-7-She Go

271 18 0
                                    

Hatirlatma

Cocuklar 2 gibi gittiler bizde pijamalarimozi giyip uyumak icin yataklarimiza cekildi.Hey Kelsey nerde.Neyse onu aramak icin cok yorgunum.Neyse yarin bu konuya kesinlikle bakmaliyim.

Sabah seslerle uyandim baktigimda Stephane Bavulunu topluyordu.Sakinca ona baktim.Biraz uyku sersemiydim.

Neler oldugunu henuz kavradigimda yataktan sicradim.Buna sasirmis olacak ki o da urkerek yerinden sicradi.Ona Sinirle bakip konusmaya basladim

-Step nereye boyle?Bavulunu neden topladin?Gidiyor musun?Ama neden?Benim yuzumden mi?Yoksa Justin yuzunden mi?Dolapta sana birsey mi soyledi?

Bunlari nefessiz ve birkerede soylemistim ilk once biraz afallamisti ama sonra tek tek yanitlamaya basladi.

-Sey evet gidiyorum cunku darkness pesimde ve ben guvenligimden emin olamiyorum bilirsin iste kacip surekli yer degistirecegim.Ama uzulme Kelsey var ayrica seninle baglantiyi koparmayacagiz. dedi o da tek nefeste.

Üzülmüştüm.Gercekten uzulmustum onu bulmusken aptal bir pic kurusu cetesi yuzunden kaybediyordum.Bunun olmasina izin veremezdim.Yoksa verirmiydim.Onu engellemeye hakkim varmiydi?

Sanirim yoktu.Onu durdurmaya calismayacaktim.

O ellerimin arasindan kayip gitmisti.

1 gun sonra

Bugun sok bir darbe yiyerek Kelsey inde gidecegini ogrenmistim.Oysaki tamda alisiyordum Stephanie nin yokluguna.

Ogrendigime gore babasi artik onun aile isini devralip yurutmesini istiyor.

İste buyuzden yeni oda arkadaslarim var.

Anestia ve Samentha.Bakalim nasil biriler ve en onemlisi onlarla nasil anlasacagim?Yani biliyorsunuz benim turum hepsinden farkli ve gucumu tam kontrol edebiliyorum ama dovusmeyi ogrenmem lazim.

Vampires EmpireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin