4 NİSAN

394 13 1
                                    

Aradan bir kaç hafta geçti Aliyi arkadaşımla fake hesaptan takip ediyordum. Sürekli ocaktaydı . Her staj çıkışında ocağa gidiyordu. Alinin arkadaşları bana instagramdan istek atıyorlardı kabul etmiyordum . Ve bu istek atanların içinde Aleynanın hoşlandığı çocukta vardı. Kabul etmemiştim, tekrardan istek gönderdi yine kabul etmedim . Aleynayla çok tartışırdık. İş yapmazdı işten kaçardı bende işleri ikiye böler , kendi görevimi yapar giderdim oda mecbur yapmak zorunda kalırdı. Haftalar böyle geçip giderken kızılaya arkadaşlarımla gezmeye gitmiştim.  Metro altındaki kitapçıya gittik. Oradan bir kaç kitap aldım. Hayalim , olur ya bir gün Aliyle konuşuruz ona   Milliyetçilik hakkında bildiklerimi anlatmak isterdim . Sırf bir gün onunla bu konular hakkında konuşursak bir kaç cümle kurabileyim diye. Kitaplarımı aldım çıkıcam  O sırada eski sınıf arkadaşım Berkay yanıma geldi. Esmer , gözlüklü ama çok komik birisiydi . Sınavda kopya çekerken birbirimize yardım ederdik. Birlikte durağa doğru yürüdük . Kitapçıdan hangi kitapları aldın diyince hepsinini çıkardım ;
- Darağacında Bir Bozkurt
-Fırat'a Destan
-Koca Reis
-Kahraman Çatlı
Ve
- Başbuğ Türkeş ve Dokuz Işık
Kitaplarımı görünce ocağa gidip gitmediğimi sordu  ve gitmediğimi söyledim. Bana yarın 4 Nisan sende katılacak mısın  diye sordu ? Nerden bilebilirim ki o tarihte ne oldu ? 
- Neden yarın ne var ki ? Dedim . Oda yarın BAŞBUĞ ALPARSLAN TÜRKEŞİN ölüm yıl dönümü dedi. O an her şey durdu. Buna Alide gidicekti . Yarın ne yapıp edip gitmeliydim, berkaya dönerek yarın saat kaçta nerede buluşucaklar ki diye umursamaz bir ifadeyle sordum. Bana ; yarın saat 14:00 de kızılay da buluşarak  hep birlikte yürüyeceklerini söyledi.
Dediğim gibide oldu hastaneye gitmedim. Instagramda Ali yi gördüm. Bir takım elbise bir insana bu kadar yakışabilirdi. Ona resmen aşık olmuştumm. Hemen hazırlanarak tekrar kızılaya gittim saat üç olmuştu ne gelen nede giden vardı. Tek başımaydım . Dün uğradığım kitapçıya yeniden  girdim. Tekrar kitaplara bakarken orada ki satış elemanıyla tanıştık. Siz ülkücümüsünüz diye sordu bana ? Gülümseyerek hayır dedim.
Neden peki böyle kitaplar okuyorsunuz ?
Sadece merak ediyorum , bazı şeyleri öğrenmek istiyorum dedim .
Bana hiç ülkü ocağına gidip gitmediğimi sordu. - hayır gitmedim , gitsem beni alırlarmı  ki , hadi gittim diyelim ben ne koşucam , hadi konuştuk diyelim ben onlarla aynı siyasi görüşe sahip değilim ki , belki beni dışlarlar , neyse ben uzaktan öğrenmelerde iyiyimdir dedim ve güldüm .
-Bana ben genel meclisteyim , adım emine eğer istersen sana yardımcı olabilirim oturduğun yere yakın ocakla konuşabilirim git istersen ortamı sen gör dedi.
      O kadar çok sevinmiştim ki Aliyle aynı ortamda olacaktım . Tabi kızlarla erkekler çok samimi olamıyorlarmış öyle diyodu Berkay ama olsun onun yanında olmak onunla aynı şeyleri düşünmek hedeflemek  beni mutlu edicekti. Emineyle birbirimizin numarasını aldık. Eve geldiğimde bu konuyu annemle konuştum. Kitaplarımı anneme gösterdim . Annem benim için endişelenmişti. Babamla konuştum . Baba ben ülkü ocağına gidicem dememle beni susturması bir oldu. Ne yaptığını sanıyorsun sen böyle ortamlara gidemezsin diye bana bağırmaya başladı . Hiç bir şey söylemeden odama gittim. Akşam yemeğinide yememiştim. Beni yanına çağırdı ve " bak kızım ülkü ocakları eskisi gibi değil önceden seçerek alırlardı şimdi önüne gelen ben ülkücüyüm diyor, ülke  bu haldeyken senin bir yere kaydolman senin için sıkıntı olabilir iyi düşün iyi karar ver " dedi .
Kafam çok karışmıştı. Babamın böyle demesine mi üzüleyim, etkinliğe katılamadığıma mı yanayım belli değildi . 
Alinin babasıda dedeside koyu ülkücüymüş. Doğal olarak Alinin oğlu olursa oda öyle olacaktı. Salak salak hayaller kuruyordum. İşte oğlumuz olsa adını Alparslan koysak felan filann...
Ve bu aradada ygs yi kazamadık. Aleyna 165 almasına rağmen arkadaşlarımıza 250 aldığını söylüyordu. Bende her defasında geçememediğimi  aleynanında gerçek notunu söylüyordum. Bana küsmesi umrumda bile değildi . İnsanları enayi yerine koyması ondan soğumama neden oluyordu.

ÜLKÜCÜ YARİM 🇹🇷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin