Gözleri mi açtım ve karşımda gülmekten ağızları kulaklarına varmış insanlara baktım. Bu kadar seviliyor muyum gerçekten?
Daisy hemen radyodan en sevdiğim şarkıyı açtı. Bu şarkı EXO 'dan my Answer 'dan farklı olamazdı. Centilmen erkekler sevgili partnerlerini dansa kaldırırken ben onların bu mutlu anlarını izlemekle yetiniyordum. O sırada kapı çaldı.
-Ben açarım
Dedim gülümseyerek. Kapıyı açtığımda gözlerime inanamiyordum. O beni nasil bulmuştu?
-Aa. Sonunda buldum seni. Kaç kapı dolastigimi biliyor musun? Aah! Cidden. Neyse. Beni içeri almayacak misin? dedi Zayn.
-Tabi ki içeri geç.
Zayn mutlu bir ifade ile kısa koridorun sonundaki salona girecekken bir anda durdu. Iceridekileri görünce şaşırmış olacak ki bana doğru döndü.
-Seyy. Yanlış bir zamanda mi geldim? Bir kutlama yapıyorsunuz galiba!
-Aa seyy. Dedim elimle ensemi kasirken
-Bugün benim doğum günün de...
Biraz düşündükten sonra gözlerime baktı.
-Nasıl unuturum? Bugün 9 Eylül.
Ve tekrar düşünmeye başladı. Kısık sesle
-Aynı zamanda Jonath in sevgilisinin de doğum günü!-Gerçekten iyiyim. Teşekkürler.
Dedim beni evime kadar bırakan Jonath a dönüp. Beth daha yolun yarisindayken çok yorulduğunu söyleyip beni Jonath a bırakmıştı. Sanırım ona bir teşekkür borçluyum.
-Önemli değil. Ama dikkat et kendine. Bir daha tasimam seni ve sürünerek gidersin evine.
Dedi sert bir bakış ve ses tonuyla.
-Tamam merak etme.
Dedim. Bir elimi kaldırıp Görüşürüz diye salladim. Ama o hiç bir şey söylemeden gidiverdi. Ben de elimi sinirle indirdim. Kapıyı kapattım ve içeride beni bekleyen annemin yanına gittim. Ama canım aciyordu.
-Aç mısın? Ben birazdan Bayan Ailee ile pazara gideceğim. O yüzden hazirlanmam gerek. Acsan dolapta yemek var. Isıtıp ye onu tamam mı?
Basimla onayladim. Hep böyle yapardı. Annem hazırlanmak için yatak odasına geçti. Ben de bir şeyler yemek için dolabı açtım. Sadece bir tane olan tencereyi ocağın üzerine koyup altını yaktım. O ısınırken ben de sofrayı kendim için hazırlamaya başladım. Bir tabak bir kaşık çatal ve krousant benim için yeterli olacaktı. Yemeğin kokusu gelmeye başlayınca altını kapattım. O sırada annem içeri girdi.
-Ben çıkıyorum. Ben gelmeden dışarıya çıkma ve kapıyı da kimseye açma. Bir saate gelirim.
-Tamam.
Diyebildim. Çünkü kapının sesini duymuştum. Şu an tek istediğim aglamakti. Neden ben de normal insanlar gibi yasayamiyorum?*Medyada exo my Answer şarkısı var. Dinlemek isterseniz dinleyebilirsiniz. 😊❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUM:DENİZ
Short StoryBir insanın ruhu nasıl deniz gibi olabilir? Oluyor işte. 25 yaşındaki Lousie ELLEN kendini kaderine mi teslim edecek yoksa kaderini kendi mi yazacak...