Hatirlatma;
"Eger arkadasini istiyorsan yarin gun batiminda ormanda ol ve digerlerini de getir cunku sizi topluca ortadan kaldirmak istiyorum.Ayrica bir de Su Anestia'nin cigliklari beni rahatsiz ediyor.Su vampirler mine cicegine karsi fazla hassas xoxo
-İSAAC
******************************
11. Bölüm
Notu okudugumda sinirlerim tavan yapmisti ne hakla arkadasimi kacirip beni tehdit edebilirdi ki!
Yerde duran kani bir cirpida seklinden arindirim.
Cocuklarin ne yaptigini gormek icin onlara baktigimda Justin guclu kollariyla beni sariyordu Samantha bir koseye oturmustu.
Basini elleri arasina almis agliyordu.Danny Sam in yanina oturmus tek elini onun omuzuna sarmisti.Onu teselli etmeye calisiyordu.
Yardley kapinin yanindaki duvara yumruklar savuruyor bir suru kufur sayiyordu.
Normalde hic aglamayan sert kiz olan duygularindan taviz vermeyen benim ise gozlerimden bir damla yas suzuldu.
Birden ayaga firladim.
-Burda durup oylece aglayacak misiniz?Hadi toparlanin o herneredeyse yarindan once Anestia yi bulup geri getirecegiz.
Kimseden ses cikmadiginda bunu yapmaya gucleri olmadigini anladim.
-Pekala siz burda oturun buyukanneler.Ben gerekirse tek basima Anestia yi kurtarabilirim.Yillar sonra 2 arkadas ediniyorum ama pic kurusunun teki onu oldurmeye calisiyor.Simdi ben gidiyorum
Ben cikis kapisina dogru yururken bunu nasil yapacagimi dusunuyordum.Ama arkamdan gelen sesle yanliz olmadigimi anladim.
-Hey Valerie!Bekle bende seninleyim.O got kafalinin bogazini parcaliyacagim.
Bu ses Yardley e aitti.Yuzumde sinsi bir gulumseme olustu.
__________________________________________
Buyu kitabinin bir sayfasini daha cevirdigimde esnedim.Yardley e dondum.
-Hey dostum bisey bulabildin mi?
kafasini iki yana sallayip o da esnedi.
Kafami tekrar onumde ki kitaba gomdugumde yaklasik 3 dk sonra sevincle ciglik atarak havaya zipladim.
Yardley heyecanla bana dondugunde ciyakliyarak konustum.
-Buldum Yardley buldum onu bu aksam kurtaracagiz.
Onumdeki iz surme buyusuyle siritaak bakisiyordum. Bir cirpida sayfayi koparip kosmaya basladim.
__________________________________________
Onumdeki Anestia'nin fulariyla bakisarak kafami tekrak Yardley e dondurdum.
-Olmuyor Yardley yapamiyorum.İse yaramiyor.
-Hadi ama Valerie yapabilirsin.Sadece odaklan.
-Kolaysa gel de yap Johnson(Yardley in soy adi)
-Ohh merak etme eger gucum olsaydi simdi Anestia ya sariliyor olurdum.
-Peki deneye.....Hey hey hey sen ona sarilacagini mi soyledin?
-Ne hayirrr diye ince bir sesle inlediginde.Sirittim
-Kotu bir yalancisin Johnson.
Sakaklarini ovusturdugunda ona dil cikarip onume dondum.
Su an iz bulma buyusuyle Anestia yi bulmayi umut ediyoruz.
Anestianin fularinin onunde bagdas kurmus oturuyorum.
Tekrar Anestia yi dusundugumde.Birden hizlica gozlerimi actim.
Yavasca yerden havalandigimi hissediyorum ama onumu goremiyordum.
Birden hizlica ilerlemee basladim.
Yardley'in Anlatımından;
Valerie yerde otururken birden havalaninca kosarak kapinin yanindan ceketimi aldim
Valerie camdan ciktiginda arkasindan atladim.Ormana dogru ucuyordu.
Hizli kosarken ona yetisemiyecegimi anladigimda kurt kisiligimin seklini aldim.
Valerie havada bagdas kurmustu gozleri acikti ama normalki mavi rengini almak yerine mor isik saciyordu ayrica irisleri ve goz bebekleri yok olmustu.
Bir deponun onunde durdugunda yere yigildi.
Bende insan formuma geri donup yanina egildim.
Anestia yi kurtarmak istiyorum nedenini bilmedigim bir sey beni ona cekiyor.
Bakisi yuzundeki aptal siritmasi bana cok sirin geliyor.
Sanki yanimdayken dunyam aydinlaniyor.Ama burada yokken mahvoluyorum.
Simdide bunun gibiydi onu bir kac gundur tanimama ramen farkli seyler hissediyorum.
Simdi de bunun gibiydi kendi dunyamda karanlikta boguluyordum.
Valerie iceri isareti verince ikimozde kalkip iceri daldik.
Sessizce giristeki adamlari hallettik ve Anestia nin oldugu odanin kapisini kirdik.
iceri girdigimizde Anestia bir sandalyeye baglanmisti ve baygindi.
Kendimi tutamayip bagirmak icin agizimi actigimda bir el agizima baski yapti.
Bu Valerie'ydi. İsaret parmagini dudagina goturerek "sus" isareti yapti.Onu kafamla onayladim.
İceri girdigimiz gibi İsaac ve adamlari uzerimize saldirdi.
__________________________________________
Uzerimde duran son darknessida uzerimden attim ve boynunu parcaladim.
Ooo bu kolay olmamisti.
Valeri ye dondum.İsaac ile dovusuyordu.
Kosup Anestia nin ellerini cozdum.
Onu kucagima aldigim gibi arabaya kostum onu arka koltua yatirip kapiyi kilitledim.
Onu tekrar alabilirlerdi.Onu arabaya yatirmak kotu bir fikirdi belki ama en azindan burasi daha guvenli.
Odaya geri dondugumde.Valerie kotu bir durumdaydi. İsaac uzerine cikmis ve elinde tuttugu buyulu hanceri Valerie ye saplayacakken.Kurt kisiligime burundum ve uzerine atladim.
Savrulmanin etkisiyle hancer camdan ucup Anestia ya yaklasan darknessin kafasini kesti.
Gulumseyip Valerie nin yanina dondum.
-Anestia nin yanina don Yardley.İsaaci ben hallederim.
Kafa sallayip Anestia nin yanina dondum zaten baska bir secenegim yoktu.
Valerie'nin Anlatimindan;
Sfenks tarafimi ortaya cikarma vaktim gelmisti.
İsaac in tam gozlerinin icine baktim.Ve dusundum
"Hemen onlari birakip gitmeliyim.Yapacak islerim var"
İsaac hizla yanimdan uzaklasirken bende yere yigildim ve son gordugum birinin beni kucagina almasiydi.
******************************
en boktan yerlerden kesen yazariniz geri dondu holaaaa evet simdi Valerie yi kucaklayan kim dusunun e meraklanin nihahahahah!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampires Empire
Vampire"Hayatimi değiştiren o yer iste burdan nefret ediyorum.yoksaaaa....seviyormuyum cevabi bu hikayede" Avery Valerie Wincible'in inanilmaz macerasi,aski ve dostluklari bu kitapta.Dunyada turunun tek ornegi olsaydiniz ya siz ne yapardiniz?