8| Sensual Touch

436 56 12
                                    

Aš nežmoniškai stengiausi gyventi. Bet pasaulis kuriame aš gyvenu, perpildytas sielvarto.

•••

Jau antrą kartą aš pasidarau gėdą prieš BTS. Kodėl taip visada nutinka man? Aš pažvelgiau į Jimin, kuris vis dar juokėsi, ugh aš nenoriu, kad jis juoktųsi. Man taip netrugdė, kad kiti juokiasi iš manęs, bet Jimin, jis man trugdė.

Nusiėmiau akinius ir veido kaukę.

"Hah, aš čia tik kvailiojau.."

Aš pažvelgiau į kitus narius, bet jie stengėsi išvenkti akių kontakto su manimi. Buvo gana nejauku...

Jimin nustojo juoktis ir į mane pasižiūrėjo šaltu žvilgsniu.

"Kodėl tu čia, juk ne toks tavo darbas"

Jimin suraukė antakius pažvelgęs į mane.

"Eh.. man reikėjo jį trumpam perimti, nėra taip, kad aš noriu šio darbo, tad tiesiog leisk man užbaigti ką pradėjau"

Aš pasilenkiau link jo, kad galėčiau užtepti dažų, bet jis išvengė mano prisilietimo

"Neliesk manęs, tegul tai padaro kas nors kitas"

Po galais, kodėl jis elgiasi taip vaikiškai?? Kaip siutina.

"Na manau tada tau reikės parodyti tą tavo natūralų, baisų, veidą pasauliui!"

Tai buvo melas, aš tiesiog dievinu jo naturalų veidą, kaip ir daugelis army's.

Jis atsitojo iš kėdės prieš pat mane.

"Jau geriau padarysiu tai, nei leisiu tavo šlykščiom rankom mane liesti!"

Na ir arogantiškas mulkis..

"Hah, kodėl man tiesiog nepakvietus Yoonos, tada ji galės liesti tavo veidą, kūną ir jūs galėsit tiesiog puikiai praleisti laiką vienas kitą grabaliodami?!"

Šūdas, tai tiesiog išsprūdo iš burnos!

"Turėtum prižiūrėti kaip kalbi, mergyt"

Aš atsisukau, o ten buvo V.

"Eh.. Aš atsiprašau, aš paprasčiausiai.."

"Geriau baigiam šį pokalbį ir leiskime Aliah atlikti jos darbą, Jimin nebūk toks užsispyres, mums beveik nebeliko laiko"

Tai buvo Yoongi, kuris įsikišo pačiu laiku. Jimin pagaliau sutiko ir aš pradėjau daryti jo makiažą. Aiškiai gali matyti koks jis piktas, po to, kai viską pasakiau, visiems girdint. Jų santykiai vis dar buvo paslaptis, tad tikriausiai jis dabar galvoja, jog žmonės ims juos įtarinėti. Iš tiesų, man nederėjo minėti jos vardo.

Jis vis bandė vengti akių kontakto, kol tuo tarpu, aš mėginau jį tinkamai išdažyti. Aš jam ant veido su kempinėle tepiau veido pudrą. Aš buvau labai arti jo...

Buvo žiauriai nejauku, kai aš turėjau įdėmiai įsižiūrėti į jo veidą, nes norėjau, jog pudra būtų pasiskirsčius vienodai. Sekantis dalykas kurį aš turėjau atlikti, tai buvo užtepti lūpų balzamo. Man reikės liesti jo lūpas.. Tas gražiai rožines, putlias lūpas.. Negalėjau tuo patikėti. Aš sapnavau kaip šios lūpos mane liečia ir dabar, aš galiu jas liesti realybėje...

Aš pradėjau kalbėti, jog išsklaidyčiau tą nejaukią atmosferą.

"Klausyk.. Net gi tai, kad aš tavęs nemėgstu, aš tikrai nenorėjau paminėti Yoonos visiems girdint, aš atsiprašau už tai.. Žinai tai tiesiog išsprūdo.."

Kad niekas neišgirstų, stengiausi kalbėti kuo tyliau.

"Neapsimesk nekalta, aš žinau ką tu mėgini"

Jis pasakė ir dėl to, kad jis prakalbo, lūpų balzamas išsitepe visur.

Jis pradėjo rėkti.

"Yah, ką tu darai?!!"

