2.poglavlje

2.4K 170 62
                                    

Odgovornost!!


Kad tad svatko od nas snosi odgovornost za sebe i svoja djela. Pa tako i ja, na sinoćnjoj večeri nenadano sam dobio podsjetnik za svoju glupost, i to za svoju najveću životnu glupost koju sam svjesno učinio. Glupost za koju nisam očekivao da će mi postati kamen spoticaja.

I umjesto da poslije predivne večeri ispunim svoju donesenu odluku, ja sam se kao najveća kukavica povukao jer nisam mogao Lucu gledati i u oči i lagati. Ali isto tako kukavica sam, jer nemam dovoljno hrabrosti priznati svoju glupost. Jer siguran sam ako joj priznam da ću je izgubiti ,a to se nikako ne smije dogoditi.

Zato i jesam u ovakvom usranom raspoloženju, jutros sam se ispričao obvezama u uredu iako nisam ni trebao dolaziti, ali jednostavno nisam mogao ostati u njezinoj blizini, jer svojim prisustvom svake sekunde me podsjeća bez čega mogu ostati radi svoje nezrelosti. Iako sam svjesno učinio tu glupost, ubrzo sam zaboravio na nju jer za mene to nije imalo utjecaja i značenja. Neočekivano i u kratkom roku Luca se uspjela uvući u svaki dio moga srca i duše,kad sam postao svjestan da sam zaljubljen, za mene je sve postalo ozbiljno.

I sad dok sjedim sam u svome uredu, nakon što sam se izvikao na svoju tajnicu koja nije ni kriva ni dužna osjećam se kao zadnje govno na svijetu. Premda još ni podne nije prošlo, ja sam već pola flaše ispraznio, jer utjehu tražim u alkoholu. Zapravo izgubljenu hrabrost, jedna Zvijer postala je uplašena maca i to sve radi jednog običnog razgovora s jednom običnom ženom.. Ali ni jedno nije obično, a posebno Lucija..

Da me sad vide moji poslovni suparnici smijali bi me se, jer izgledam poraženo i uplašeno ko malo dijete kad se boji mraka i nepostojećeg čudovišta iz ormara. Samo što meni trenutno ne može pomoći topla roditeljska riječ i nježni poljubac, meni trenutno treba jedno jebeno čudo da izbjegnem predstojeću katastrofu, i to sve radi moga jebenog ega. Moje sažalijevanje prekida kucanje na vrata, te ulazak Dragana.

„Baš lijepo, mogao si zvati da ti se pridružim. Što se slavi?"

„Moja glupost!"


„Zar je to moguće kod tebe?! Zapravo bolje da ništa ne pitam, jer iskreno ne želim da postanem nesvjesno sudionik. Jer siguran sam da ima veze s Lucijom, a mi smo tek počeli postepeno graditi odnos. Tu sam jer me zanima zašto si u uredu, umjesto da se spremaš za putovanje? Nemoj mi samo reći da je odgođeno?"

„Nije odgođeno, niti će biti! A što ja radim ovdje to se samo mene tiče, ne moram nikome račune polagati, pa ni tebi. Jer ako me još uvijek pamćenje dobro služi, ovo je moja firma, a ujedno ovo je moj jebeni ured. Tako da mogu doći kad želim i raditi što želim, a da nikome ne polažem račune... Ako me nisi trebao nešto poslovno, znaš gdje su ti vrata, ako ne želiš da te ja izbacim...


„Nisu potrebne takve drastične mjere, dragi rođače. Ali da znaš pravi si seronja, i trenutno ne želim biti u društvu šupka. A trenutno si najveći...."

„Znam da jesam, može mi biti, a sad izlazi."

„Ne moraš mi dvaput ponoviti."

Dragan nije ni zatvorio vrata za sobom, a moj se mobitel oglasio i zvuk melodije mi potvrdio koliko sam u gabuli. Dok čekam da mobitel odzvozni do kraja, u sebi se borim da se ne javim. Koliko god želim čuti predivni glas moje lavice, trenutno sam sebi to uskraćujem, jer znam da će mi po glasu prepoznati da nije sve uredu.. Ali trenutno sam toliko sebičan, jer želim da konačno otputujemo i da je zaprosim. A kad prihvati prošnju, onda joj sve iz početka ispričam i nadam se da će naša ljubav biti toliko jaka da sve podnese. Kad pošaljem kratku poruku, uzmem mobitel u ruke da nazovem svoju majku. Jer jedino ona može biti moja savjest i razum, jedino od nje mogu očekivati i jezikovu juhu, ali i bezuvjetnu podršku. A Luca će mi i suditi i presuditi..


***

Nakon što nisam dobila Brunu, okrenula sam se drugom dijelu svoga plana, koji planiram izvesti da bih svoj plan u Parizu mogla sprovesti u djelo. A za to mi je potrebna moja draga Marina. Već smo obavile razgovor o tome i iskreno bilo mi jako poučno, ali sad mi je potrebna njezina drugačija pomoć kad završimo sve tretmane. I dok obuvam cipele, zvono na vratima mi potvrdi dolazak Marine. U hodu pokupim jaknu s vješalice i požurim Marini jer sam jako nestrpljiva. Čim otvorim vrata, vesela Marina me pozdravi kroz zafrkanciju..

„Jesi spremna na sve moguće i nemoguće tretmane, iako znaš da će neki boljeti ko sam vrag?"


