22| I Want You Who Wants Me

300 32 6
                                    

Jimin tiką baigė koncerto treniruotes su vaikinais. Jis labai ilgėjosi Aliah, laukė kol galės keliauti namo ir pagaliau ją pamatyti.

Pastaruoju metu jam labai sunku. Mintis, kad jis tiek mažai laiko praleidžia su Aliah, jį slegia. Jo gyvenimas dramatiškai pasikeitė jai tik įžengus į jo pasaulėlį.

Tartum vienintelis dalykas kurio jis nori yra JI.

Jis nori būti šalia jos kiekvieną akimirką, jis nori būti vienintelis. Viskas ką jis galvoja tai, kad ji yra mano ir tik mano.

Jo meilė jei pamažu virsta nenuvaldomu potraukiu.

Jis darosi lyg apsėstas- liguistas.

Vienintelis geras dalykas yra tai, kad jis turi narius, jeigu jie nebūtų čia dėl jo, jis jau būtų dėl jos išsikraustęs iš proto. Leidžiant laiką su grupės nariais jis prasiblaško.

Viskas apie ką jis dabar galvoja, yra išvyka į Tokiją su Aliah. Jis taip to laukė! Jis negalėjo sulaukti, kol vėl grįš namo ir išvys šypsena jos veide, kaip ją stipriai apkabins, bei pabučiuos. Jis buvo toks laimingas, kad pagaliau ją vėl pamatys, nežinodamas, kokios skaudžios naujienos jo laukia namuose..

Kažkas, su kuo jis tikrai nesusitaikys. Ji tapo jam viskas, jis net nežino, kada pradėjo ją taip stipriai mylėti. Prieš jam tai suprantant, ši jo meilė jai, lėtai virto į maniją, kažką, be ko jis nebegali gyventi, nei akimirkos.

Jis grįžo į bendrabutį, bet niekur nematė Aliah, jis labai susirūpino ir pradėjo nervuotis, mėgino jei paskambinti, bet nesulaukė atsakymo- ji nepakėlė.

Staiga, lyg iš giedro dangaus, jis pamatė laišką, gulintį ant jo lovos, pagriebęs jį išvydo, kad jis nuo Aliah.. Jis pradėjo jį skaityti, žodis po žodžio ir jis prarado visą koncentraciją, po to ką perskaitė..

Aš nenoriu tęsti šių santykių žinodama, kad tai baigsis blogai.

Tada jis pratrūko, šie žodžiai išvedė jį iš proto, jo mintys virė, atrodė kad tuoj susprogs.

Kodėl ji nori jį palikti. Kodėl ji viską nori baigti. Nejaugi ji jo nemylėjo? Ar ji su juo tik žaidė?! Laikė kvailiu? Ar jis nepakankamai jei geras?! Ar jo jai neužtenka?! Kodėl?!!

Negaliu jos paleisti..

Jis vis kartojo šiuos žodžius sau galvoje.

Aš niekada jos nepaleisiu.. Ji yra mano, tik mano..

Jis stengėsi susikaupti, kad galėtų perskaityti kas parašyta toliau, kiekvienas tolimesnis žodis jį pykdė dar labiau, kraujas virė.

Kaip ji drįso..

Jis sugniaužė popieriaus skiautę iš visų jėgų ir sviedė ant žemės. Jis elgėsi lyg pamišęs, pradėjo niokoti kambarį, daigtai skraidė iš vienos vietos į kitą.

"KODĖL!"

Jis surėkė iš nevilties.

Sgriebęs telefoną vėl surinko jos numerį, bet ji nepakėlė. Jimin išbėgo iš kambario ir sėdo į automobilį. Jis važiavo taip greitai kaip tik galėjo.

Aš vis dar galiu ją sustabdyti..

Jis galvojo.

Tai dar ne pabaiga, aš neleisiu jei išvykti!

Jo pačio mintys vedė jį iš proto, vieną akimirką keista mintis perskriejo galvoje.

Aliah ir kitas vaikinas, glėbesčiuojasi ir bučiuojasi, glaustosi vienas prie kito, kas jeigu ji turi kitą..

A Love To Fear || Jimin FF [18+] LTUDonde viven las historias. Descúbrelo ahora