Prolog

2.8K 222 65
                                    

Dok  čekam  da Marina stigne, raspremam zadnje stvari sa putovanja. Jedva čekam da  joj sve ispričam, dobro ne baš sve, ali većinu da.

Pošto  sam  završila sa raspremanjem, uzmem vrećicu  sa poklonima za Marinu, te se uputim u kuhinju, napraviti nam toplu čokoladu. Ali u mojoj namjeri  prekine me zvono, te se u sebi nasmijem, jer po prvi puta Marina je  pošteno uranila.

Ali mi osmijeh zamre kad ispred ugledam  portira i to ozbiljna lica.

„Dobar dan, gospodine  Martinović! Je li  sve uredu?"

"Dobar dan, gospodična Rašić!  Nažalost  nije, oprostite  mi na ovom propustu, stvarno  se nadam da nije kasno. "

„Oprostite, ali ništa  vas ne razumijem? Kakav propust? "

„Prije dva  tjedna  za vas je stigla  pošiljka, sa naznakom da  je  jako hitno. Ali sam  vam je zaboravio  uručiti prije nego što ste otputovali, stvarno se nadam da  nećete imati problema radi moga propusta."

„Ne brinite se, sigurna  sam da  će biti sve ok. Hvala vam na  iskrenosti. "

„Hvala vama na razumijevanju, te još  jednom oprostite."

Čim  sam zatvorila  vrata, pogledam  pošiljku, ali mi ništa  ne otkrije  šta je, te od koga je. Pa požurim otvoriti, jer se ponadam  da je opet neko  Brunino  iznenađenje. Kad odmotam, ugledam dvd-e i  kratku poruku.

"Pogledaj  me odmah!!!! "

Dok  sam  išla  po laptop, ni u ludilu  mi nije palo na pamet, da ću  upravo doživjeti  Brunino iznenađenje, poslije kojeg više  ništa  neće biti isto.

Gledam u pušteni video, ali odbijam povjerovati... Iako vidim i čujem Brunu, odbijam prihvatiti da je ovo sve istina.

Svaka njegova izgovorena riječ, zabada se poput noža u moje srce i dušu... Svaka njegova izgovorena riječ, lomi moje srce i dušu na komadiće ..... Svaka njegova izgovorena riječ, otvara provaliju u mojem srcu i duši iz koje više nema izlaza.

Gledam i ne vjerujem, slušam Brunin glas dok promatram njegov izraz lica, koji mi nažalost govori da je svaka izgovorena riječ, čista istina.....

Opet sam izigrana, opet sam nasjela, opet sam slomljena.... Opet sam pokazala koliko sam naivna, koliko sam željna  ljubavi, da sam  povjerovala u  nemoguću ljubav..... Opet sam ispala glupača.....  Opet.....


Znam da  je  kratko, ali ovo je  samo mali uvod  u  ono, što nas  čeka..  Ljubim  vas!  😘😘😘

Ledena kraljica 2Where stories live. Discover now