Bolum 8

5 0 0
                                    

-Efendim?
Dedim Zayn e bakarak.
-Aa sey ben gitsem iyi olacak. Dogum gunun kutlu olsun.
-Peki. Tesekkurler. Dedim
Ama o coktan ayakkabilarini giymisti bile. Arkasindan bagirarak
- Yarin ugramayi unutma bana.
-Yuzume bakmadan kafasini salladi.
     Neyi vardi bunun?
Kapiyi kapattim ve salonda beni bekleyen arkadaslarimin yanina gittim. Onlar coktan pastalarini bitirmis Daisy nin yaptigi kurabiyelerden yiyorlardi. Ailemden ne kadar nefret etsem bile hayatim boyunca yasadigim en guzel dogum gunumdu. Sanirim sana tesekkur etmeliyim Daisy.

Moralim bozuk bir sekilde sandalyeye oturdum ve yemegimi yemeye basladim. Bir yandan da Jonath i dusunmeden edemiyordum. Acaba onun sevdigi bir kiz  var midir?
Bunu ogrenmem gerekiyor. Catalimi tabagimin icinde birakip masadan kalktim. Elimi yikadim ve ev telefonundan iki apartman ileride oturan Jonath i aradim. Telefonun her calis sesini duydugumda kalp atislarim hizlanmaya basladi.
-Alo?
-Jonath ben Lousie.
-Efendim. Yoksa yine mi dustun? Dedi kahkaha atarak.
Normalde sakinlesmem gerekirken ben daha da heyecanlandim.
-Ben sana bir sey soracaktim. Ama nasil soyleyecegimi bilemiyorum.
-Normal soyle iste Lousie.
Derin bir nefes aldim ve artik ne olacagi veya onun ne dusunecegi umrumda degildi. Onun da dedigi gibi direk soyleyiverdim.
-Jonath. Ben... Ben seni seviyorum. Hemde cok.
Rahatlamistim. Ama karsi taraftan ses gelmiyordu. Kapatip kapatmadigini anlamak icin Jonath diye seslendim.

-Lousie. Sen ciddi misin? Bunu bana soyleyecek cesareti nereden buldun? Hic soyleyemezsin diye dusunmustum.
Kisa bir gulumseme sesi geldi.
-Sen... Biliyor muydun?
-Bilmeyen var mi diye sor bence. Simdi sana nasil davranmami bekliyorsun?
Ben daha fazla dayanamadim ve telefonu aglayarak kapattim. Surekli kendi kendime tekrarladim.
-Salak Lousie. Neden soyledin ki???

*Arkadaslar cok sacma buldugum icin bolum 2 de yaslarini degistirdim. Yani su an 15 yasindalar. Bence daha iyi oldu. 😂😁 Ayni zamanda medyadaki -benim biasim- Chanyeol stay with me  sarkisi var. Dinlemenizi tavsiye ederim. Keyiflice okumaniz dilegiyle...

RUHUM:DENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin