Hatirlatma;
-İsaac?
******************************
10. Bölüm
Anestia ya baktigimda tek kasini kaldirmis 'gercekten mi?' bakisi atiyordu.
İsaac ise etrafa sinsi bakislar atiyordu.Acikca soyliyim bundan biraz tirstim.
Kimseye birsey fark ettirmeden arkama dogru baktim.Samantha ne iceri bakiyor ne ses cikariyordu.Demekki orada degildi.
Coktan cocuklara haber vermistir diye dusunuyorum.Tekrar İsaac a baktigimda gozleri yavasca renk degistiriyordu.Yesil olan gozleri git gide rengini kaybediyordu.
Once gri oldular sonra turuncu ardindan acik kirmizi ve en sonunda ek koyusundan olan kan kirmizisi rengini aldilar.
Anestia etkilenmisti.Sonra bu sessizligi bozmayi akil ederek;
-Neden buradasin? dedim
Alayla siritti ve tekrar ciddi haline geri dondu bu dengesiz ruh hali beni korkutuyordu.
-Ölümün olmaya geldim tatlim. diye karsilik verdi.
Simdi siritma sirasi bendeydi
-Hadi gel ve dene koca bebek. diye alay ettim.
-Bakalim ellerim kirmak uzere boynunda oldugunda da boyle alay edebilecek misin? histerik bir kahkaha atti.
Aninda uzerime kosmaya basladiginda bos bulundum ve ustume atlamayi basardi.
Ona bir yumruk savurdum ama cevik bir hareketle bunu atlatti.
Birden uzerimde bir bosluk hissettigimde İsaac ileriye dogru ucuyordu.
Donup ne olduguna baktim.Anestia gozlerini kismisti ve hafif siritmasiyla İsaac in toparlanmaya calisan bedenine bakiyordu.
Bu durumdan yararlanip vampir kizinda onun uzerine atladim.Bende kurtulmaya calisiyordu ama izin vermiyordum.Kucuk bir buyuyle onu etkisiz hale getirebilirdim.
O ise sadece bir vampir ve kurt meleziydi.Sadece fazla yasamis tecrubeli oldugu icin cok gucluydu.
Ayrica gucunun diger nedeniyse darkness'ti.Darknesslar bir tur yaratiktir.
Nefesleri bile ölüm kokan yaratiklar.
Simsiyah derileri,uzun kollari ve yukari dogru uzayan kulaklari vardir.
Burunlari keskindir.Herseyin kokusunu alarak bulabilirler.
Dovusmeyi bilirler.İgrenc uzun dilleri vardir.
Ama darkness in bir kotu yani var.Onlar aptallar.Hemde cok.Onlari kandirmak cok kolaydir.
Bunlari biliyorum cunku dersleri cok iyi dinledim.Ayrica merakim yuzunden bos zamanlarimi kutuphanede bu tur seyler hakkinda bilgi alarak gecirdim.
Yani suan bilmem gereken herseyi biliyorum.Ama ben daha fazlasini istiyorum.
Hala İsaac in uzerindeyken dislerimi cikarttim ve boynuna sapladim.
Aciyla ciglik atarken yuzune bir yumruk indirdim.
Ayaga kalkip vampir hizinda merdiven trabzanlarina (nasil yaziliyo mk :D) kostum.
Hizli bir tekmeyle kirdim ve elimle bir kazikmis gibi sekil verdim.
Kosarak İsaac in yanina geldigimde yerde degildi Anestia ya baktigimda o da burada yoktu.Peki ama neredeydi?
Az once İlk Savaş imi vermistim ama suan dovmem gereken adam ve en iyi arkadaslarimdan biri burada degildi.
Korkuyla etrafima baktim.
Yerdeki sey dikkatimi cekmisti.Onun daha once burada olmadigina yemin edebilirim.
Egilip ne olduguna baktigimda bu bir nottu.
Gelen seslerle basimi kapiya cevirdim.
Bunlar cocuklardi merakla bana bakiyorlardi.İceri yurumee basladiklarinda buyuk kapidan iceri bir kafa uzandi.Bu Sam di.Hàlà korkuyordu.
Guvenli oldugunu anlayinca iceri girdi.
Danny kirdigim merdivene bakarak konustu
-Tanrım!Neler oldu burda.
-Spor salonuna geldigimozde İsaac burdaydi beni oldurecegini soyleyerek uzerime atladi.Tam bana vuracakken Anestia onu firlatti ve bende uzerine atlayip onu yumrukladim.Kalkip merdiven trabzanini (hay mk) kirip geldigimde ikiside burda degildi.
Justin in gozleri aninda buyumustu.Hizlica yanima gelip beni kollariyla sardiginda kendimi guvende hissetmistim.
Basimi gogusune yaslayip devam ettim
-Yerde kanla cizilmis bir isaret var cocuklar.
Bundan hicbir sey cikaramamistim.
Elimi oraya goturup parmagimi surttum.
Cizim sekil degistirmeye baslamisti.Bu bir tur mesajdi.Yazanlari okudugumda tum kanimin cekildigini hissettim
"Eger arkadasini istiyorsan yarin gun batiminda ormanda ol ve digerlerini de getir cunku sizi topluca ortadan kaldirmak istiyorum.Ayrica bir de Su Anestia'nin cigliklari beni rahatsiz ediyor.Su vampirler mine cicegine karsi fazla hassas xoxo
-İSAAC
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampires Empire
Vampire"Hayatimi değiştiren o yer iste burdan nefret ediyorum.yoksaaaa....seviyormuyum cevabi bu hikayede" Avery Valerie Wincible'in inanilmaz macerasi,aski ve dostluklari bu kitapta.Dunyada turunun tek ornegi olsaydiniz ya siz ne yapardiniz?