Dragi moji i moje, povodom vaših upita, odlučila sam se ovako obratiti. Većina vas pita što se događa sa mnom i pisanjem, jesam li odustala? Zašto već dugo nema novog poglavlja? Itd, itd...
Evo ovako, ne nisam odustala. Oni koji imaju Facebook, poznato im je da mi je mama umrla. Otkrivanje tumora, operacija i borba s bolešću, mnogo su utjecali na mene, a njezina smrt me je izbacila iz tračnica. Od Stare godine u životu mi se svašta događa, ali najteži udarac je gubitak mame. Ova godina je jako teška za mene i još nije završila, nažalost loše stvari se i dalje događaju ili još uvijek traju.
Iskreno ne znam koliko će moja odsutnost još trajati, ali mogu vam priznati da zahvaljujući vama, vratila sam se piskaranju. Ja se iskreno nadam da ću se brzo vratiti, jer mi uz pisanje i vi jako falite. Ali isto tako znam da se ne mislim vratiti dok ne budem spremna, jer ne želim da pišem bilo kako (ako ja nisam zadovoljna kvalitetom napisanoga, onda nećete biti ni vi) i dok neke stvari ne dovedem u normalu.
Isto tako se želim zahvaliti, svima koji su bili i još uvijek su uz mene i velika su mi podrška. Isto tako, veliko hvala svima koji Ledenu preporučuju za čitanje,(unatoč ogromnoj pauzi), hvala novim čitateljima, ali i starim koji utvrđuju (ponavljaju) gradivo. Hvala svima na reklamiranju priče. 😘😘😘
Unatoč mojoj velikoj odsutnosti, Ledena se puno čita i već duže vrijeme se nalazi na prvome mjestu, zahvaljujući vama.
U ovim teškim trenucima, vaše razumijevanje i podrška, vaše preporuke za čitanje Ledene, mnogo mi znače i to mi je veliki vjetar u leđa, koji me gura naprijed. Hvala vam puno na tome. 😘😘😘
Toliko od mene ovaj put, nadam se da će sljedeće javljanje biti s novim poglavljem i najavom za moj povratak aktivnom pisanju.
PS: Obećavam da ću nastojati što prije se vratiti aktivnom pisanju i druženju s vama.
Želim ugodan vikend! Ljubim vas! 😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Ledena kraljica 2
RomansaKao što narodna izreka glasi ; „Sve što je dobro, kratko traje!" Tako je i kod Luce i Brune, pri povratku iz Pariza, umjesto da uživaju u svojoj sreći i zarukama, oni se susreću sa velikom zaprekom. Tko je kome lagao? Tko će saznati...