Jimin laikė mane ir spoksojo, jo burna buvo pusiau atvira. Kodėl jis į mane taip žiūri.. ar tai dėl to, kaip aš atrodau..?
Mes vis dar nepajudėjome iš pozicijos kurioje buvome. Kiekvieną kartą, kai mes atsiduriame tokioje situacijoje, mes tik žiūrime vienas į kitą, jausmas toks, lyg tu galėtum visą amžinybę praleisti žiūrėdama į Jimin akis.
Staiga jis pažiūrėjo šalin ir pakėlė mane taip, kad visiškai stovėjau tiesiai. Aš prisiminiau ką jis sakė.. Man daugiau nedera jam rodytis akyse.
Nieko nesakius aš tiesiog praėjau pro jį šalin, mes abu apsimetėm jog vienas kito nepažįstam.
Šita situacija... kodėl ji mane taip liūdina.
Prikandau lūpą mėgindama sulaikyti ašaras, kol ėjau pro jį. Aš praėjau taip greitai, kad man paskaudo kojas. Aš vos nepravirkau prieš pat Jimin.. jį pamačius aš pasidarau tokia jautri. Kai aš pažvelgiau į priekį, pamačiau kitus narius. Aš greitai nusukau žvilgsnį į kitą pusę ir leidau plaukams užkristi ant mano veido, kad jie manęs nepastebėtų. Man nederėjo čia ateiti, galbūt man derėtų išeiti dabar, kol nesusitikau jų dar kartą. Aš negaliu jo matyti vėl.. Aš nesusitvardysiu ir pravirksiu..
Ieškojau Lisos, jog galėčiau jei pasakyti, kad aš noriu važiuoti namo. Aš jaučiuosi siaubingai būdama čia.. Aš galiu jį sutikti vėl, bet kurią akimirką..
Aš pagaliau suradau Lisą ir pranešiau jei, kad išeinu.
"Aliah, ne! Aš neleisiu tau išeiti!"
"Tu nesupranti, Lisa, aš jaučiuosi nejaukiai būdama čia"
"Tiesiog būk su manimi, aš tikrai pasirūpinsiu, kad tu gerai praleistum laiką!"
Neturėjau kito pasirinkimo kaip likti.. Aš negaliu paprasčiausiai jos palikti.
Apsidairiau ir pastebėjau Jimin.. Jis buvo toli nuo manęs, juokėsi ir žaidė su Jhope. Jie atrodė taip mielai. Aš tiesiog stovėjau čia ir žiūrėjau į juos. Jausmas toks, lyg žiūrėčiau gyvą bangtan bomb. Aš nenustojau šypsojusi, matant BTS puikiai leidžiant laiką, tikrai padaro mane laimingą. Tai dėl to, nes aš vis dar army.
Atėjo laikas vakarienei, su Lisa, aš ėjau į didelį kambarį kuriame stovėjo milžiniškas stalas. Bet.. čia buvo tik vienas didžiulis stalas visam personalui ir nariams. Tai reiškia, kad aš sėdėsiu prie to pačio stalo kaip ir Jimin.. dar plius viskas užrezervuota...
Aš tik meldžiausi, kad mano kėdė nebūtų arti BTS.
Aš ir Lisa prisėdome, nenustojau žvalgytis aplinkui ieškodama Jimin. Tai geras dalykas, kad aš jo nematau. Bet tada mano dėmesį atkreipė kai kas kito.. kai kas dar blogiau.. Aš pamačiau Yooną. Bet ji nebuvo su Jimin. Ji buvo su kitu vaikinu su kuriuo aiškiai flirtavo. Kokia paleistuvė... Jos pačios vaikinas čia, o ji tikrai neturi jokios gėdos.
Kas per.. ar ji tiką jį pabučiavo?! Ji pabučiavo jį visų akivaizdoje, bet niekas net nesuregavo? Kas čia vyksta.. Nejaugi Jimin išsiskyrė su ja? Ar todėl Jimin atrodė toks sužeistas??
Ji tikriausiai padarė jam kažką siaubingo.
"Ar žinojai, kad Yoona turi naują vaikiną? Ji išsiskyrė su Jimin tik dėl to, nes rado turtingesnį"
Pasakė man Lisa.
Jimin.. jis tikriausiai dabar toks sužeistas.. Man taip jo gaila, žinant kaip jis stipriai ją mylėjo...
Neskaitant kiek nepykantos jam jaučiau, aš vistiek jaučiu pasitenkinimą žinodama jog jis neturi merginos. Tikriausiai tai tik fanės jausmas.
Aš pažvelgiau į Yooną kuri buvo užsiėmusi flirtavimu su savo nauju vaikinu.
ESTÁS LEYENDO
A Love To Fear || Jimin FF [18+] LTU
Fanfic?Griežtai draudžiama kopijuoti kūrinį ar jo turinį nepasitarus su manimi ar tikrąja kūrinio autore!! His reflection made him scared of himself. Who is this person... where is the innocent me... He felt like he was cought in a lie. A lie where he had...