20| There Is No Always

303 29 18
                                    

Žinojau, kad daugiau negalėsiu svajoti apie laimingą pabaigą.

--

Žiūrėjau į mano ir Jimin nuotraukas padarytas prieš 4 metus, jaučiu akyse besikaupiančias ašaras. Vilkiu jo megztuką, keliai prispausti prie krūtinės, jis davė man jį tą dieną.. Dieną, kai jis prisipažino meilėje. Dar vis užuodžiu jo įsigėrusį kvapą, taip skaniai kvepia.

Grandinėlė kuri kabo ant mano kaklo, auksinė su deimantais. Tai kažkas, reiškiantis man labai daug. Išbandžiau viską, bet niekas nepadėjo.. Atsiminimai, jie niekada nebus ištrinti. Nesvarbu ką aš bedaryčiau, aš niekada neįstengsiu jo pamiršti.

Aš pasiilgau jo.. Kartais aš taip stipriai jo pasiilgstu, kad neįmanoma to numalšinti. Supratau vieną, tu niekada nežinosi koks tas žmogus yra tau svarbus, jo esmę savo gyvenime suprasi tik tada, kai jį prarasi.

Vis sau primenu jo paskutinius ištartus žodžius...

"Aš prižadu, niekada tavęs nepalikti, aš prižadu, kad aš pas tave sugrįžiu"

Nuo tos dienos, aš vis dar laukiu, bet... Laukti jo, tai tas pats kas laukti lietaus dykumoje, visa tai veltui ir apgailėtina.

--

Buvau užsiėmusi pildydama lagaminą, Jimin primygtinai reikalavo, kad skrisčiau su juo į Tokiją. Nebuvau įsitikinusi ar man derėtų, nenorėčiau jam maišytis.. Bet nuvykti į Tokiją visą laiką buvo viena iš mano svajonių. Kas galėjo pamanyti, kad vieną dieną vyksiu į savo svajonių miestą, su savo svajonių meile.

Bet tikrovė kur kas sudėtingesnė. Nebuvo lengva taip toli nueiti, kad pasiekčiau savo meilę, turėjau tikrai nepavydėtinų dienų. Bet visa tai buvo verta dėl jo.

Pajaučiau kaip rankos paliečia mano liemenį, žvilgtelėjau atgal ir išvydau Jimin.

"Mažyte, aš paskambinau buvusiam bosui ir viską jam paaiškinau, jis ruošiasi tau sugražinti darbą"

Didžiulė šypsena išaugo mano veide, kai išgirdau Jimin ištartus žodius. Be darbo prabuvau gan ilgą laiką, jaučiausi bejėgiškai, bet dabar vėl galėsiu sugrįžti į darbą!

"Rimtai?! Ačiū tau labai Jimin, tai puiki naujiena!"

Jis šiltai man nusišypsojo.

"Tai mažiausiai ką galėjau dėl tavęs padaryti"

Jis suėmė mano plaukus ir pastūmė juos šalin. Atsistojęs už manęs, mažais pirštukais, uždėjo man grandinėlę.

"Nupirkau šią grandinėlę tau. Kai manęs nebus šalia ir tu manęs pasiilgsi, tu turėsi šia grandinėlę, šitaip aš visada būsiu su tavimi, tad žiūrėk, nepamesk jos!"

Pažiūrėjau į kerinčią juostelę aplink kabančia ant mano kaklo.

"Aš daug apie mus mąsčiau.. Mums bus tikrai nelengva, nes mano grafikas gan įtemptas, o keliauti teks dažnai, tad dažnai tavęs nematysiu.. Bet kaip tik galėdamas pasistengsiu visą laisvą laiką praleisti su tavimi, turėsime nuostabių atsiminimų iš kiekvienos kartu praleistos akimirkos"

Jo žodžiai mane šiek tiek nuliūdino.. Bet jis buvo teisus. Jis neturi daug laisvo laiko, kurį galėtų leisti su manimi, jis juk žvaigždė. Aš negaliu vykti visur kartu su juo, nes mums reikėtų pasisaugoti, mūsų santykiai vis dar paslaptis..

"Jimin.. Ačiū tau. Aš niekad nepamesiu šios grandinėlės, visada ją branginsiu. Nesijaudink, man viskas bus gerai ir be tavęs, esu pripratusi būti viena"

Jo rankos apsivijo mano kūną, stipriai prispaudė prie savo.

"Tu niekada nebebūsi viena Aliah, dabar tu turi mane"

A Love To Fear || Jimin FF [18+] LTUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang