminas. Bet vėl pagalvojus, aš tik stebėsiu jį iš didelio būrio žmonių, tad nėra ko nerimauti. Juk nebus taip, jog jis pamatys mane toje pilnoj žmonių minioj.

Nuo tada kai mes pasibučiavom, viskas pavirto tikru jovalu. Aš negalėjau nustoti apie tai galvoti, tai buvo mano pirmas bučinys, kuris po velnių buvo su mano bias. Jaučiuosi lyg būčiau kokiam 'fanfic'šione.. Bet nėra taip, jog man tai patiktų.

Žinoma, aš mėgavausi bučiniu ta akimirka, bet kai mano siela pagaliau sugrįžo į kūną, aš suvokiau kokia didžiulė klaida tai buvo. Tai tik dar labiau mane įskaudino.. Mes pasibučiavom, bet tai nieko jam nereiškė..

Pažvelgus į veidrodį galėjau aiškiai matyti nuo bučinio ant lūpų paliktus nubrozdinimus. Jimin tikrai per grubei su manimi elgėsi.. Beje, aš niekad nemačiau jokių nubrozdinimų ant Yoonos lūpų.. Ar gali būti, kad jam labiau patiko bučiuoti mane, kad jis labiau mėgavosi bučiniu su manimi..

Nupurčiau šias mintis šalin, man mažiausiai reikėtų apie tai galvoti, laikas sustoti. Šios mintys kiekvieną dieną man neduoda ramybės nuo tos dienos kai mes pasibučiavoms.

Nors koks skirtumas.. Jam aš tikriausiai buvau tarp to tūkstančio merginų kurias jis yra pabučiavęs. Tik eilinė mergina..

Velniop jį.

Pagaliau susiruošiau, į koncertą atvykau kartu su Lisa. Čia buvo tiek daug žmonių, ir visi jie buvo army's. Tai mano pirmas kartas kai dalyvauju koncerte, tad visa tai buvo naujas įspūdis. Negalėjau sulaukti kol jis prasidės!

Kai jie pagaliau paleido intro, mano visas kūnas pradėjo virpėti.. Na štai.. Tai, tai ką aš visada norėjau pamatyti..

Jie visi atrodė stulbinamai.

Visą laiką mano akys buvo tarsi prilipe prie Jimin. Man visada patiko kaip jis juda ant scenos. Jis viską darė su tokia ugnele viduje, toks užsidegęs ir toks gražus, ir toks karštas...

Kiekvieną kartą jam pažvelgus į publiką mane apimdavo jaudulys. Net jei žinau, kad jam pamatyti mane yra neįmanomas dalykas, aš vistiek to bijojau.

Aš žiūrėjau į jį kai jis dainavo mano mėgstamiausią dainą 'House of Cards'. Po galais jis toks gražus, kaip jis judėjo ir dainavo. Viskas atrodė taip tikra, lyg kiekvieną žodį jis dainuotų iš širdies.

Nei sekundės negalėjau nutraukti akių nuo jo, bet to ir nereikėjo. Man įdomu kas tai per jausmas kurį vis jaučiu žiūrėdama į jį. Ar šis jausmas tik 'fangirl', ar tai kažkas daugiau..

Žiūrėjau į kiekvieną jo kūno judesį. Tas jausmas, jis tik augo kuo ilgiau į jį žiūrėjau.

Akimirkai aš tikėjausi, kad jis mane pamatys, kad jis pastebės mane šitoje tukstančių žmonių publikoje ir, kad aš būsiu ta vienintelė į kurią jis žiūrės.

Aš pradėjau šaukti tarp tų, visų fanių.

"JIMIN!"

Aš puikiai suprantu, kad tai beviltiška, visos merginos šaukė taip garsiai, bet ką aš galėjau padaryti.

A Love To Fear || Jimin FF [18+] LTUWhere stories live. Discover now