„Jesam, koliko mogu biti..."

Dok se vozimo prema spa centru, razgovaramo o svemu, i tad se dotaknem sinoćnje večere i nagle promjene Brunina raspoloženja. Te čudnog ponašanja kad smo se vratili doma. Ali Marinine me riječi utješe, pa se posvetim drugim stvarima koje su mi trenutno prioritet.. A i Marina mi dodatno podigne raspoloženje svojim sljedećim riječima..

„Draga moja, da samo znaš koliko sam sretna radi tebe i ovog koraka. Iskreno sumnjala sam da ću ikad dočekati dan kad ćeš me ti pozvati da razgovaramo o seksu i svim popratnim stvarima, bilo da je riječ o depilaciji ili odabiru seksi rublja. A da ne spominjem tvoje zanimanje o pozama, te kako i što. Sad znam da je Bruno stvarno pravi čovjek za tebe, jer je napravio ogromno čudo s tobom u ovih pola godine vaše veze, zapravo u ovih godinu dana vašeg poznanstva. Tko bi rekao da će jedan šamar toliko toga postići..."

„Joj Marina ni ja sama ne vjerujem da smo dovde dogurali, još uvijek očekujem da me odnekud život pošteno lupi i obori, jer ovo je predobro i dugo traje, da bi bilo istinito. A kod mene uvijek kad je tako, čim se uljuljam u sigurnost desi se katastrofa epskih razmjera. Ali slažem se s tobom, zahvaljujući Brunini i njegovoj ljubavi, desilo se čudo sa mnom, a mi sad više nemamo vremena pričati o mojim sumnjama i strahovima. Naš razgovor možemo nastaviti nasamo, a ne dok nas netko može slušati. A sad hajdemo otići se srediti za naše muškarce, a najprije za sebe....


***


Nakon par sati i svih mogućih tretmana, napokon smo gotove sa svime. I prije nego što krenemo opustošiti dućan sa seksi rubljem, sjednemo na piće da čujem njezine planove za Valentinovo, te da je zamolim za još jednu uslugu. I čim smo sjeli Marina krene s napadom na naš prethodni razgovor, ne bi ona bila ona, da nije tako.

„Sad me dobro slušaj Lucija Rašić, nemaš razloga za strah i sumnje. Bruno te svim srcem voli i poštuje. Nema toga čime bi te mogao povrijediti, nego tvoja nesigurnost i strah od predstojećeg koraka progovara iz tebe. Ali to je posve normalno poslije svega i tvoje neiskusnosti. A sad mi reci, koja ti je trebala moja usluga u Parizu?"


„Draga moja, znam da je tako, ali od sinoć mi se neka sumnja uvukla u srce i dušu i ne napušta me, a još Brunino ponašanje. Danas mi se prvi put nije javio na poziv, nego mi je poslao poruku s bijednom isprikom da je na sastanku i da ne može razgovarati. I još mi se nije javio.."


„Lucija, prestani odmah! Samu sebe mučiš bez potrebe. Možda je stvarno bio na sastanku, možda ti sprema neko iznenađenje na putovanju. Zašto pozitivno ne gledaš na njegovo nejavljanje? A sad mi reci kakvu uslugu trebaš od mene, osim pomoći oko biranja seksi rublja."


„Potrebna mi je tvoja pomoć, trebat će mi spretne ruke frizerke i vizažistice, a bude mi potreban i dućan s večernjim elegantnim haljinama u Parizu. A kako je to tvoja struka, najsigurnije mi je da ti se obratim, kad već nećeš biti uz mene tad."


„Za to se ne brini, samo mi reci što bi željela, pa ja sve ostalo dogovorim i sredim."


„Željela bih obavezno crvenu haljinu, te..."


„Smatraj da je to izvršeno, a sad mi govori kakvo seksi rublje želiš?"


„Marina ne znam što točno želim, ali znam da mora biti crvene boje, a možda i bijele. Obavezno mora imati čipku, to  Bruno voli , a ja sam mu spremna ispuniti njegove želje. Koliko god da me je strah, želim tu večer biti seksi i zavodljiva, želim ga ostaviti bez riječi, želim mu pružiti nezaboravnu noć, želim mu podariti noć iz snova. Došlo je vrijeme da u istinu postanem njegova. Nadam se da ću znati što točno želim, kad to i ugledam .."

„U potpunosti se slažem s tvojim planom, a sad idemo naći čipkasto rublje koje će ga raspametiti. I to ne jedno,nego  više njih, premda mislim da ne budete izlazili iz sobe. Ma kakve sobe, slobodno mogu reći iz kreveta, te silaziti s  ostalih iskoristivih površina.."


Dok su njih dvije veselo obilazile dućan s predivnim ženskim rubljem, te veselo komentirali moguće komplete za večer ljubavi. Nažalost nisu bile svjesne da ih jedna osoba pomno promatra, a ni njezina pakosna osmijeha. Samo da su se jednom okrenule i pogledali prema njoj, možda bi i svjesni postali opasnosti koja im prijeti, kao i katastrofe koja se kuje u izopačenom umu, te zavisti koju osjeća prema Luciji. Dok su one bezbrižno nastavile potragu za seksi rubljem, izopačeni um je otišao izvršiti svoj zli naum...


Ledena kraljica 2Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon