Daisy yi ambulansa tasirken ben dilimi yutmusum gibi oylece aglayarak onlari takip ediyordum. Daisy yi sedyeye yatirdilar ve ambulans kapilarini da kapattilar.
O nasil bu hale gelmisti? En sonunda Daisy ye bakan hemsireye dondum ve
- Ona ne olmus?
Hemsire bana dondu ve
-Araba carpmis. Durumu biraz agir.
Gercekten bu nasil olabilir? Sadece cop atmak icin asagiya inmisti. Aklim almiyordu. Birkac dakika sonra hastahaneye ulasmistik. Daisy yi indirdiler ve jet hiziyla hastanenin kapisindan ameliyathaneye kadar goturduler. Kalbim cok hizli atiyordu. Ama bu sefer mutluluktan degil uzuntudendi.-Lousie sen kotu bir sey yapmamissin. Jonath ... o bunu anlayamamistir. Senin gibi iyi birini kaybettigi icin o kotu hissetmeli. Sen... uzulme.
-Beth. Benimle alay etti resmen.
Aglamam siddetlenmisti. Ben kendimi gercekten kotu hissediyordum.
Bir anda kapi acildi. Ben gozlerim yerinden cikacakmiscasina kapiya dogru baktim. Beth de benden farkli degildi. Gelen annemdi. Beni gorunce ben odama dogru gitmeye basladim. Beth de pesimden geldi ve kapiyi kapatti. Ben de yatagima yattim.
-Beth cok ozur dilerim ama biraz dinlenmek istiyorum. Bana izin verir misin?
-Tamam. Ama bak bir sey olursa benden saklama. Her zaman yaninda olacagim. Tamam mi?
Basimi evet anlaminda salladim. O da omzumu oksadi ve odamdan cikti. Ben de yorganin altina girdim ve aglamama kaldigim yerden devam ettim. Neden boyle yapiyorsu bana?*Arkadaslar hic yorum yapmiyorsunuz. Ben bolumleri nasil bulduunuzu nereden bilecegim? Lutfen az veya cok yorumlarinizi belirtin.Seviliyorsunuz😙 Medyada da Baekhyun Take you home var dinleyin bence cok guzel. 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUM:DENİZ
Short StoryBir insanın ruhu nasıl deniz gibi olabilir? Oluyor işte. 25 yaşındaki Lousie ELLEN kendini kaderine mi teslim edecek yoksa kaderini kendi mi yazacak...