Kodėl jis supyko ant manęs, tai buvo jo pačio kaltė!

"Tu pats sujudėjai, tad nekaltink manęs!"

Jis atsiduso ir aš mėginau tai sutvarkyti. Aš paliečiau jo lūpas su savo pirštais ir lėtai valiau balzamą, kuris buvo ne vietoje. Mano širdis, ji pradėjo plakti taip stipriai, vos tik paliečiau jo lūpas su savais pirštais. Keista tai, jog jis manęs nestabdė ar ką. Jis buvo toks tylus, ir visiškai nejudėjo, kol mano pirštai buvo ant jo pūpų. Jo lūpos buvo tokios putlios, kaip minščiausios pagalvės. Dieve koks geras jausmas.

Tik kodėl aš staiga pajaučiau tai..

Ar aš... geidžiu jo?

Geidžiu jo.. lūpų...

Aš nuslinkau prie jo apatinės lupos ir lėtu judesiu nubraukiau balzamo perteklių. Ant savos rankos aiškiai galiu jausti, Jimin karštą kvėpavima. Jis buvo toks karštas. Kodėl visa ši situacija tokia.. jaudinanti?

Valydama balzama net nejaučiau kaip mano veidas lėtai priartėjo prie jo. Mano pirštai vis dar lietė jo lūpas. Mano kvėpavimas pasidarė gilesnis, o širdies dūžiai padažnėjo. Mūsų veidai buvo taip arti vienas kito, kad aš įkvėpdavau jo jau iškvėptą orą.

Ir tada aš pažvelgiau aukštyn, į Jimin akis. Jis pažiūrėjo į manąsias ir aš pradėjau jausti keistus jausmus savo pilve. O Dieve.. kaip jis žiūrėjo į mane, savo seksualiu žvilgsniu.. Jis buvo toks karštas, daug karštesnis nei mano sapne.

"Sveiki, aš grįžau!"

Jos balsas mane išgasdino ir aš nedvejodama viską baigiau, ką buvau darius, jog atsisukčiau atgal pasižiūrėti. Tai buvo ta mergina kurią aš pavadavau.

"Labai tau ačiū! Jei ne tu, tai dabar aš būčiau didžiulėje bėdoje! Tikrai net nežinau kaip tau atsidėkoti!"

Jos plati šypsena išdygo jei ant veido.

"Nėra už ką! Tai niekis haha, tik pasakyk savo vardą ir to man užteks"

Aš nusišypsojau jei atgal ir ji prisistatė

"Oh žinoma! Aš Lisa, aš dirbų visažisčių skyriuje. Kaip apie tave, kur tu dirbi?"

"Oh sveika Lisa, malonu susipažinti. Aš esu Aliah ir aš dirbu administracijos skyriuje!"

Ji ištiesė man ranką ir Jimin staiga pertraukė mūsų pokalbį.

"Atsiprašau, bet aš manau, kad tau reikėtų pabaigti man daryti šukuoseną, nes jei ne, mes tikrai pavėluosim"

Mes greitai apsikeitėme numeriais ir tada aš išėjau pabaigti savo darbo.

Aš atsisėdau ant stalo ir pradėjau svarstyti kas nutiko su Jimin. Ugh tas vaikinas.. Kodėl jis paprasčiausiai negali išeiti man iš galvos! Aš nekenčiu jo! Aš nekenčiu tavęs Park Jimin!

Tada man Yoona pasibeldė į galvą, juk aš ją užpuoliau.. Man įdomu kokią istoriją ji sukurs šį kartą. Mano bosas man dar neskambino, tai reiškia, jog ji dar niekam nieko nesakė.

Man paprasčiausiai įdomu.. ką ta mergina planuoja..?

Iš tiesų tai net ne Yoona apie kurią aš galvoju, ji man jau seniai buvo aiški. Ji tik žaidžia nešvarius žaidimus.

Apie ką aš iš tiesų galvoju... yra jis.

|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|

Sveiki!✋Štai nauja dalis, tikuosi patiko! Jei patiko vote'inkit 🌟 Taip pat komentuokit 📖 Visada labai smagu paskaityti jūsų komentarus😁
Laukite kitų dalių🔜
Fighting~

JiminieLT❤

A Love To Fear || Jimin FF [18+] LTUOnde histórias criam vida. Descubra agora