Sononda zil caldiginda siradan kafami kaldirdim ve kantine inmrk icin esyalarimi topladim.Tam cikacakken kolumu birinin yakaladigini gordum.Ona donup baktiginda bunun derste yanima oturan cocuk oldugunu gordum.
Yuzume alayci bir bakis ekleyip ona dondum.Siyah ve kahverengi karisimi saclari vardi saclari daginikti.
Uzun boylu biriydi.Ve bakinca ayakkabilarindan basketbol oynadigini girebiliyordunuz.
Cocuğa 'ne istiyorsun?' bakisi attiktan sonra kafasini one dogru salladi.
-Ben Yardley.Sadece biraz tanidik geldin acaba seni daha once birinin yaninda gordummu diye soracaktim. dedi
Biraz dusundum ama hayir bu cocugu baska biyerde gormemistim ilk defa burada goruyordum.
-Hayir seni daha once gormedim. dedim
kolumu ondan kurtarip kosar adim kantine gittim.
iste bizimkiler masada oturuyorlardi.
Anestia,Samantha,Justin ve yanlarinda tanimadigim bir cocuk.
Yanlarina geldigimde bir sandalye cekip oturdum.
-Hey cocuklar ne var ne yok?
Hepsi ne demek istedigimi anlamislardi.Yanlarinda oturan su cocugu soruyordum.
Justin soze girdi.
-Bu Daniel yeni oda arkadaslarimdan biri.
Simdi anlamistim iyide digeri neredeydi ki?
-Dostum 2 oda arkadasin var saniyordum.
Justin yerinde rahatsizca kipirdadi.Bunu neden yaptigini anlayamamistim.
-Evet oyleyiz.Bu Danny Yardley de birazdan gelir dedi
Yoksa Yardley su siniftaki cocukmuydu?Bunu soyledikten sonra masada uzun bir sessizlik oldu.
Bu sessizligi bozan gelen Yardley di.Evet tamda tahmin ettigim gibi bu siniftaki cocuktu.
Bana tek kasini kaldirarak bakti ve konustu
-Sanirim artik tanisiyoruz ha
-Evet simidi beni hatirlamaya calismana gerek yok diyerek sahte bir kahkaha attim.
Anestia ya baktigimda gozlerini Yardley den ayirmiyordu. Ona baktigimi hissetmis olacak ki gozlerini yere sabitledi.
Buna kucuk bir tebessum edip onume dondum.
Yardley geldikten sonra kantindeki kalan zamanimizi eglenceli gecirmistik.Sanirim iyi bir arkadas grubu olacagiz.
Kizlarla odamiza dogru yururken telefonum taytimin cebinde titredi.
Elimi cebime attim ve telefonu cikardim mesaj gelmisti.
Kimden:Bilinmeyen
Hemen spor salonuna gel burda seni bekleyen kucuk bir supriz var.
Kimin yazdigini bilmesemde yazan kisinin bu mesaji sinsi bir seklilde yazdigini anlayabiliyordum.Her ne kadar guclerimin yeni farkina varsamda cok gucluydum bunu biliyordum.
Kizlar suratima saskinca bakiyorlardi.
-Spor salonuna gitmem gerektigine dair bilinmeyen bir numaradan mesaj aldim.
Bunu duyduklarinda Anestia Ela gozlerini koskocaman acti.Samantha ya baktigimda onun zaten boyle seylerden korktugunu bildigim icin onun cenesinin titremesine sasmadim.
Kizlarla kucuk bir plan yapmaya karar verdik.
Ben:Bakin simdi ben spor salonuna inecegim yanimada ikinizden birini alacagim.
Samantha:Neden sadece birimiz Valerie? ikimizde yardim edersek asagidaki her kimse onu daha kolay yenebiliriz.
Ben:Demek istedigim bu degil Sam.Ben yanima Anestia yi alacagim cunku o daha soguk kanli sende kapida bekleyeceksin ki eger bisey olursa Justin Danny ve Yardley e yardim icin gidebilesin tamam?
Sam beni onaylayan bir ses cikardiginda gulumsedim.
Anestia ya baktigimda bizi dikkatlice dinledigini gordum.
Hemen spor salonuna kostuk Sam kapida kaldi ve bizde iceri girdik.
İsiklar kapaliydi.Etrafa bakinmaya basladik.Ardindan Anestia nin isiklari acmamiz gerekti konusunda mirildandigini duydum.
Ancak simdi isiklari acmayi akil edebilmistim.Elimi havaya kaldirdim ve isik dugmesini hissettigimde ona dogru bir buyu yaptim.
İsiklar tek tek acilip heryeri aydinlatana kadar bizde etrafi inceledik.
Suana kadar hersey normal gozukuyordu ama birden 3 metre kadar ilerimizde duran kisiyi gordum.
Kanli canli karsimdaydi iste en cok nefret ettigim oldurmeye and ictigim kisi.Sakinlikla dudaklarimdan bir kelime dokuldu.
-İsaac?
__________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampires Empire
Vampire"Hayatimi değiştiren o yer iste burdan nefret ediyorum.yoksaaaa....seviyormuyum cevabi bu hikayede" Avery Valerie Wincible'in inanilmaz macerasi,aski ve dostluklari bu kitapta.Dunyada turunun tek ornegi olsaydiniz ya siz ne yapardiniz?