Já to jednou odhalím!

43 3 6
                                    

Probudila jsem se a všude měla jizvy. Rozbrečela jsem se. On ležel na mé posteli a koukal na mě. Zasmál se. „ Proč mi tohle děláš?!" Trochu jsem Vykřikla. Neodpověděl. „ Tak ještě jednou. Proč mi tohle děláš!" Vykřikla jsem. „ Protože mě to baví!" „ Ty nejsi ale normální!" „ Cože si to řekla!" Přišel ke mě a dostala jsem facku.

„Prosím dost!" Rozbrečela jsem se víc. Lukáš tam vlítnůl. Lekl se Marka. „ Co tu chceš?" zeptal se ho Marek. „ Promiň te špatný pokoj" „ Já si myslím" řekl a kouknul na mě. „ Tak už vypadni!" řekl Lukymu. Luky odešel. „ Nikdy nikdy nebudeš drzá je ti to jasný!?" „ Ano" Špitla jsem. „ Já to neslyšel" „ Ano" řekla jsem trochu nahlas. „ To je lepší" řekl a odešel.

Asi po hodině jsem vytáhla deník a četla jsem dál.

Den třetí
Probudila jsem se. Všechno mě bolelo. Z hlavy mi tekla krev. To bylo divný. Nemohla mi téct krev když mi nic s hlavou neudělal. Nebo jo? Ani nevím. Šla jsem do skříně. Tam jsem objevila fotky holek a něco tam bylo napsání.

Rebecca Wilsnová
Věk:14
Výška: 156
Rodina už zabitá
Domov tady
Pěkný zadek ale holka z myšlení na nic. Zabitá 12  Července 1978

Chloe Domsnová
Věk:16
Dobrá v posteli
Hloupá blondýna
Výška: 176
Jedno dítě, které je pryč v jiné rodině

Najednou se mi udělalo špatně a šla jsem zvracet. Najednou jsem každý ráno zvracela. Přišel do pokoje Luky. „ Luky?" Luky se otočil na mě. „ Potřebovala bych abys mi koupil těhotenský test. „ Proč?" „ Asi jsem těhotná, ale Markovi ani muk jo?" „ Dobře" „ Díky" Luky odešel a jel pryč.

Asi jsem těhotná a Marek o tom vědět nesmí. Četla jsem dál.

Cože? On je vsechni zabil? To snad ne. Šla jsem rychlým krokem do skříně. Byl tam nějaký tlačítko. Zmáčkla jsem ho a otevřeli se dveře. Byli tam nějaká pracovna.
Byli tam počítače a Facebooky a tam nějaké holky. Aby jsem jím nestalo co mě blokla jsem jich pár. Některé co se jich chtěli přidat tak jsem to nepotvrdila ale odstranila.
Najednou jsem ucítila něčí ruku na mim boku a já věděla že jsem v prúšvihu. „ Co tu děláš ty couro!" řekl nějaký chlápek. „ Promiň te já zabloudila" Rychlím krokem jsem odešla zpátky.

Cože? Zvedla jsem se. Ve skříni byla fotka jedné holky.

Kíra Wolfová
Věk: 15
Zajímalo jí všechno
Zabitá: 16 Prosince 2000
Výška: 167

„ To snad ne!" Trochu jsem se rozbrečela. Otevřela jsem skříň víc. Byl tam čudlík. Ale někdo zaťukal. *Ťuk Tuk* Zavřela jsem skříň a šla otevřít. „ Tady máš" Luky mi podal dvě těhotenský testy. „ Díky" řekla jsem a zavřela dveře. Schovala jsem těhotenský test a šla si lehnout. Nějak jsem byla unavená.

Ráno:
Vstala jsem a šla do koupelny. Udělala jsem si těhotenský test a zjistila jsem. „ Jsem těhotná" špitla jsem. Napsala jsem zprávu Lukymu, ať přijdem
Luky přišel ke mě. „ Tak co?" Zeptal se. „ Jsem těhotná" Řekla jsem trochu tiše. „ Co budeš dělat?" „ Já nevím" Zavolej Anežku" Řekl Luky. Udělala jsem to a zavolala jí.

„ Any potřebujeme pomoc. Jsem těhotná" „ Dobře. Můj plán je takový. Až Marek vždycky odjede Pryč tak pojedeš na kontrolu. Až se to narodí tak odtud vememe čáru" „ Ale kam?" „ Mám Příbuzný ve Francii a oni nám tam koupí takový být" „ To z ní skvěle " „ Pojedeme k doktorovi" Řekli a tak jsme i tak udělali.

„ Dobrý den" „ Dobrý den Slečno, co se vám stalo?" „ Jsem těhotná" „ Dobrá lehně te si" Taky jsem to udělala. Lehla jsem si a on mi pošmatával břicho. „ Jste asi kolem 4-5 měsíců těhotná" „ Cože tak dlouho" Řekla jsem překvapené. „ Ano" Řekl pan doktor. „ Můžete zjistit co to bude?" „ Jisté že ano"

Po asi 20 minutách mi řekl že to bude.....

Co by jste chtěli aby to bylo?
A) Holka
B)Kluk
Vyberte prosím jedno. Piště do komentářů. Omlouvám se za chyby. Vaše Karol❤

Záludný FacebookKde žijí příběhy. Začni objevovat