Hatirlatma
-Merhaba Avery Valerie Wincible.
Ben Brandon.Vampirler İmparatorluğu'na hosgeldin.
Ben yanlis mi duyuyordum yoksa o adam vampir mi demisti?ona bakip mekanik yatakta dogruldum.Ama o bileğimdeki dogum izine bakiyordu.Bilegimde ying-yang seklinde bir dogum lekem vardi.Kucukken birseylerin farkina varmaya basladigimda babama bunun ne oldugunu sormustum bana bunun benim yolumu aydinlatacagini sonrada beni gercege goturecegini soylemisti ertesi gun ise.....
2007-Ertesi gün(Valerie 15 yasinda)
Her zamanki gibi annemi beni opmesiyle uyanacagimi saniyordum ama gurultu ciglik ve haykirislarla uyandim.
yatagimdan sessizce kalkip odamdan ciktim ve merdivenlerin basina geldim asagiyi az cok gorebiliyordum bi adam annemi diz cokturmus ve basina elini koymustu annem agliyordu adamsa bagirmaya baslamisti.
-O nerde biliyorsun onu vermezsen sonun kotu olur hadi ama Clara kizini canindan cok seviyor olamazsin
-Bak İsaac sen-sen bu duyguyu bilemezsin annem ic cekti ve devam etti o-o benim kucuk kizim beni oldursen yada hangi iskenceyi yaparsan yap onu sana vermeyecegim Valerie burada degil o-o annem hickirmisti ama yinede konusmaya devam ediyordu benden bahsediyorlardi annem devam etti cok uzakta. merdivenin basina coktum ve sonra annemin yanindaki babami ayni sekilde otururken gordum.
-Artik yeter Clara
adinin İsaac oldugunu ogrendigim adam arkasindakilere dondu ve "Evi arayin"emrini verdi.Adamlar merdivene dogru gelirken.Bende olanlari anlayip annem ve babamin odasina kostum.
Hemen kapiyi kilitledim.Ve babamin dun soylediklerini hatirladim hemen pijamamin kolunu yukariya kadar cektim.Bilegimdeki ize baktim.İki parmagimi onun uzerine koyarak
babamin duvarinda yazan kelimeleri fisildadim bunu nasil yapacagimi bilmiyordum ama sanki birsey beni yonlendiriyordu.
Birden o sozcuklerin yazili oldugu duvar acilmisti.ayni anda da asagidan ciglik sesleri gelmisti bu anneme aitti ve sonra bir ciglik daha bu da babamdi gozumden yaslar damlalarca suzulurken.Arkama baktim ve annem ile babamin anisina kapidan gectim.
Gunumuz
Aklima gelen goruntulerle kafami iki yana salladim ve Brandon a dondum "Kimsin sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampires Empire
Vampire"Hayatimi değiştiren o yer iste burdan nefret ediyorum.yoksaaaa....seviyormuyum cevabi bu hikayede" Avery Valerie Wincible'in inanilmaz macerasi,aski ve dostluklari bu kitapta.Dunyada turunun tek ornegi olsaydiniz ya siz ne yapardiniz?