17| A Taste Of Park Jimin [18+!]

754 52 14
                                    

"Jimin, pabučiuok mane, prašau"

Šie žodžiai lengvai išslydo iš mano burnos, aš nebegaliu daugiau to ištverti. Park Jimin, aš nebegaliu tavęs pakęsti. Aš prikandau savo lūpą, kol Jimin į mane žiūrėjo geismo pilnu žvilgsniu.

"Ar tu tikrai nori, kad aš pabučiuočiau šias gražias tavo lūpas?"

Jis sušnabždėjo, kai jo maži pirštai prilietė mano lūpas.

"Taip"

Aš pasakiau giliai kvėpuodama, lėtai išleisdama gilų atodūsį. Jo pirštai pradėjo glostyti mano lūpas, kai tuo tarpu jis prikando savąją lūpą. Jo prisilietimai, jie visada manyje prikelia didžiulį troškimo jausmą.

"Aliah, tu tik mano"

Jo veidas priartėjo ir mūsų lūpos beveik susilietė. Aš negaliu daugiau laukti.

"Jimin prašau.."

Tada aš pakėliau savo galvą, kad galėčiau jį pabučiuoti, bet jis atsitraukė. Velnias, jis visada mane erzina. Šis vaikinas, kodėl aš visada taip jo geidžiu. Kodėl jis visada taip su manimi elgiasi ir erzina.

"Mažyte, tu tokia nekantri"

Jis vėl pasilenkė, jo veidas priartėjo prie mano kaklo, kur jis paliko švelnų bučinį. Jis vis lėtai tai pakartojo, bet kiekvienas jo paliktas bučinys, buvo vis drėgnesnis. Jis pradėjo kandžioti, taip palikdamas daugybę žymių ant mano kaklo. Galvą atlenkiau atgal, nes malonumas kurį suteikė Jimin šlapi bučiniai, vedė mane iš proto.

Jimin vardas išsprūdo iš mano burnos, sekinas daugybės aimanų, nes nebegaliu daugiau savęs sutramdyti.

"Jimin-ah"

Jis bučiavo, laižė, kandžiojo mano visą kaklą vis kildamas aukščiau link mano lūpų. Aš sugriebiau lovos anklodę, nes nežinojau kaip suvaldyti šią patiriamą ekstazę. Jimin lyžtelėjo mano skruostą ir tada sustojo, kai buvo jau bepasiekiantis mano lūpas.

"Jimin.. Prašau"

"Tik švelnūs bučkiai galimi, ar ne?"

Jis tai pasakęs lengvai prispausdė savo lūpas ant manųjų.

Pagaliau galiu jausti jo drėgnas, putlias lūpas ant savųjų, bet aš norėjau daugiau. Tad pravėriau burną, kad jis galėtų įkišti savo ležuvį, bet jo lūpos vis dar buvo uždaros.

"Jimin.."

Tyliai ištariau, nes mūsų lūpos vis dar buvo susiglaudę.

"Aš atsiprašau mažyte, bet aš negaliu sulaužyti savo pažado tau, prisimeni?"

"Velniop tai! Tu mane gali bučiuoti kaip tik nori Jimin, aš juk tavo dabar, ar ne?"

Man taip reikėjo Jimin liežuvio ir aš žinojau, kad jis mano norėjo taip, kaip aš jo. Jis tik erzino mane. Aš nekenčiu kai jis taip daro. Aš nežmoniškai norėjau jį vėl pajusti.

Jo rankos stipriai sugriebė mano užpakaliuką, kol jo kita ranka vis dar laikė mano veidą, savo kojomis apžergiau Jimin per juosmenį ir jis savo kūną prispaudė dar arčiau mano kūno. Jis palaižė mano lūpas, o tada pradėjo kandžioti vieną iš jų.

Man buvo sunku kvėpuoti, nes Jimin ranka pradėjo lysti po mano maikute. Jis jau lietė mano pilvą, kol jo lūpos buvo stipriai prispaustos prie manųjų. Jo ranka vis lėtai kilo, kol jo pirštai palietė mano liemenėlę.

Bučinys vis darėsi aistringesnis ir jis įleido savo liežuvį į mano burną, galėjau jausti jo seiles savo burnoje. Tai buvo toks šlapias ir netvarkingas bučinys, jo liežuvis buvo kiekvienam mano burnos kampe, man sunkiai sekėsi kvėpuoti. Mūsų burnos buvo plačiai atviros, o liežuviai sukosi. Šis bučinys, jis buvo toks šlapias nuo Jimin liežuvio, tiesiog negalėjau savęs sulaikyti.

A Love To Fear || Jimin FF [18+] LTUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang